Kadmium Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Mange av ungene sang veldig surt, og ekkelt innimellom. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Sjokoland var fet. Gitarjentene var jo også brukbare, men resten var patetisk. Fint at jeg har annet å gjøre på når det er dårlige sanger. Han der sigurd var stygg, kjæresten har slått opp og han tror det skal bli mer av dem? Merkelig, men noen som så tennene til sondre da, kurt mini. Digget borettslaget jr. jeg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 nbedre underholdning enn mgpjr skal du lete etter... hahahah ler meg skakk av hvor mye dårlig musikk det er lov å sende på tv. 5981230[/snapback] det er jo hele grunnen til at jeg ser på det Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jammen er det ikke Nordisk finale nå Fikk ikke med meg Drops Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fikk med meg at der var tekno. Lastet ned Infernal, og hører på dette Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det gikk visst ikke helt veien med nordmennene idag Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Altså! MGPJ er tipp topp underholdning.. Mer av oss sangen , tidløs og sinnsyk. "med spruten i fjeset" fikk meg til og tenke koffert må innrømme det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Her skal vi diskutere denne fantastiske konkuransen hvor barn i alle aldre viser oss hva de kan. Mine personlige favoritter må vel være: "Charite - Når hjertet mitt banker (2002)", "Hidden Soul - Canis Lupus (2003)" og "Atle og Stine - Hekta på Brett (2003)". Årets vinner i Norge: 4525123[/snapback] Tuller du nå eller? liker du MGP junior? ...eller MGP i det heletatt for densaks skjyld Endret 25. november 2006 av Gjest Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tuller du nå eller? liker du MGP junior? ...eller MGP i det heletatt for densaks skjyld 7359139[/snapback] Off-topic: Håper du hadde en automat-greie som lagde den gradient teksten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nei, jeg skrev in alle BB-codene selv. det tok en halvtime Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Melodi Grand Prix junior er et helevete. Jeg ble terrorisert i 2år av fjortisser fordi jeg heter det samme som vinneren i 2005 (?). Var litt tidig også da Så litt på det idag, mye tidig :!: Men skal ha respekt for at de røt å stille opp. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hahaha! Jeg vet att LarsP og dem bare lager tråden fordi dem prøver å være like som de andre snille på forumet, egentlig så syns dem MGPJ er ordentlig gulingskjedelig! Ler meg platt ihjel her! OT; MGPJ suger, hele opplegget der er bare waste of money som dem heller kunne brukt på å dele ut til meg og andre. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hahaha! Jeg vet att LarsP og dem bare lager tråden fordi dem prøver å være like som de andre snille på forumet, egentlig så syns dem MGPJ er ordentlig gulingskjedelig! Ler meg platt ihjel her! OT; MGPJ suger, hele opplegget der er bare waste of money som dem heller kunne brukt på å dele ut til meg og andre. 7359982[/snapback] Jepp. Synes egentlig man kunne droppet værmeldingen for sør-, øst, vest-Norge, Trønderlag, Nordland, Troms, Svalbard, resten av verden, untatt Finnmark. Jeg interesserer meg jo ikke for det... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 BUMP for the lolz. Ble sittende i kveld å se på Grand Prix Junior og spise taco med familien i kveld og for første gang kan jeg vel si at jeg er mer eller mindre fornøyd med vinnerne! w00t! The BlackSheeps! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fikk med meg det siste kvarteret bare, men dæven, vinnerteksten var jo litt småartig. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 The BlackSheeps var jo flinke jo! Og hu som sang var tremenningen min! Hoot hoot Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja, må ærlig innrømme det at de var flinke. Ble overrasket på slutten der. Lenke til kommentar
Prinsesser Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 hei lars. har du mgp jr 2005 dvd forsatt? Forresten, jeg er ikke ute etter å mobbe noen som helst. Jeg synes MGP Jr. er ti ganger bedre enn de voksnes Eurovision. Jeg har et par DVD'er klar til neste vorspiel. Si ifra om du er i Trondheim en helg bitex, så kan vi kose oss med god musikk og trønderøl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Fantastisk å se meg selv fra 2005 i døra. Lenke til kommentar
1239Lisa Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Er det noen her som har soundtrack til "når hjertet mitt banker"? Har prøvd å finne det så lenge, men finner ingenting på internett. Bare CD. Men ingen selger den lenger. Fra 2002 tror jeg. Endret 8. november 2020 av 1239Lisa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå