Gå til innhold

synspunkter på endringen i netcom smarttalk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig dårlig da. Smarttalk var jo et genialt abbonement fra NetCom helt til de endret betingelsene sine..

Edit: De som bruker mer en 100kr pr. mnd vil jo tjene poå dette.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Edit: De som bruker mer en 100kr pr. mnd vil jo tjene poå dette.

Og kr 39 av de hundre var jo abnm avg, så de som sendte SMS, MMS, wappet og ringte for mer enn kr 60,- pr mnd tidligere vil spare penger på dette. Tipper de fleste brukte forskjellige tjenester for mer enn kr 60 tidligere, altså sparer nok de fleste ja...

Lenke til kommentar

Denne endringen gjør at for mitt vedkommende så vil Netcom SmartTalk kombinert med SMS/MMS-Mania og Connect20 være en god del gunstigere enn det jeg har nå, nemlig Tele2 Champion! Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg vil skifte tilbake til Netcom pga dekningen deres er underlegen Telenor der jeg ferdes til daglig (mye brutte samtaler i visse områder, særlig under kjøring).

Det er snakk om ca 300-400 kr mindre pr.mnd å betale når jeg tar utgangspunkt i mitt forbruk fra mai/juni. Samtidig så har jeg jo muligheten til å sende mye mer sms uten å måtte bry meg om så mye regningen med Netcom pga SMS-Mania, og det vil jo være en fordel, og bruke gprs mer aktivt med Connect20. Videre har Netcom "Min side" som er bedre enn Tele2 sin "Ingen side", og de har også fått en tjeneste jeg setter pris på, nemlig SMSpluss!

Hmmmm.. er usikker på hva jeg skal gjøre, om jeg skal la pris gå foran dekning. Har levd med Netcom sin dekning i mer enn 4 år tidligere, og det har jo åpenbart gitt meg den basisdekningen som behøves, men samtidig så kan jeg ikke snakke i mobilen under deler av kjøreturen til og fra jobb/skole uten at det bryter med Netcom (ingen problemer med Telenor sin dekning her). Og det er irriterende, for det er ofte under denne tiden jeg tar med tid til å gi beskjeder, ringe for å lage avtaler o.l.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...