Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Helt grei musikkanal. Ser ikke så mye på musikkanaler uansett. Og de har ikke så sinnsykt med reklame, og best av alt ikke noe Jamba reklame. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) I forhold til slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet er MTV noe helt annet i dag. Den gangen kunne man faktisk høre på musikk avbrutt av noen korte musikkpauser. Nå kan man risikere å se på reklame avbrutt av musikk (hvis man tar med produktplassering osv.). Jeg synes det er bra MTV forsvant Endret 18. august 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg synes The Voice er en grei kanal hvis man vil høre pop ol. Og hvis man vil høre de samme sangene om å om igjen. Mtv hadde formye reklame, men jeg savner noen av programmene. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har merka at de har fått en del nye musikkvideoer, men Justin Timberlake forsvinner aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå