Gå til innhold

Hva synes dere om den nye kanalen Voice?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett litt på Voice og jeg tør påstå at den er KLART bedre enn MTV. Her viser man faktisk musikk. Dessuten så er Alfie så utrolig kjekk. :love:

Men, så det er sagt, det er ingen kanal jeg kommer til se nevneverdig mye på. ZTV og VH1 er ca 1000 ganger bedre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MTV er mye bedre som Ungdomskanal, det sender mange morsomme programmer som : Pimp my ride, The Osbournes, Jackass, Wildboyz, Punk'd, Viva La Bam og mye flere..

Ja, ungdommen av i dag er mest interesert i å se programmer om hoppende biler, gamle rockestjerner som ikke har landa enda, skjult kamera og en fyr som lager kvalm.

Faktisk. Det er bedre enn fjortismusikk på repeat og cozeSMS.

Lenke til kommentar

Dårlig, alt er dårlig, alt for mye dritt musikk...

VH1 er den beste Musikk kanalen, den sender gammal musikk og ny musikk, og i tilleg repotasjer om musikk.

MTV er en bra kanal, men ikke en bra musikk kanal, er vel heller en ungdomskanal

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
MTV er en bra kanal, men ikke en bra musikk kanal, er vel heller en ungdomskanal

NEI! MTV er ikke en ungdomskanal. MTV er en kanal for lobotomerte sauer. Makan til innholdsløst ræl har jeg aldri opplevd. Å kalle MTV for en ungdomskanal er å sparke all sunn, kreativ og engasjert ungdom i ansiktet med vernesko.

Lenke til kommentar

NEI! MTV er ikke en ungdomskanal. MTV er en kanal for lobotomerte sauer. Makan til innholdsløst ræl har jeg aldri opplevd. Å kalle MTV for en ungdomskanal er å sparke all sunn, kreativ og engasjert ungdom i ansiktet med vernesko.

Eee, ok, men det er mitt syn ikke ditt ;)

Lenke til kommentar

Eee, ok, men det er mitt syn ikke ditt ;)

Det er f**n meg sant.

Folk må få lov til å ha egne meninger!

Respekter dette!

Synes det er tragiskt at MTV blir tatt av luften, tross alt så var det de som startet opp hele sjangeren.

Når MTV først kom sendte de jo bare musikk, samt at artistene måtte begynne og mekke musikkvideor for å få gjennombrud/fortsette å være populære. MTV tror jeg var sinnsykt mye mer populært da det første kom og var banebrytende, enn det det ser ut som å være nå.

Men for all del - mange av programmene deres er gode synes jeg. Spesielt Punk'D - et utrolig morsomt program :D

Lenke til kommentar
Folk må få lov til å ha egne meninger!

Respekter dette!

Synes det er tragiskt at MTV blir tatt av luften, tross alt så var det de som startet opp hele sjangeren.

Ha egne meninger for min del. Jeg poengterer bare at MTV ikke er en ungdomskanal, men en kanal som viser møkkatv og møkkamusikk 24 timer i døgnet. Kanalen har ingenting med ungdom å gjøre. Sikkert storveis for de som liker kjendiser, hjernedøde realityserier, om kjendiser og musikk fremført av, kjendiser. MTV er en kjendiskanal, kjendiskulturen har ikke noe med ungdomskulturen å gjøre, selv om MTV, Se og Hør og Topp prøver å innbille dere det.

Men for all del - mange av  programmene deres er gode synes jeg. Spesielt Punk'D - et utrolig morsomt program  :D

Punk'D (ooh, for en kul måte å skrive punked på) er litt morro første episoden du ser, etter det blir det repeterende og møkk kjedlig.

Lenke til kommentar

selvom du ikke liker det, så betyr jo ikke det at de sender møkkatv eller møkkamusikk. Det er jo en grunn til at de programmene går der og gjort en stund. Og sikkert en grunn til at mange ikke ville at MTV skulle bli tatt av CD.

Respekter andres meninger, du har din mening, du hater MTV. Greit. Men å kalle det for møkkatv pga noe du ikke liker blir feil.

Lenke til kommentar

synes ikke the voice er noe særlig, støtter det med at vh1 og ztv er bedre.

Var i usa i sommer og observerte at både vh1 og mtv sendte vanlig musikk til ca kl 10 am, så gikk begge over til reality programmer. Men vh1 var bedre, dessuten har de noen geniale programmer med top50 dårlig love songs, breakup songs osv.

Lenke til kommentar
VH1 er den beste Musikk kanalen, den sender gammal musikk og ny musikk, og i tilleg repotasjer om musikk.

Jeg synes VH1 er mye bedre enn MTV og The Voice til sammen. VH1 går i dybden og sender musikk folk liker. Som for eksempel "Classic Guitar Heroes" med gamle helter som ACDC, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, U2 og Deep Purple. Eller friday rocks med skikkelig god rock (både ny og gammel) Anbefaler VH1 hvis du liker skikkelig musikk uten å få Jambareklamer på svensk.

Lenke til kommentar

Eg setter ofte på en musikk-kanal når eg har venner over, fest eller poker-kveld.

Og da er ikke MTV førstevalget for å si det slik. Og det er ikke fordi det er en

dårlig kanal, for det synes eg ikke, men ofte blir folk sittende å se på seriene

der i stede for være sosiale/følge med på korta.

Setter eg på en kanal som viser musikk, Voice for eks, har vi musikk og

musikkvideoene til. Og om en og annen musikkvideo er kul så kan man se på den,

og den varer bare da 2-3 minutt, så er man sosial igjen. På fester har noen en

tendens til å dette bort i denne chattinga, men de får de ta på egen kappe :p

Eg likestiller MTV med ZTV, noe god musikk, og noen gode serier.

Slik er det hos meg. Skal du se på tv får du gå hjem... :whistle:

ps: faktisk et par kompiser som har tapt pe***r bare på grunn av lettkledde damer :D

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Jeg synes VH1 er mye bedre enn MTV og The Voice til sammen. VH1 går i dybden og sender musikk folk liker. Som for eksempel "Classic Guitar Heroes" med gamle helter som ACDC, Jimi Hendrix, Led Zeppelin, U2 og Deep Purple. Eller friday rocks med skikkelig god rock (både ny og gammel) Anbefaler VH1 hvis du liker skikkelig musikk uten å få Jambareklamer på svensk.

Så enig så enig...

Det beste med Vh1 et at de sender musikk fra hver tiår....

Lenke til kommentar

synes the voice er så kjederlig... det er jo BARE musikkvideoer jo!! :dontgetit: MTV hadde faktisk litt andre programmer også... og du kan aldri vite om sangen er gammel eller ny hvis du ikke ser så jævlig mye på sånn TV. plutselig kommer det en sang som du tenker: er den ny eller gammel? MTV hadde vett til å skrive: "popular music", "new" o.l. så kan vi ikke-musikknerder følge med litt også :p

Lenke til kommentar

Vel...The Voice er jo en ren musikkanal men viser både gamle og nye dårlige musikkvideoer på repeat!Synes ikke the voice er nå bra egentlig. :nei:

MTV var heller ikke så bra...De kaller seg MTV (Tror M'en står Music.Har jeg rett?) men sender for lite musikk.De sendte bare underholding.Men underholdningen var ikke så bra eller.Meste av det var bare selvskading og "jeg skal drite meg ut og få masse oppmerksomhet"-show.

Lenke til kommentar
og du kan aldri vite om sangen er gammel eller ny hvis du ikke ser så jævlig mye på sånn TV. plutselig kommer det en sang som du tenker: er den ny eller gammel? MTV hadde vett til å skrive: "popular music", "new" o.l. så kan vi ikke-musikknerder følge med litt også :p

Hva har det med saken å gjøre? en sang er jo like bra\dårlig uansett når den kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...