Gå til innhold

Hva synes dere om den nye kanalen Voice?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som ren musikkkanal er Voice TV bedre, men jeg syns som andre at de sender litt for mye gamle sanger, og for lite av nye.

MTV er mye bedre som Ungdomskanal, det sender mange morsomme programmer som : Pimp my ride, The Osbournes, Jackass, Wildboyz, Punk'd, Viva La Bam og mye flere..

Litt synd de ikke har norske programledere

Jeg synes forresten det er rart at MTV kaller seg Music Televison når det er musikk de sender minst av.

Lenke til kommentar
MTV er mye bedre som Ungdomskanal, det sender mange morsomme programmer som : Pimp my ride, The Osbournes, Jackass, Wildboyz, Punk'd, Viva La Bam og mye flere..

Ja, ungdommen av i dag er mest interesert i å se programmer om hoppende biler, gamle rockestjerner som ikke har landa enda, skjult kamera og en fyr som lager kvalm.

MTV tar ikke ungdom på alvor.

Lenke til kommentar

Fattig kanal rett og slett, er faktisk trist og sitte og se på det... Kikka innom der to ganger akkurat, de to sangene som ble spilt var "destinys child - say my name" fra forrige århundre tror jeg... og den andre var en p diddy sang fra i fjor...

F A T T I G :thumbdown:

Lenke til kommentar

Til dere som klager over at de ikke spiller nye ting:

De trenger ikke bare spille gamle låter, men god musikk blir ikke dårligere fordi om den blir eldre.

Nettopp dette er det tydeligste kjennetegnet ved bra musikk. Kan du høre den om 5 år og fremdeles digge den? Får musikken deg fortsatt til å føle noe etter 10 år?

Lenke til kommentar

Ja, ungdommen av i dag er mest interesert i å se programmer om hoppende biler, gamle rockestjerner som ikke har landa enda, skjult kamera og en fyr som lager kvalm.

MTV tar ikke ungdom på alvor.

Ja, det er faktisk det ungsom vil se. Hvorfor tror du det at MTV blir tatt av kanallisten til Canal Digital engasjerte tusenvis av ungdom, mens andre mer alvorlig saker knapt får de til å skru av iPod'en? MTV sender underholdningprogrammer som når bredt, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Ja, det er faktisk det ungsom vil se. Hvorfor tror du det at MTV blir tatt av kanallisten til Canal Digital engasjerte tusenvis av ungdom, mens andre mer alvorlig saker knapt får de til å skru av iPod'en? MTV sender underholdningprogrammer som når bredt, enkelt og greit.

Joa, ungdom vil gjerne se litt hjernedød underholdning, det vil jeg selv også av og til. Problemet er jo at MTV sender sølet døgnet rundt. For ungdom som ikke intereserer seg for kommerskultur (les: kultur som har oppstått for å tjene spenn) finnes det ikke noe alternativ. For ungdom som liker å bli foret med idioti finnes det ørten alternativer. Og jeg tror faktisk de fleste ungdommer er mer interesert i ungdomskultur og saker som angår ungdom enn de er av om Ozzy kommer seg ned trappa eller om Bam Margera snart dreper faren sin.

Forsåvidt så var det ikke så mange som engasjerte set i at MTV forsvant fra grunnpakken til CD. En spørreundersøkelse viste faktisk at de aller fleste gav blanke. At noen skrev under på ei underskriftsliste på internett kalles ikke engasjement.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg synes the voice er en ok MUSIKK kanal fordi de sender musikk, metv sendte litt for mye dårlige programmer (selv om mange av de var bra)

Men det er 2 ting som irriterer meg med the voice

1. Sangene går om og om igjen (særlig hollaback girl den går hele tiden)

2. De må ha chat på alle programmene sine og flere av de blokker halve skjermen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...