Kim T Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hvor er de fineste sidene? Jeg som er nybegynner innenfor hjemmeside laging synes det er latterlig med en tråd om de "forferdeligste sidene". Det jeg lurer på; er hvorfor det ikke er noen tråder som sier hvor pene sider er? Slik at de som har lyst å begynne å lage internett sider, kan finne inspirasjon til hvordan han/henne skal lage siden sin. Er bare en idé i fra min side. Endret 19. juli 2005 av kimthoma Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kommer til å bli mega diskusjon og krangel, for ingen syns det samme er fint Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Masse fine tema på www.csszengarden.com. Masse stygge òg, dog. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 CSS Beauty CSS Design CSS Drive CSS Vault Styleboost Unmatchedstyle Webstandards Awards CSS Import W3csites.com Wow-factor Thesis Beautifully Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Beautifully <- bare flash sider nesten.. ikke bra men pene var dem! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det var snakk om pene sider, var det ikke? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det var snakk om pene sider, var det ikke? Jo, jeg lurer på det Hørte det riktignok fra usikre kilder Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det meste på www.wellvetted.com og www.styleboost.com Det finnes uendelig med sider som dekker de "fineste" sidene. Derfor har "de styggeste sidene"-tråden tatt av. Denne kan likegodt stenges. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Mener vi har en nokså stor tråd om de fineste sidene også, og den er sikkert mulig å grave frem ved å søke litt Heh, sånn går det når man ikke gidder å lese hele tråden til Jonas. Endret 19. juli 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå