RamGuy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei, Hvis jeg anskaffer meg en pakke av: OCZ EL DDR PC-5000 Dual Channel Platinum DFI nF4 Special *EOL eller OCZ EL DDR PC-4800 Dual Channel Platinum Elite Edition minnekort. Vil det da fungere med mitt Abit NF7-S v.2.0 (ikke NF7-S2) hovedkort og min AMD Athlon XP 3200+ 2.2GHz Socket A prosessor? Vil så kraftige minnekort kunne virke på mitt litt svake Abit NF7-S v.2.0 (ikke NF7-S2) hovedkort og min ikke alt for kraftige AMD Athlon XP 3200+ 2.2GHz Socket A prosessor? Kan man egentlig bare velge hvilken som helst RAM brikke til alle hovedkort og prosessorer, bare det er DDR til AMD? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 De vil fungere, men eg vil tro det er fullstendig overkill med så raske brikker på ditt hovedkort/prosessor. Du vil ikkje være i nærheten av å utnytte potensialet i minnet, og vil klare deg veldig fint med mye billigere brikker. Med mindre du har tenkt å beholde brikkene når du oppgraderer til s9393 seinere er det bare tull å kjøpe de brikkene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 De vil fungere, men eg vil tro det er fullstendig overkill med så raske brikker på ditt hovedkort/prosessor. Du vil ikkje være i nærheten av å utnytte potensialet i minnet, og vil klare deg veldig fint med mye billigere brikker. Med mindre du har tenkt å beholde brikkene når du oppgraderer til s9393 seinere er det bare tull å kjøpe de brikkene. Okay, Hvem av disse tre minnekortene burde jeg velge da? Og hvorfor? En OCZ EL DDR PC-3700 Dual Channel Gold Rev 3 *EOL pris: 1'495,- kr. fra Netshop.no Eller en OCZ EL DDR PC-3500 Gold GX Dual Channel pris: 1'795,- kr. fra Netshop.no Eller en OCZ EL DDR PC-3200 Dual Channel Platinum Rev 2 pris: 1'750,- kr. fra Netshop.no Hvem av de tre burde jeg velge til min ikke så alt for sterke "GAMING" PC? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Flyttes fra cpu til ram/minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå