Flem Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Etter at jeg kjøpte meg dette hovedkortet, P4-2.26 og 512 mb RDram, funker ikke TV-ut. Dette fungerte bra med mitt Asus CUSL2-C hovedkort. Jeg har forsøkt med TV-tool, men det har aldri vært noen suksess her hos meg. Jeg bruker vanligvis 'properties-settings-advanced-nview' og velger TV her. Tv'n er detektet, og alt virker som normalt da jeg velger TV. Monitoren blir svart, TV'n bytter over til eksterne kanaler, men skjermen forblir blå (standard på min 36" WS Phillips TV når det ikke mottas signaler), etter 15 sekunder er monitoren tilbake. Jeg har undersøkt en del Nvidia forumer, og jeg har ikke sett annen løsning enn at det er for lite strøm som sendes ut til PCI/AGP-spora. Diverse løsninger er å fjerne PCI-kort, øke volten eller sette ned til AGP1x. Dette virker noe merkelig, så jeg poster her inne og håper det er noen som kan hjelpe meg. Har også sendt mail til Asus. Bruker 28_32 drivern som har fungert utmerket. Mulig en oppdatering vil hjelpe, noe jeg skal forsøke. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå