sgaah Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Pøver en gang til og håper på at noen har gode tips, Yes da har jeg endelig fått pc'en opp å gå med minnebrikker i alle 4 slotene Kjørte 3dmark og er bra fornøyd. Tenkte så at jeg skulle montere mitt andre 7800 GTX GS kort slik at jeg kunne kjøre SLI. Men det viser seg å ikke være så enklet som jeg trudde Har egen supply fra strømforsyning til hvert av korta. Har byttet alle 6 jumpere fra singel VGA til SLI, SLI i BIOS er satt til AUTO. Har også montert SLI brua.Hver for seg går det veldig fint å komme inn i Windows. Men når jeg prøver meg på SLI så kommer jeg til der hvor man kan se at windows er i ferd med å loade å så blir det raskt slutt på morroa I går oppdaterte jeg driverene til det ene kortet. Ein sånn autoinstallasjon fra Nvidia. Siden det ikke ville virke tok jeg ut det kortet og satt i det andre å kjørte autoinstallasjonen en gang til. ( driver 7.7.7.2 ) DFI LANPARTY nF4 SLI-DR 7800 GTX GS AMD san diego 4000+ OCZ platinum 3200 rev.2 Har nettopp lagt inn på ny windows med sp2. Hva har jeg glemt ??? Tips som fører til oppklaring belønnes med lønn i himmelen/h****** alt etter hvor du skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå