TheBoz Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann! Kunne tenkt meg et EDGE pcmcia kort, men ønsker å bruke det sammen med et ring kontant kort så er uaktuelt å kjøpe fra Netcom eller Telenor. Finnes det noen norske nettbutikker som selger EDGE kort uten abb? Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ikke operatørlåst eller abonnement, begge støtter EDGE og gsm, hentet fra prisguiden Sony Ericsson GC85 Nokia D211 Endret 19. juli 2005 av KrageV Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke operatørlåst eller abonnement, begge støtter EDGE og gsm, hentet fra prisguiden Sony Ericsson GC85 Nokia D211 Nokia CardPhone D211 støtter vel ikke EDGE? I allefall ikke som jeg kan se. Lenke til kommentar
greigutt Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Støtter ikke EDGE D211-kortet nei. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hmm... Dere har helt rett der, vet ikke hva jeg tenkte på. PC-kort som støtter EDGE i prisguiden Ellers virker det som det er vanskelig å få tak i Edge-kort i Norge. Her er link til de kortene som Option tilbyr LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå