Gjest Slettet-10579 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vet ærlig talt ikke hvorvidt dette hører hjemme under "kabinett" eller "lagringsmedier", så dersom noen mener at den bør flyttes, så kan de gjøre det. Jeg skal ha en ekstern SATA-disk, og vurderer Icybox sin løsning. Er det noen som har erfaring med disse kabinettene? Mener å huske at noen her på forumet hadde fått sine disker ødelagt i Icybox-kabinetter, og etterlyser derfor erfaringer med kabinettet. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ser kabinttet er uten vifte, så du bør ha en kjølig disk i den! Lenke til kommentar
tomin Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 har noen eksterne kabinett selv , og har ikke opplevd noe problemer med varme . selv om sjølve kabinettet blir ganske varmt, men dette fungerer vel som en slags kjøling det også. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har selv to Icybox-kabinetter, ser like ut som dine men er for USB 2.0 og ATA (var kanskje også SATA-støtte). Inni dem har jeg to "Ultra ATA"-disker (ATA-133), 200GB, aldri opplevd noen problemer med dem. Fått vite at man bør være forsiktig under transport, så det har jeg vært, og da har det ikke vært noen problemer for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå