terjel Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har selv Corsair ddr2 pc4200 brikker, noen som har erfaringer med disse? eller Corsair i seg selv? Er dette merket kvalitet eller dårlige greier? Noen som anbefaller andre merker? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg anbefaler OCZ DDR2 minnekort på det sterkeste! De har bedre kjøling en de fleste andre minnekort, og de er kjent for å lage de kraftigste og mest stablie kortene på markede! Det er to minnekort serier jeg anbefaler fra OCZ DDR2, det er Gold og Platinum. Gold er rettet mot Gamere, og har en lavere timings en Platinum serien. Mens Platinum serien er som oftest de raskeste og mest stabile kortene, men har ikke like lav timings som Gold serien. Men Platinum serien har det beste minekjøler systemet som er på markede nå! Så jeg ville ha godt for en: OCZ DDR2 PC2-8000 Platinum Enhanced Latency kort. Minst 1024MB Eller OCZ DDR2 PC2-4200 Gold Series kort. Minst 1024MB Platinum kortet er mye raskere en Gold kortet, så jeg ville nok først og fremst gått for den Disse kortene vil nok ha en pris i mellom 2'500kr. - 3'000kr, det er jo ingen ting i forhold til kraften Men uansett så burde du gå for OCZ DDR2 minnekort, enten Gold eller Platinum serien. Platinum er best Ikke gå for Corsair DDR2, de er svakere en OCZ DDR2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå