Gå til innhold

Får ikke betalt for nye mnd.


Anbefalte innlegg

Hey. Jeg kjøpte WoW for ca. en mnd. siden. Registrerte konoten med visa'n min, og alt gikk smertefritt. Men når jeg skulle logge meg på i går fikk jeg beskjed om at konten var "frozen". Ja vel tenkte jeg å logga meg inn på wow-europe.com. Men når jeg skulle legge til en ny mnd. fikk jeg beskjed om "invalid card number". Dette er det samme kortet jeg brukte i registreringen, og jeg er 110% sikker på at jeg skrev alt riktig. Etter 3 forsøk, ble registreing av betaling låst i 24 timer. :(

 

Noen som vet hva det kan være, eller om jeg har gjort noe feil?

Videoannonse
Annonse
Hey. Jeg kjøpte WoW for ca. en mnd. siden. Registrerte konoten med visa'n min, og alt gikk smertefritt. Men når jeg skulle logge meg på i går fikk jeg beskjed om at konten var "frozen". Ja vel tenkte jeg å logga meg inn på wow-europe.com. Men når jeg skulle legge til en ny mnd. fikk jeg beskjed om "invalid card number". Dette er det samme kortet jeg brukte i registreringen, og jeg er 110% sikker på at jeg skrev alt riktig. Etter 3 forsøk, ble registreing av betaling låst i 24 timer. :(

 

Noen som vet hva det kan være, eller om jeg har gjort noe feil?

Blizzard som bugger, flere som har opplevd det samme, inkl meg selv. Funka heldigvis å legge inn VISA-nr på nytt for min del. Kontakt Blizzard support så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...