Wackee Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei! Er ny med hunter no, og lurer på dette: Kva er bra talent skills med hunter? Korleis profs er godt egna for hunter? Leatherworking? Og kva slags stats er viktige? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 For levling er vel Beast Mastery det helt klart beste. Der er det petten som gjør mesteparten av skaden. Jeg sjøl har LW og enchanting. Men hvis du velger LW kan du like godt ta Skinning også. Har det på en annen char så gadd ikke Stamina,agility og en slump Intelligence er viktig. Men Intelligence er vel ikke sååå viktig low lvl ville jeg tru. Etter som jeg veit scalerer dine stats med petten, så hvis du velger BM så skader det ikke noe å ha en god slump Stamina Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Okei, takk for svar! Viss nokon veit om gode hunter builds innen BM, så er det bere å sei ifra! Lenke til kommentar
Elys Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 41/20 ftw! Se f.eks Maa (i Forte) sin profil på armory.wow-europe.com så har du en finfin build både til levling, grinding og endgame Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kan noen anbefale et godt hunter kit for rundt 20-28? Helst ikke for dyrt... Skal bare ha noe bedre en det sugne jeg alerede har (Tunic Of Westfall) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er ikke noe vits å samle opp et kit på så lave levels, levler rimelig kjapt ifra det uansett. Men gå foir alt "... of the monkey" osv. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Of the monkey og of the falcon er noe du bør gå for mens du lvler Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 NerosMind. Du kan sikkert bruke noe av dette også. En post jeg skrev noen sider tilbake. Lykke til videre med Hunteren din. Lenke til kommentar
Frallen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hepp! Nettopp starta TBC.. Noen som har noen tips til ranged weapon jeg bør satse på å skaffe fremover? Har Rhok'delar-bua nå... Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Du får en ganske bra ranged wep med quest i Thrallmar Ironstar Repeater, det bør være samme i Honor Hold. Spørs om Horde/Alliance. Neste bue er Mag'har Bow fra Horde. Ikke sikker på ally siden. Den etter den må være den Hemet's Elekk Gun. Den holder til lvl 70. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 og på lvl 70 så har du alternativt Valanros Longbow (skrivefeil) er billig og grei dps forsåvidt, til å være blues:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hepp! Nettopp starta TBC.. Noen som har noen tips til ranged weapon jeg bør satse på å skaffe fremover? Har Rhok'delar-bua nå... 9078374[/snapback] Den bua der holder lenge den. Nå kommer det jo litt ann på hvilken spec du har, og hva du foretrekker av weapon speed. Selv liker jeg trege våpen med BM spec. Er lvl 70 nå og har enda ikke bytta ut Legion Blunderbuss fra Blood Furnace. Den er litt dårligere enn bua du bruker nå. Kunne ha bytta den ut mot en quest reward fra Nagrand, men den gunnern hadde 2.50 i speed. Testen den litt, men falt tilbake til Blunderbussen etter en liten stund. (Blunderbuss har 3,00) Så er du ute etter et tregt våpen er første alternativ Melmorta's Twilight Longbow det virkelige første gode trege alternativet, som det er verdt å bytte ut Rhok med. Ta også en kikk på Hunter loot TBC siden. Står om nyttige drops for Huntere der fra forskjellige quester, instancer. Kos deg med TBC. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Første skikkelige upgrade er Hemet's Elekk gun. En god del bedre enn rhokdelar. Quest kan fås på lvl 65. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Første skikkelige upgrade er Hemet's Elekk gun. En god del bedre enn rhokdelar. Quest kan fås på lvl 65. 9094849[/snapback] Jeg ble meget stolt da jeg fikk Hemet's Elekk Gun på lvl 64 Bruker nå Don Santos' Famous Hunting Rifle - EPAX Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Håper du er BM specca da. 2.7 speed er altfor raskt for mm og surv Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 at det er alt for raskt vil jeg si at er en overdrivelse, men den er helt klar raskere enn det som er optimalt Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvis den er raskere enn optimalt, så er den altfor rask. Ettersom med 2.7 speed våpen så kommer du til å forsinke autoshoten som MM eller surv. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Håper du er BM specca da. 2.7 speed er altfor raskt for mm og surv 9105436[/snapback] Er BM atm ja, men spiller kun 2v2 arena og bgs, så bryr meg mektig lite om rotation osv. Lenke til kommentar
Frallen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Takk for alle svar! Hemet's Elekk Gun er anskaffet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå