Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ICU. Men nå må du trykke 2 ganger isteden for 1 gang som var vanlig før. Først 1 gang på mappet, så får du opp en liste neden for mappet med alle navnene som var i nærheten av pingen, så trykker du på det navnet du vil targete/få info om.

Så imo er det waste av sekunder på hele operasjonen. Bedre å trykke på de med musa.

Lenke til kommentar

Har ein lvl 37 huntertwink på gang, og lurte på om det var noen tips til gear og slikt. har ein 2hander som gir 36 attackpower, tenkte å smokke på savagery på den, eller er 35 agi eit bedre valg?

Prøve å komme opp i 400 attackpower og 2,5k hp

Lenke til kommentar

hmm jeg spiller lvl 70 dwarf hunter. er SV specc men har shoulders of assasination. de har 25+ agi på de men jeg lurte på om dere kunne komme med noen forslag til nye shoulders jeg kunne få tak i? :hmm: atm har jeg ca. 635 agi unbuffa

Lenke til kommentar
Har ein lvl 37 huntertwink på gang, og lurte på om det var noen tips til gear og slikt. har ein 2hander som gir 36 attackpower, tenkte å smokke på savagery på den, eller er 35 agi eit bedre valg?

Prøve å komme opp i 400 attackpower og 2,5k hp

8960103[/snapback]

sånn som jeg ser det er 35agi langt bedre enn 70ap, du mister litt med ap men tjener mye crit og dodge.

Lenke til kommentar

Hei.

Mulig det er bare jeg som surrer litt, men jeg synes jeg gjør mindre damage med autoshot og steady shot enn tidligere.

Har en 70 orc hunter med følgende stats:

Weapon skill: 350

Damage: 528-643 (dps 288.4)

Speed: 2.03 (2.80 på buen)

Power: 1371

Hit rating: 135

Crit chance: 20.22%

Mot ordinære mobs (68-70) så utgjør autoshot rundt 350-400 per hit (max crit 810) mens steady shot utgjør rundt 390-450 per hit (max crit 860). Multishots ligger på rundt 520-550 per hit (max crit 1080).

Har forresten en bm build på denne hunteren. For første gang så begynner jeg seriøst å vurdere en mm build :hmm:

Noen synspunkter på den damage jeg gjør? Skal ta en rask sjekk med ne hunteren min for å foreta en sammenligning (likt level, men ne hunteren har dårligere gear).

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvordan du/dere takler de forskjellige klassene.

Hvordan angriper du f.eks en warrior?

Hvordan forsvarer du deg mot en rogue som sapper deg? Etc...

Kanskje vi kunne lært litt ved å dele erfaringer her.

Har lite erfaring fra pvp/world pvp selv, så jeg lar andre begynne diskusjonen.

Edit: typo

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...