Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Crit scope uten tvil dersom du er enten marks eller survival og har ok rap.

--------------

Jeg har et oppfølgningsspørsmål:

For tiden bruker jeg Steelhawk x- bow

79.1 dps, 2.80 speed, 16 hit rating og 30 ap.

+ 2% crit scope

Jeg fikk Wolfslayer igår:

79.1 dps, 15 agility, 32 ap

Spørsmålet er bør jeg bytte? Jeg må i så fall bruke noen hundre gold på nytt crit scope. Jeg har epic mount, pengene er derfor ikke det helt store problemet. Det er en stund til jeg har håp om å få Prince buen (casual raid community).

- jeg taper hit rating. Jeg har litt i underkant av 8.6% på boss fights med hit ringer nå. På den annen side håper jeg å få oppgradert belte og boots snart (oppgraderingene har hit).

- crit scope er dyrt

- jeg liker ikke lyden av guns (men den ser veldig veldig kul ut!)

+ jeg kan bruke +43 dps bullets istedetfor +37 arrows i raids/heroics (kommer til å bruke +37 bullets ellers)

+ 15 agility = 0.375 crit

+ 17 ap (som blir i underkant av 19 med talents)

+ jeg er dwarf, +5 gun

Speeden blir vel nokså lik. Jeg tviler på om 2,70 vs 2,80 har noe særlig å si. Noen som har input her?

Hmm, jeg har vel svart på mitt eget spørsmål. Det blir nok til at jeg bestiller et crit scope og bytter til Wolfslayer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på tiden med å levle opp hunteren min og er for tiden lvl 32..

Skaffet meg en svart panter fra Stranglethorn Vale får så å gå full Beast Mastery..

Problemet er at katten ikkje klare å holde litt agro! Skyter ett skudd med autoshot så kommer moben mot meg, og da lar jeg katten slå noen slag først..

Så va slags pet er den beste til å holde agro? eller er alle like gode...?

Hadde en Boar menst jeg levlet fra 12-30 og den klarte å holde agroen fint..

Lenke til kommentar

Ha også katt, men den er kjempebra.

Mister den aggro så er det min egen feil.

Huks at peten din blir bedre hvor mer jovial den er.

Har du sjekket hvilket nivå jovialiteten er på?

Er den på 1 eller 2 så er det helt normalt at den mister aggro.

Min er nivå 6 og Best friend, har masse å si.

Samme med at den er fornøyd, pass på å mat den ofte.

Da vil du aldri få problemer med katten din. :)

Lenke til kommentar

Det er riktig som du sier, det er ikke direkte relatert til aggro. :)

Men jeg merket at så fort peten fikk bedre loyalty trengte den ikke mat så ofte.

Når peten din ikke er happy gjør den mindre skade om jeg har forstått det rett.

Er helt fersk på hunter, så det er mulig jeg tar feil.

Poenget mitt er at når peten blir unhappy oftere, og du ikke får mata den under en kamp er det lettere å få aggro, siden pet dps går ned.

Har du høy loyalty unngår man det. (Tror jeg da er som sakt noob)

Lenke til kommentar

Eneste petten som klarer og holde noenlunde aggro for meg er boar.

På lvl 70 er en charge = 3500 threat og jeg kan nuke stort sett det jeg vil før jeg får aggro/mob er død.

Vil anbefale alle som levler BM til og ta boar all the way, cat osv finnes det drøssevis av på lvl 70, mens høyeste boar er 60, og du ønsker ikke og levle en fra 60-70, det er ganske kjedelig for og si det sånn..

Happiness og Loyalty må dere huske på er 2 forskjellige ting, så lenge petten din er happy (grønn 125% damage), så er det ikke noe forskjell på hvor godt den holder aggro på de forskjellige loyalty levlene (1-6)

Endret av Phalanx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så boars er så bra ja. Får vel kanskje temme en dag. :hmm: (er lvl 59)

Det finnes da boars i Hellfire? Untameable disse da?

8746766[/snapback]

Ja, det er demoner.

Lenke til kommentar
Jeg har et oppfølgningsspørsmål:

For tiden bruker jeg Steelhawk x- bow

79.1 dps, 2.80 speed, 16 hit rating og 30 ap.

+ 2% crit scope

Jeg fikk Wolfslayer igår:

79.1 dps, 15 agility, 32 ap

Spørsmålet er bør jeg bytte? Jeg må i så fall bruke noen hundre gold på nytt crit scope. Jeg har epic mount, pengene er derfor ikke det helt store problemet. Det er en stund til jeg har håp om å få Prince buen (casual raid community).

- jeg taper hit rating. Jeg har litt i underkant av 8.6% på boss fights med hit ringer nå. På den annen side håper jeg å få oppgradert belte og boots snart (oppgraderingene har hit).

- crit scope er dyrt

- jeg liker ikke lyden av guns (men den ser veldig veldig kul ut!)

+ jeg kan bruke +43 dps bullets istedetfor +37 arrows i raids/heroics (kommer til å bruke +37 bullets ellers)

+ 15 agility = 0.375 crit

+ 17 ap (som blir i underkant av 19 med talents)

+ jeg er dwarf, +5 gun

Speeden blir vel nokså lik. Jeg tviler på om 2,70 vs 2,80 har noe særlig å si. Noen som har input her?

Hmm, jeg har vel svart på mitt eget spørsmål. Det blir nok til at jeg bestiller et crit scope og bytter til Wolfslayer.

Jeg ville også ha byttet. Ikke bare fordi wolfslayer er litt bedre, men den ser temmelig heftig ut også :thumbup:

Lenke til kommentar

Gikk i karazhan for første gang med hunter'n min i går! (har tanka attumen og maiden of virtue før med warrior'n min :p) Gikk utrolig bra, var første gangen vi var der med guilden :p (ja vi er treige og seige å få i gang)

Uansett, vi tok attumen første forsøk, moroes etter 1 wipe (var min feil, brukte multishot og brøt 2 shackles på en gang når jeg kita en av folka >_<) og så tok vi maiden of virtue første forsøk. 2 wipes sammenlagt på drøyt 3 timer, ingen av oss hadde vært i karazhan før. Imba! Fikk ikkeno loot da, men pwna dmgmeters for det :D

Endret av Pwno
Lenke til kommentar

Gratulerer Pwno! Høres ut som du hadde en topp kveld med raiding. For meg er det akkurat det du beskriver som er moro. Jeg bryr meg ikke om server first kills eller noe, så lenge vi langtsomt og sikkert beveger oss dypere inn i Karazhan er jeg fornøyed.

Jeg må også si at Moroes med kun en wipe er veldig veldig bra. Det er ingen enkel boss i startfasen (elsker å freeze trappe her, en av få ganger jeg virkelig føler meg nyttig)

(byttet forresten til Wolfslayer. Nå er jeg blakk, men meget fornøyd)

Endret av Lupa
Lenke til kommentar
Gikk i karazhan for første gang med hunter'n min i går! (har tanka attumen og maiden of virtue før med warrior'n min :p) Gikk utrolig bra, var første gangen vi var der med guilden :p (ja vi er treige og seige å få i gang)

Uansett, vi tok attumen første forsøk, moroes etter 1 wipe (var min feil, brukte multishot og brøt 2 shackles på en gang når jeg kita en av folka >_<) og så tok vi maiden of virtue første forsøk. 2 wipes sammenlagt på drøyt 3 timer, ingen av oss hadde vært i karazhan før. Imba! Fikk ikkeno loot da, men pwna dmgmeters for det :D

8754992[/snapback]

Elsker hvordan "nye" guilds skryter over å gjøre det så bra i Karazhan (ingen har vært der før selvfølgelig :roll: ) når halve guildet har vært i Gruul's :)

Vet du var der for første gang med alten din sikkert, men i Karazhan så er erfaring > alt annet.

Lenke til kommentar

Hei:)

Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med en sak.

Min Hunter alt er nå blitt lvl 62 og jeg skal levle den opp til 70. Har egentlig ikke spilt ham siden TBC kom ut og har omtrent glemt alt om hunter.

Kunne dere gitt meg en attack cycle?

Jeg bruker serpent sting, aimed shot osv..men jeg velger angrep nesten bare på måfå og har ingen spesiell rotasjon. Hva mener dere fungerer best på single mobs til grinding etc..

Jeg kjører full BM spec, men har også aimed shot.

1. En bra angrepsrotasjon?

2. Er aimed shot uøkonomisk til grinding?

3. Har hørt at hunters har noe sånn silence greier dem bruker mot casters...hva heter denne skillen?

EDIT: OG en ting til....Er +hit viktig for hunters? Min main er warrior og jeg vet hvor nyttig 5% + hit er. Gjelder det samme for hunters? Burde man gå for 5% + på hit?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Hei:)

Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med en sak.

Min Hunter alt er nå blitt lvl 62 og jeg skal levle den opp til 70. Har egentlig ikke spilt ham siden TBC kom ut og har omtrent glemt alt om hunter.

Kunne dere gitt meg en attack cycle?

Jeg bruker serpent sting, aimed shot osv..men jeg velger angrep nesten bare på måfå og har ingen spesiell rotasjon. Hva mener dere fungerer best på single mobs til grinding etc..

Jeg kjører full BM spec, men har også aimed shot.

1. En bra angrepsrotasjon?

2. Er aimed shot uøkonomisk til grinding?

3. Har hørt at hunters har noe sånn silence greier dem bruker mot casters...hva heter denne skillen?

EDIT: OG en ting til....Er +hit viktig for hunters? Min main er warrior og jeg vet hvor nyttig 5% + hit er. Gjelder det samme for hunters? Burde man gå for 5% + på hit?

8777581[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=445721&st=1770#

Hele 2 sider bak dette innlegget.

Aimed shot er crap, Silencing shot er 41 talent i MM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...