Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i alt Rahoo har sagt over. Meget gode råd for en lvl 70 hunter med pve som fokus.

Når det gjelder gems mener jeg at +8 agility gems (delicate living ruby) bør vurderes istedenfor +16 ap også for marks huntere. Jepp, ap blir boosted ytterligere gjennom våre talents, men crit er viktig også for marks huntere. Det gjør det også mye enklere å respecce survival senere dersom du skulle ønske det.

+8 agility vs +16 ap er dog smak og behag. Vurder hva du trenger ut ifra ditt gear.

Husk også at man ikke behøver å respektere fargen på sockets. Socket bonusen er som oftens ikke så veldig god. For å ta det værste eksempelet: Jeg blir dårlig når jeg ser pve huntere med Scaled Greaves of Patience (skrivefeil?) med håpløse gems bare for å få socket bonusen på +3 dodge eller hva det nå enn er. Stapp inn agility eller ap gems forutsatt at socket bonusen ikke er virkelig god.

Lenke til kommentar
Når man snakker om +8,6 hit. Er det tallet som skal stå når jeg har musa over hitratingen min? Hvis ikke, hvordan sjekker jeg den?

Ja, det er riktig. Dersom du har talent points i "Surefooted" (survival talent) så må du i tillegg legge til disse (hvis jeg nå husker riktig).

Jeg bytter litt på ringer underveis i et raid slik at jeg stort sett har ca 5-6% på trash og litt under 8,6 % på bosser (må fremdeles jobbe litt med hit rating for å få 8,6. Håper på å få beltet fra heroic Shadow labs snart)

Lenke til kommentar

Misdirection Macro:

#showtooltip misdirection

#Show Misdirection

/cast [button:1,target=focus,exists] Misdirection

/focus [button:2] target

Velg han du skal sette md på. Trykk så med høyremus knapp for å sette han som focus. Target en mob. Venstreklikk på macroen og skyt i vei. Eller ikke helt enda. Er kun 2 av 3 skudd som blir misdirected atm etter patch. Ny patch. ny bugs...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er vel bare noen få pets som kan det. Tror de løvene i Alterac Mountains kan det.

Jeg temmet en slik for å lære meg prowl, men fikk det aldri :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nei, men du får "kunnskapene" til å lære de andre pettene dine prowl. (Prowl = kun katter vel(?))

8731141[/snapback]

Okei, så det kommer med en gang?

Lenke til kommentar

Heisan sveisan.

Jeg var så heldig å få Wolfslayer Sniper Rifle igår.

Nå lurer jeg litt på hvilket scope jeg burde gå for.

Jeg har Thorium scope i banken så hvis det er det beste så passer det jo bra.

Jeg lurer også på om noen har en god rotasjon til denne børsa.

Skriv den gjerne som marco.

Link til item: Wolfslayer Sniper Rifle

Lenke til kommentar

Hei,

Du sier ikke noe om hvilken spec du er?

Hvertfall, BM "win" macro fra wow forums, jeg topper Gruul dps med denne;

#showtooltip Steady Shot

/script UIErrorsFrame:Hide()

/castsequence reset=3 Steady Shot, Auto Shot

/cast [exists,target=pettarget] Kill Command

/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()

28 crit scope > * imo

Darkrevan;

http://petopia.brashendeavors.net/html/art...ist.shtml#prowl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...