Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

idag fikk jeg meg et nytt pet. det er i lvl 43, men hver gang man skaffer seg et nytt pet så har du ingen training points. er det en annen måte å få mer training points enn å lvl'e?

nå som pet'e mitt begynner å få høy lvl så begynner nye skills å koste mye training points og det er jo det jeg har stor mangel på:S

5311078[/snapback]

En pet får totalt 300 training points på level 60. Du må altså velge med omhu hva du vil trene på pet. Petten får 5 training points per level. Her er en "pet-calc" der du kan prøve deg fram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe ok :p

Paranoid til tusen ja, liker aldri å blir ambushed.

5222444[/snapback]

Rogues som ambusher hunters er idioter.

5301873[/snapback]

Nå ja, med AB-buffen kan ambush alltid være fint...

1600 crit er helt vanlig på mail da, funker fett det :love:

5310625[/snapback]

Da har fortsatt hunteren ~50% hp igjen, kan snu seg lett å bruke scatter shot. Poenget var liksom at stunlock fungerer bedre på en hunter, om rogue får det til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hurricane <- Raskest bue vil jeg tro

Ashjre'thul, Crossbow of Smiting <- Beste Crossbow

Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers <- Beste bue

Dragonbreath Hand Cannon <- Beste gun

Ingen av disse er "lette" å skaffe for en casual gamer eller en uten en spesielt bra guild.

Men hvis du liker PvP (og blir rank 14) så kan du få våpen bedre enn de ovenfor:

Grand Marshal's Hand Cannon

Grand Marshal's Repeater

Grand Marshal's Bullseye

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva som er fordelen med en rask bue/gun, bortsett fra lavere crits (=mindre burstdamage=mindre aggro i raids)?

Negativt:

-mindre burstdamage (aimed+multi > cloth)

-mindre ammoforbruk (kanskje ikke et stort poeng for noen, men rent plassmessig er det nyttig)

-mindre damage overall (pga multishot, kan vel sløyfes om du aldri bruker multishot, men...)

Lenke til kommentar

tror selv har noe med om hva som er best PvP eller PvE

Raske Ranged weapons critter mer og de har lavere damage enn de med tregere speed. selv om de har rask speed så skyter de mer i Arrows og tar vel ikke så mye mindre/mer hp enn Slow'e Ranged weapons

jeg selv er ikke akkurat ekspert på det der

Lenke til kommentar
tror selv har noe med om hva som er best PvP eller PvE

Raske Ranged weapons critter mer og de har lavere damage enn de med tregere speed. selv om de har rask speed så skyter de mer i Arrows og tar vel ikke så mye mindre/mer hp enn Slow'e Ranged weapons

jeg selv er ikke akkurat ekspert på det der

5393248[/snapback]

Hva mener du? raske buer critter hverken mer eller mindre en en trege våpen. Du får kansje dobbelt så mange crits med en 1.5 speed bue som en 3 speed bue innenfor et visst tidsrom, men damagen er også halvparten så stor.

Raske buer bruker flere piler i forhold til hvor mye damage du gjør. For å si det enkelt, om du bruker 100 piler for å gjøre 50 000 damage med en 3.0 speed bue, bruker du kansje 200 piler på en 1.5 speed bue, selv om du har akkurat samme DPS med de to.

Lenke til kommentar

Øh, nei. Spesielt i PvP er burst-damage konge, siden du vil drepe fienden så fort som mulig. Om du da åpner med Aimed shot, bruker den weapon damage + 600. Forskjellen på Hurricane og Ashjre'thul er 90-123, så du kan jo regne deg frem til hvilken som gjør mest skade. Eller Multi-shot, hvor du treffer 3 targets for weapon damage + 120.

Og i tillegg.. mindre ammo-kostnader.

Lenke til kommentar

Aimed Shot og Multishot blir beregna fra weapon damage og speed.

Om du bruker de 2 skilza ofte vil det lønne seg med treige guns/buer, enkelt og greit.

"Raske Ranged weapons critter mer og de har lavere damage enn de med tregere speed. selv om de har rask speed så skyter de mer i Arrows og tar vel ikke så mye mindre/mer hp enn Slow'e Ranged weapons"

O RLY? (skjønte ikke en dritt :) )

Lenke til kommentar
Aimed Shot og Multishot blir beregna fra weapon damage og speed.

Om du bruker de 2 skilza ofte vil det lønne seg med treige guns/buer, enkelt og greit.

"Raske Ranged weapons critter mer og de har lavere damage enn de med tregere speed. selv om de har rask speed så skyter de mer i Arrows og tar vel ikke så mye mindre/mer hp enn Slow'e Ranged weapons"

O RLY? (skjønte ikke en dritt :) )

5394288[/snapback]

Noe sånt som

Raske våpen critter meir innanfor ein viss tidsperiode, men har lågare damage og brukar meir piler, enn treige våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...