Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Da vi er inne på eksotiske pet må jeg bare legge fram "Death Ravager"

Har den på Troll hunter twink og tauren hunter main. Den passer ikke så bra til twinken da den enda ikke kan angripe i PvP noe som er ganske irriterende men den ser utrolig kul ut.

Som ally er den ikke noe problem å få tak i, men som horde blir det et ganske stort problem. Når en draenei warrior kommer til lvl 10 eller 12 (ikke helt sikker) skal han drepe [Death Ravager] som quest. da må du være der å enten snakke med han som ally, eller drepe han som horde :p

Det pettet vil bli untameable på senere patcher har jeg hørt, så føler meg ganske heldig :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Death Ravager har samme skin som drøssevis av ravagere i Outlands, så ville ikke følt meg så veldig spesiell :p (utenom på lowlvl kansje..)

Den kan heller ikke og vil heller aldri kunne angripe noen i PvP, så og ha den til en twink høres ganske bortkasta ut for meg..

Etter patchen vil den heller ikke kunne mates, så den vil bli ubrukelig i PvE siden den vil dø ganske fort, (i PvP er jo happiness på maks hele tiden, men den er jo allerede ubrukelig i PvP så...)

Lenke til kommentar

Hei.

Tenkte jeg skulle få oppgradert buen min i løpet av denne uken. De to buene jeg har sett meg ut er Grand Marshal's Bullseye og Grand Marshal's Repeater. Forskjellen på disse, sett bortifra type bue, er speeden.

Hunteren er bm speccet (lvl 60), og brukes uten unntak kun for å leke seg i bg's. Er ikke så opptatt av store crits, kun jevn fin skade. Har vel egentlig sett meg ut Bullseyen på grunn av speeden. I og med at jeg har Harpy Hide Quiver samt 5 poeng i Serpent's Swiftness så sier det seg selv at den buen kommer til å "spise" piler i et voldsomt tempo (quiver + talents = 35% speed increase?).

Hva scope's angår så har jeg vurdert både Khorium Scope og Stabilized Eternium Scope. Khorium Scope favoriserer etter det jeg har lest treigere våpen. Stabilized Eternium Scope gir +2% crit på begge buene. Crit er ikke akkurat det jeg har mye av i og med at jeg er bm speccet (15,75%). Blir nok til at jeg går for +dmg (på bakgrunn av jevn og fin skade).

Høres det jeg tenker og sier fornuftig ut? Eller bør jeg revurdere noe? Bruker forøvrig Telaari Longbow of the Bandit for tiden. Mye mulig at jeg burde spare honorpointsene til level 70, men innen jeg når 70 så har jeg sannsynligvis fått grindet nok honorpoints til det jeg måtte ønske da.

Takker på forhånd for eventuelle innspill.

Lenke til kommentar

Spar honorpoengene dine til lvl 70. Iallefall ikke velge bullseye. Når du blir lvl 62 og får steadyshot så mister du dps med ss spam. Dette er pga at hunters har 1.5 sek globalcooldown. Og da er det liten vits i å ha en bue som er raskere enn 2.0 speed. Det er pga at etter du skyter ss så tar det 0,5 sek før autoshot kommer.

Lenke til kommentar
Spar honorpoengene dine til lvl 70. Iallefall ikke velge bullseye. Når du blir lvl 62 og får steadyshot så mister du dps med ss spam. Dette er pga at hunters har 1.5 sek globalcooldown. Og da er det liten vits i å ha en bue som er raskere enn 2.0 speed. Det er pga at etter du skyter ss så tar det 0,5 sek før autoshot kommer.

8617122[/snapback]

Godt poeng. Da får jeg vel gå for Repeater'n istedet. Poengene er til for å brukes. Tar uansett ikke lang tid å opparbeide seg det jeg mister når jeg kjøper buen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg vil tippe at en katt med høy dps funker bra, du trenger ikke noe særlig mye HP og armor på lav lvl.

Lenke til kommentar

GÅr du BM treet vil du ha fordelen av at peten regenererer skaden den tar fort, så maksimal helse på peten er ikke så viktig. Velg damage!

Du slipper også å tenke på veldig godt gear. Går fort å levle med andre ord :)

Jeg brukte dette speccet, men det er sikkert mange bedre der ute: Link.

Endret av hobbyflekken
Lenke til kommentar

Har en 66 hunter som jeg lvler nå. Har brukt Rhok'delar siden lvl 60 og fikk nettopp Hemet's Elekk Gun..Greia er at jeg trodde dette skulle bli en oppgradering fra Rhok'delar. Rhok'delar har jo ikke så mye mer i sin dmgrange, men likavel etter å ha sammenlignet dem nå er det faktisk ganske stor forskjell i fordel Rhok'delar..

Sammenlignet stats ved å ha de forskjellige våpnene equippet uten ammo og resultatet ble slik: Rhok'delar gjør 176,1 dps(med +7 dmg scope), mens Hemet's Elekk Gun gjør 162,8 dps(med +10 dmg scope). Det er jo ganske stor forskjell, spesielt etter som jeg trodde HEG skulle gi meg mer dps. Med HEG har jeg også 7 AP mer. Hva er det som utgjør forskjellen her? Dmgragen til Rhok'delar er jo bare på 5 dmg mer(max dmg). Er det fordi Rhok'delar har ranged AP bonus mens HEG bare har "vanlig" AP bonus? Trodde som sagt at HEG skulle gi meg mer dps, ikke mye mindre. Hva er det jeg ikke skjønner her?

En annen ting jeg stusser på er at Rhok'delar(critrating 14/0,74%) gir meg 16,73% crit, mens HEG(critrating 12/0,64%) gir meg bare 14,86% crit :hrm: Hvor kom de 2% ekstra crit fra?

PS. Weapon skill går vel kun på hit?

Lenke til kommentar

PS. Weapon skill går vel kun på hit?

8638386[/snapback]

Man får høyere crit chance jo høyere weapon skill du har.

8638759[/snapback]

Pass på at du sammenligner med like wpn skill OG har samme speed quiver/pouch for ammo ;)

Ny pouch med fres i får du fra AV.. ;)

Balle

Lenke til kommentar
Du kan vel få en hvis du er honored med Consortium også, +15% att speed trur jeg, lik den du kan få for arrows av Kurenai

8639580[/snapback]

Jadda men han her er lvl66 så needed rep med Kurenai er et stykke fram...

Uansett: Elekkgun er klart bedre.

Ved 70 shopper du en Valano's, skitbillige er de og.

Balle

Lenke til kommentar

Valanos Longbow er crap for PvE.

Den er altfor treig. 2.80 i speed duger ikke, det optimale er rundt 2.40; 2.30 uten delays.

Gå for Skyfire-hawk bow som dropper fra andre bossen i Shattered Halls i stedet. Mye bedre. (Beste blå våpenet som finnes for øyeblikket)

Når det kommer til scope er også +12 damage scope bedre enn 2% crit scope.

La oss si at du har en speed på 2.10 (Med quiver o.l.)

12/2.10= 5,714 mere dps.

Endret av Nemistwh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...