hazzie Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er 51 med huntern min nå. Har hurricane som ranged våpen. men jeg vil ha AV x-bowen, er det dumt av meg? ser så mange med polearmen. 8553680[/snapback] Jeg valgte Ice barbed spear, da jeg nettopp hadde fått meg Verdants keeper's aim fra Maraudon. Men jeg angret kjapt på dette da jeg hadde denne buen helt til lvl 60. Så imo, gå for x-bowen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Da blir det x-bow. dessuten er ikke polearmen noe bra for hunter uansett. Jeg bryr meg ikke om stamina, bare agi, int, AP og crit. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jaok, går greit med "bare" agi, int, AP og crit i PvE, men stamina er et must i PvP. Ice barbed spear gir jo 12-13 AP, 20 agi (+20stam) er rimelig fint det på lvl 51. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er sant det. men jeg driver ikke med pvp. Jeg vil bare levle opp =) Og stamina gir meg ikke mer dps. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Står sikkert en plass her men jeg kunne ikke finne noe. Noen som orker sette opp det ultimate build for pvp/dmg? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?item=28991 http://www.wowhead.com/?item=28975 Hvem er best? Jeg vil si nr. 2 fordi den gir deg AP i tillegg, ikke bare crit, selv om nr. 1 har mer crit så vill jeg gått for nr. 2. Hva synes dere? Har sett mange med nr. 1 og er litt i tvil om hva jeg skal velge selv.. Endret 7. mai 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Tror ikke det har noe særlig å si hva du velger. Ca. en halv crit eller noen-og-tjue AP? Hva liker du best? Tror jeg ville valgt, crit, men det er en smakssak. Endret 7. mai 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hunter er skikkelig fett! Nå har jeg fått meg bloodseeker og Hunter quest polearmen. Men så stusser jeg litt på pet, har nå en svart panter. Men vil ha noe mer eksotisk. noen som vet om noen kule pets? Jeg vet om petopia, men vil ha anbefalinger fra dere gutta Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvis du går for eksotisk må det jo bli den rosa strutsen i mulgore Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 På 60 er det jo litt stas å "soloe" zul'gurub og temme en son of hakkar Lenke til kommentar
rase Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I blade edge mountains er det et ganske bra pet. i Sylaanar stedet eller hva det heter. har det selv og det er bra dmg dealer og holder bra på aggoren. noen ganger for bra. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Spesielt pet sa dere? Rak-Shiri Brukte mange timer på å vente på henne... men er verdt det Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har du lyst på noe skikkelig eksotisk, så kan du tame og levle opp Zarakh (lvl 19 spider). http://petopia.brashendeavors.net/html/mobs/mob_zarakh.shtml Ikke mange bruker spider pet, og enda færre har Zarakh (unik skin). Litt mindre hardcore alternativ er http://petopia.brashendeavors.net/html/mob...inehorror.shtml Den ser også ganske kul ut imo. Lenke til kommentar
rase Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvis du er low lvl kan du få deg Timber rare spawn i Dun Morogh også en hvitbjørn som heter bjarn som er en lvl 11 rare elite. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 For lenge siden temmet jeg en wind serpent i netherstorm. Men den stiger ALDRI i loyality. Jeg temmet den på level 70, den var 69. Hva er galt? hvorfor tar det så jævli lang tid? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Dreper du ting? :c) Tar rimelig lang tid fra loyalty level 1 > 2, og du er nødt og drepe mobs som ville gitt deg xp (altså 62 minimum) for at den første loyalty levelen skal komme. Lenke til kommentar
maglame Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Alt om edderkopper Kjipt med edderkopper er at de ikke har noen fartsøkende effekter. Som dash eller dive. Endret 11. mai 2007 av hobbyflekken Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Soloet nettop Knucklerot og Luzran uten AotC. Kitet de til Tranquillien. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Spider er ganske ubrukelig siden den bare har 1 damage ability og i tillegg er det cooldown på den (bite)..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå