Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal man egentlig med entrapment i arena?

Du spøker nå?

Det er jo ikke akkurat en ulempe dersom motstanderens warrior, rogue, feral druid etc (eller magen som blinker inn for å aoe) blir stående fast i 4-5 sekunder samtidig

Lenke til kommentar

Kunne noen poste ett talentbuild kun ment for raiding?

Jeg har testet ut BM og MM i forskjellige kombinasjoner, men har veldig lyst til å prøve ut Surv litt.

Jeg hører det er det treet som gir best uttbytte til gruppa, samt at jeg er en flittig bruker av traps.

Jeg må ikke være den som gjør mest dmg. men litt er jo greit, så en kombi mellom MM og Surv er vel det jeg er ute etter.

For å forklare hva gruppa er:

1 holy, 1 shadow, 2 shammier (1 resto, 1 ench/elem), 2 warriors, 1 lock, 1 rogue, 1 mage + meg som hunter.

Vi har akkuratt kommet igang med Kara og har kun tatt ned første bossen hittils.

Noen forslag?

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent=VZVtbRVzhestchhRdd

Kara/heroic build

Mitt spec som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har ca 2060 ap, 21 % crit, 7, 1 % hit med surefooted og nok mana/health. Vi er også helt i startfasen av Kara. Kun noen få bosser killed. Da vi kun har en priest med oss brukes mine traps på Moroes. Viktig at disse ikke svikter. Jeg ligger stort sett blant de 3 beste når det gjelder dmg done.

En heavy survival build er fristende, men jeg har ikke godt nok gear til det. Krever masse agility, noe jeg ikke har.

Lenke til kommentar

For å forklare hva gruppa er:

1 holy, 1 shadow, 2 shammier (1 resto, 1 ench/elem ), 2 warriors, 1 lock, 1 rogue, 1 mage + meg som hunter.

8483046[/snapback]

Håper for raidets del at du mener enhancement/resto :)

8484366[/snapback]

nei desverre.

Lenke til kommentar

Atter en post om spec, men jeg står bare litt fast her. Speccet BM når jeg var lvl 64 elns og levlet kjapt opp til 65, for å så specce tilbake til MM. Levling gikk utrolig treigt så jeg valgte å specce tilbake igjen. Har kommet så lang:

BM spec

noen tips? Ty :)

Lenke til kommentar
Atter en post om spec, men jeg står bare litt fast her. Speccet BM når jeg var lvl 64 elns og levlet kjapt opp til 65, for å så specce tilbake til MM. Levling gikk utrolig treigt så jeg valgte å specce tilbake igjen. Har kommet så lang:

BM spec

noen tips? Ty :)

8525146[/snapback]

Feil link ;)

Lenke til kommentar

Hei Hazzie88.

Så ikke hva du hadde satt opp i linken men jeg har lenge brukt denne BM spec'en og den fungerer ypperlig for meg.

BM/MM spec

Masse dps, hunter/pet tåler ikke så verst og i instancer har resten av gruppen god utbytte av fericious inspiration og improved hunters mark. Savner Mark eye fra surv-treet og kunne ha byttet ut 3 poeng derfra med mortal shots men da får man lavere crit's. Skulle hatt 3 poeng til men man kan ikke få alt :)

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer traps i duel, egentlig? Kan de se hvor jeg legger dem ut?

Noen som har lagt spesiell ARENA-gear? Særlig med tanke på gems osv. Vil gjerne vite hvor mange vs hvor mange:)

Kommer til å lage et 3vs3 med Shadow priest, hunter og feral druid. Can't wait :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...