Skarstard Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Niks, 1 agility gir nok bare 1 Attack Power. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Niks, 1 agility gir nok bare 1 Attack Power. 8429711[/snapback] Så A (15 agi) suger i forhold til B (26 AP)? Skjønner selvfølgelig at B gir mer AP, men er det i det hele tatt noen grunn til å ta A? Endret 20. april 2007 av Gloms Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Agility gir jo også dodge, crit og armor. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg tror jeg ville valgt Agility for PvP og Attack Power for PvE, men det er langt ifra noe fasitsvar. Endret 22. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Agility gir jo også dodge, crit og armor. 8429940[/snapback] seriøst? trodde det bare ga hunters AP jeg.. Hvor mye dodge rating, crit og armor gir 1 agi da? Endret 20. april 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har Leather working som proffesion, så jeg lurer på om jeg bør gå for Elemental eller dragonscale? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg tror jeg ville valgt Agility for PvP og Attack Power for PvP, men det er langt ifra noe fasitsvar. 8430072[/snapback] lol? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har Leather working som proffesion, så jeg lurer på om jeg bør gå for Elemental eller dragonscale? 8439708[/snapback] Gå for Dragonscale helt klart. Elemental er vel forsåvidt for Shamans. Dragonscale trainern er i Aszhara Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg tror jeg ville valgt Agility for PvP og Attack Power for PvE, men det er langt ifra noe fasitsvar. 8430072[/snapback] lol? 8442073[/snapback] Oida, en enkel "e" kan ha mye å si av og til. Red.: Er det noen som vet om loyalty-økningen pet-en får ved å ha status som happy er nok til å øke i loyalty-nivå? For jeg har nå brukt min nye Windserpent til PvP i 3-4 timer, uten har det har skjedd noe som helst. Endret 22. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvilke pet foretrekker dere til PVE og hvilke til PVP? når jeg sier PVE mener jeg som regel soloing og farming, ikke 5-manns instacer og raid for der bruker man ikke pet så mye. untatt at ulv kan være kjekk på grunn av den buffen den gir da.. Jeg pleier å bruke boar til begge deler, synes det er et allsidig pet og den mister ikke så mye liv når jeg bruker den til farming selv om jeg er MM specca. Brukte bjørn før og synes også denne er grei til akkurat dette, men i PVP er bjør ubrukelig. I PVP er det veldig fint med boar for den kan charge og dermed stønne motstanderen for 1-2 sec. Hva synes dere? Tenkte jeg skulle prøve meg på windserpent. Har aldri prøvd denne typen pet før, men har hørt at de har rimlig høy DPS, men er det ikke et problem at de ikke tåler så mye?, eller gjør de det? Tenkte jeg skulle temme denne: http://petopia.brashendeavors.net/html/mob...gshredder.shtml Noen som har noe meninger for/imot denne serpenten? (jeg er level 70 så jeg kan ta alle pets) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, det er en bra Windserpent å bruke. Windserpent er den peten som gir best DPS imo. Men da er det nesten påkrevd med to poeng i Go for the Throat. I tillegg er den vel ikke akkurat den beste peten for farming, og den er enda mindre egnet til å offtanke i instances. I den kommende patchen har Kill Command blitt fjernet fra global cooldown, dette gjør muligens Ravager til en bedre pet. Grunnen er at Windserpent flytter seg ut av melee range hver gang den skal bruke Lightning Breath, dermed kan man ikke bruke KC like ofte. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 temte nettopp et pet på level 69, men det har -25 training points. Er det sånn at den vil ha like mange points på level 70 med 6 i loyality som et pet som jeg har hatt siden level 60 f.eks? Vil de ha samme mengde training points, hvis man lar være å lære de noen som helst skills? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Alle pets har like stort training point potensiale. Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har nettop begynt med en Hunter-alt, noen som vet om en side med grei info om Pets og andre ting om hunter-klassen? =) Noen forslag til hvordan specc jeg bør ha ? Tenkte å satse på å få peten best mulig, dvs BM specc, men usikker på hva som er best. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) BM spec er nok absolutt best for deg da i så fall. BM spec vil også være den speccen som drar flest fordeler av neste patch. http://hunterguide.wikispaces.com/ EDIT: BM ikke MB :!: Endret 22. april 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 når jeg bruker windserpenten vil den ikke skyte lightning bolts. Jeg trykker "attack" og den bare fly inn i close combat, men jeg ser ikke at den lader opp bolten. Samma skjer hvis jeg trykke på selve skillen "lightning bolt" den går inn i nærkamp. Noen som kan fortelle meg hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Å, herre jemini! http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=497758 Red.: Ny bildelink. Endret 22. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 når jeg bruker windserpenten vil den ikke skyte lightning bolts. Jeg trykker "attack" og den bare fly inn i close combat, men jeg ser ikke at den lader opp bolten. Samma skjer hvis jeg trykke på selve skillen "lightning bolt" den går inn i nærkamp. Noen som kan fortelle meg hva jeg gjør feil? 8446543[/snapback] Vet ikke helt, men lightning breath skal være instant, dvs. at det ikke trengs å lade opp. Peten din må også ha nok focus points til å caste (50 focus points). Hvis du høyreklikker på lighting breath på pet baren din, så vil det komme en "gullramme" rundt ikonet. Da vil peten autocaste lightningbreath når den har nok focus. Skarstad: får ikke sett bildet ditt! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Å, herre jemini! http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=497758 Red.: Ny bildelink. 8446546[/snapback] Huffda! Nref pala? Endret 22. april 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 2 Timer og 54 min Arena match? Da er du sta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå