Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valano's Longbow er en super bue. 90g er et røverkjøp. Speeden på 2.80 gjør det enkelt å flette inn steady (eventuelt også arcane/multi) mellom autoshotene.

Jeg skjønner ikke hva du mener med at buen fra Black Morass er mer treffsikker. Ingen av buene har +hit.

Jeg mener at Valano's buen er et merkbart hakk bedre for pve, i alle fall hvis du er marksspecced. Høyere, dps, omtrent samme +AP (22 Ap + 10 intel= ca 30 Ap) i tillegg får du mana, høyere mp5 fra Viper og crit rating.

For arena-pvp er jeg tilbøyelig til å være enig med deg. Regner med at stamina er viktigste stat for en hunter der. Men jeg er ikke med i et arenateam så dette betyr lite for meg for øyeblikket. Jeg har pinlig lite health for tiden.

Lenke til kommentar

En kompis i mitt gamle raid guild tilbød seg å lage

http://www.wowhead.com/?item=23534#z0z

til meg gratis dersom jeg skaffet primal airs og water. Han skaffet alt annet uten kostnader. Etter å ha sammenlignet hjelmen med Stalkers (quest helm) og Beast Lord hjelmen, takket jeg høflig nei (dvs jeg sa jeg først måtte farme penger til epic flying mount). Litt leit, jeg vet han gjerne ville gjøre meg en tjeneste. Latterlig at en meget dyr epic lvl 70 hjelm som i tillegg krever en primal nether (dropper fra sistebossen i heroic) i beste fall er en side grade til en quest hjelm.

Lenke til kommentar

Du får ta dette med en klype salt. Mitt fokus er utelukkende pve for øyeblikket og har nesten ikke pvp'ed på lvl 70. Jeg har derimot 2 år på baken som hunter og har tidligere pvp'ed forholdsvis aktivt (alltid heavy marks eller heavy survival, aldri virkelig testet beast)

Det ser ut som en spennende build. Bør være sterk mot warriors, rogues og feral druids. Survival blir dessuten antageligvis buffet i neste patch, jf ptr patch notes.

Jeg tror ikke Clever traps fungerer i pvp, men er ikke sikker. For pve er det en fantastisk investering etter mitt syn.

Jeg tviler vel også på om Expose Weakness vil gjøre særlig forskjell i pvp, selv etter neste patch. Du er vel avhengig av forholdsvis lange kamper mot en motstander, med andre ord pve boss fights.

Mulige endringer:

Jeg likte godt savage strikes da jeg pvp'ed på lvl 60, men jeg er usikker på om økt crit chance på raptor strikes lar seg forsvare på lvl 70. Entrapment var jo utrolig bra en periode (lvl 60). Etter det jeg har lest meg til fungerer entrapment etter bugfixen fremdeles meget bra på lvl 70. Men entrapment blir antagelig nerfet i neste patch, jf patch notes til PTR. Jeg tror jeg hadde forsøkt å putte noen poeng i mortal shots. Du legger jo opp en crit basert spillestil, da er det jo fint at crits gjør høy damage.

Mtt forslag (ren pvp):

http://www.wowhead.com/?talent=mZE0bRmZMhi0tcMuAzVo

Builden bygger på ditt forslag, men med enkelte modifikasjoner

- 2 points i entrapment istedet for i improved wing clip: Med counter attack, perry og deterence føler jeg at improved wing clip mister noe av sin rolle

I tillegg har jeg flyttet tre poeng fra expose weakness, to fra clever traps og ett poeng fra improved wing clip over til Marks treet:

- 2 points i GO for the throat: Primært for å få tilgang til Mortal Shots, men passer godt med crit builden din. Med en windserpent er dette en god kombinasjon (selv etter at Lightining breath ble nerfet)

- 4 points i Mortal shots. Du kommer til å critte masse, høy crit dmg=moro

NB Jeg tror survival er avhengig av meget godt gear med mye agility (og stamina for pvp).

Lykke til hva du enn ender opp med :)

Lenke til kommentar

Ooooops, hunter tråden er på side 2. Det kan vi vel ikke ha noe av, kan vi?

Jeg får sette igang litt debatt.

Skillezz Huntard botz! You do worst dps! Noobz! L2P Locks instead, idiotzzzzzzz!

((Lupa gjorde to runs igår og fikk både Beasl Lord mantel og Beast Lorde gloves. Særdeles velfortjent da jeg snart er exalted med både CE og HH))

Og neste patch vill guns igjen være et like godt alternativ til bue. HH vill selge +37dps bullets! Tror jammen jeg skal kjøpe meg en veteran's musket når jeg har et par Shattered Halls runs til på baken!

Endret av Lupa
Lenke til kommentar

Noen som har noen forslag til goode boots på lvl 70? Helst normal instances, men heroic drops går også.

Jeg bruker noen grønne quest reward boots nå, og disse er dessidert det svakeste leddet hos meg nå.

Jeg ønsker meg primært agility, attack power og stamina. Crit og hit er også ønsket. Mana poolen min er brukbar, intel er derfor ikke så nødvendig. Jeg er åpen for å bruke leather.

Lenke til kommentar

Takk!

Ser ut til at de er ganske like alle sammen. Da har jeg alltids et par alternative instancer å gå for. Skal faktisk i heroic Ramparts (eller muligens Steam Vault) i kveld. Hadde passet fint å få de bootsa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...