Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Agility gir absurd lite attack power i forhold til hvor mye man får i pure +ap på items i TBC. Crit-bonusen er fin, men crit > / < +ap er vitterlig en smakssak, og jeg liker å holde skaden min jevn og forutsigbar.

 

Intellect hadde kanskje vært en ok sekundærstat om det var slik at jeg løpte rundt ubuffa og pumpet ut skade hemningsløst, men raidbuffa har jeg nok regen gjennom mp5 på gear og buffs at jeg som regel greier meg med aspect of the hawk. Popper super mana pots på hver cooldown på seriøse tries, og trenger som regel aldri å bruke viper uten at det er farm kills hvor jeg kan ofre litt dps for å holde det billigst mulig.

8244955[/snapback]

 

 

Joda, greit nok dét. Jeg ville bare vise hvordan hunter stats er bygd opp. At huntere kan (og burde) bruke agility istedenfor strenght f.eks.

 

Ap og crit er jo substats/derivat-stats (er ikke sikker på det riktige navnet) av agility, så de er fremdeles overordnet int.

Lenke til kommentar

En Marksspecced pve hunter bør etter mitt syn ha ca 1900-2000 self buffed AP og crit rate på ca 19-20 % på lvl 70 pre-raid. Jeg er på ca 1830 ap og 18.5 % crit og har middels gear. Jeg mangler gode lvl 70 boots, hansker,shoulders og et godt melee våpen (stats of course). Gems og enchants betyr mye.

 

Jeg foretrekker utstyr med

 

-ap

 

-crit

 

-agility

 

-intellect

 

- hit

 

I sånn noenlunde prioritert rekkefølge. Helhetsbildet er det sentrale. Mp5 er også greit, men det kommer mer eller mindre automatisk føler jeg .

Endret av Lupa
Lenke til kommentar
Bare synd hunters ikke er å foretrekke i raid mere.

8249257[/snapback]

 

Hvilken guild er det som foretrekker og ikke ha med seg huntere i raids? Vil gjerne ta en prat, med dem.

 

Forsåvidt regner jeg med ut ifra utsagnet til brannmansam at han er en lvl 70 rogue av noe slag, som er ektremt flink på og fortell folk at de suger i pugs, når han selv har like mange feil, men kom igjen, argumenter for hvorfor guilds ikke vil ha huntere.

 

p.s sjekk ut noen av de beste guildene i europa og america og finn ut hvor mange huntere de bruker pr raid.

Endret av donsai
Lenke til kommentar
Nihilum har ikke hatt med en hunter i raids på ukesvis, så vidt jeg vet.

 

... Og de er verdens beste guild for øyeblikket :)

8265323[/snapback]

Bare fordi nihilum gjør det slik er det ikke dermed sagt det er fasit.

8265393[/snapback]

 

Altså, det er sikkert koselig med masse hunters i Karazhan hvor vi faktisk har minimal nytte. Men allerede i Gruul's Lair er jeg rimelig ubrukelig, spesielt på Gruul. Skaden vår er for lav, vi har lite å bidra med (bortsett fra et helt ok buffs) og threat er ikke et så stort problem at vi kan bruke "omg i wipaz threatz" som et argument for å være med lenger.

 

Allerede pre-TBC var tranq shot den eneste grunnen til at vi fikk raid spots.

 

Og det at Nihilum gjør det slik betyr ikke at hunters ikke har -noen- nytte, men at den overskygges av de som evt. erstatter hunteren.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp respecca til Beastmastery 44/16/1 og må si jeg ble ganske overasket da jeg skulle gå Arena. Som Marksman hadde jeg egentlig ikke noe å gjøre i arena. BM-hunters i arena er jo rett og slett imba! Bestial Wrath og The Beast Within må være noe av det beste av abilities for arena.

Enige?

 

Og hvordan vil en BM-hunter klare seg i instances? Vil dpsen være helt elendig?

Trenger svar :)

Lenke til kommentar
Nihilum har ikke hatt med en hunter i raids på ukesvis, så vidt jeg vet.

 

... Og de er verdens beste guild for øyeblikket :)

8265323[/snapback]

Bare fordi nihilum gjør det slik er det ikke dermed sagt det er fasit.

8265393[/snapback]

 

Altså, det er sikkert koselig med masse hunters i Karazhan hvor vi faktisk har minimal nytte. Men allerede i Gruul's Lair er jeg rimelig ubrukelig, spesielt på Gruul. Skaden vår er for lav, vi har lite å bidra med (bortsett fra et helt ok buffs) og threat er ikke et så stort problem at vi kan bruke "omg i wipaz threatz" som et argument for å være med lenger.

 

Allerede pre-TBC var tranq shot den eneste grunnen til at vi fikk raid spots.

 

Og det at Nihilum gjør det slik betyr ikke at hunters ikke har -noen- nytte, men at den overskygges av de som evt. erstatter hunteren.

8265535[/snapback]

 

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere sier at hunters har for lav dps. I instances så er jeg nesten alltid på 1. eller 2. plass på dmg-list.

Lenke til kommentar
I så fall burde du spille med noen som ikke har huet i ræva :)

 

 

 

(Nihilum har for øvrig fått tak i et par huntere nå :))

8271877[/snapback]

 

Spiller med folk som har spilt WoW siden det kom ut. Jeg var på trial hos et community en gang.. Var i MC med møkkagearet mitt. Jeg lå blant de 15 beste.

 

Sier ikke det her for å vise at jeg har dps, men for å bevise at hunters har god dps uansett hva dere sier. :)

Lenke til kommentar
Nihilum har ikke hatt med en hunter i raids på ukesvis, så vidt jeg vet.

 

... Og de er verdens beste guild for øyeblikket :)

8265323[/snapback]

 

Nihilum tar heller aldri med seg mer enn en holy priest til raids, og mesteparten av tankene de bruker er feral druids, hvis alle skal gjøre som nihilum hadde det vært tre eller fire klasser igjen i wow. Nihilum er kansje de med meste progresjon med det er ikke de med mest perspektiv på spillet, høre wcradio interviewet her om dagen, kan ikke si jeg var spesielt imponert, de virker veldig uerfarne til og være verdens beste.

minmax er ikke alltid fasit

 

bare av og se på dps done kontra damage taken så ser du at huntere har en funksjon, det er ikke alle klasser som handler om kun og ha mest dps, jeg er meget enig i at huntere trenger litt hjelp i raids, men og ikke ta med noen er og gimpe seg selv imo

Endret av donsai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...