Luchy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hvor finner jeg en bra bow og mail items i lvl 40? quests, loot eller instance? og hvor jeg finner det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 http://69.41.171.43/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 herregud så vanskelig hunter er til lvl 10 . bruker jo år og dag Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Synst det er vanskelig frem til 15 jeg Lenke til kommentar
superreven Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Angående Hunter's Lightning Reflexes skill... denne hever både din base agility og gear agility med 15 % stemmer ikke det? Driver å lager en liste/guide til hunter gear pre MC, BWL og ZG.. og driver og regner på AP og slikt... hadde vart greit å visst dette 100% Legger det ut her når jeg er ferdig hvis jeg får det til... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 noen som vet hvor jeg kan finne Addon sånn gjør at XP vises i % Livet til monster blir vist i % Lenke til kommentar
-jH Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 CTMod kan funke bra for deg! Men ang xp i prosent tror jeg du må finne noe annet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 tror bib mod, elle rnoe har xp i % under navnet. Du kan alternativt bruke "betterxp" som viser hvor mange kills av DEN typenb du dreper til lvl Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 CTMod kan funke bra for deg! Men ang xp i prosent tror jeg du må finne noe annet 5296529[/snapback] tror bib mod, elle rnoe har xp i % under navnet. Du kan alternativt bruke "betterxp" som viser hvor mange kills av DEN typenb du dreper til lvl 5297121[/snapback] og hvor vil jeg finne disse? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 www.cursse-gaming.com til det meste av addons, ellers funker worldofwarcraftui.com (eller noe) også Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Woho endelig 60 med min hunter VArt knust i Ab da, men gøy fordi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hehe, bli vant med det. Som fersk 60 i battlegrounds sloss du mot folk som bader i epics. Ikke alltid like gøy. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hehe ok Paranoid til tusen ja, liker aldri å blir ambushed. 5222444[/snapback] Rogues som ambusher hunters er idioter. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hehe...vart banket av en rogue i Tyr's onsdag, tilslutt stilte eg meg bare vedsidenav ham, uten å anngipe, og da bare gjekk han rundt og gjorde noen /poke og slik Kjekk kar fann eg ut tilslutt Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Prøver å laste opp en hunter equip liste som jeg har laget, det beste pre MC/BWL/ZG etter min mening. Regnet litt på det også, men det er lenge siden jeg sluttet me matte.. så ta det med en klype salt. My Webpage Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 jeg er lvl 14 dwarf hunter, og har alle skills jeg har mulighet til å kjøpe hittil. men på de skillsene på lvl 14 var kanskje bortkasta penger. jeg kjøpte jo da Eye's of the Beast, som gjør at man kan styre Pet'en som en vanlig karakter, men hva er egentlig vitsen med det? kjøpte også Scare Beast, som kan være god å ha siden det da kan skremme bort et relativt stort udyr som jeg ikke har en snøballs sjangs til å ta OT: kjøpte WoW på tirsdag og synes det er et veldig bra spill Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Eye's of the beast er bar morro for min del. etter det jeg vet er den ikke mye vits å ha, men den koster da ikke så mye så jeg kjøpte den nå bare Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hehe ok Paranoid til tusen ja, liker aldri å blir ambushed. 5222444[/snapback] Rogues som ambusher hunters er idioter. 5301873[/snapback] Nå ja, med AB-buffen kan ambush alltid være fint... 1600 crit er helt vanlig på mail da, funker fett det Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Eyes of the Beast .. dårlig? Nei ærlig talt, dere vet desverre ikke hva dere prater om. Med EotB og f.eks. prowl kan man scoute plasser mobilt så og så lenge uten å tiltrekke seg aggro, samt undersøke hvor diverse kister befinner seg (f.eks. dm west). Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 idag fikk jeg meg et nytt pet. det er i lvl 43, men hver gang man skaffer seg et nytt pet så har du ingen training points. er det en annen måte å få mer training points enn å lvl'e? nå som pet'e mitt begynner å få høy lvl så begynner nye skills å koste mye training points og det er jo det jeg har stor mangel på:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå