Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Hunter's Lightning Reflexes skill... denne hever både din base agility og gear agility med 15 % stemmer ikke det?

Driver å lager en liste/guide til hunter gear pre MC, BWL og ZG.. og driver og regner på AP og slikt... hadde vart greit å visst dette 100%

Legger det ut her når jeg er ferdig hvis jeg får det til...

Lenke til kommentar
CTMod kan funke bra for deg! :)

Men ang xp i prosent tror jeg du må finne noe annet

5296529[/snapback]

tror bib mod, elle rnoe har xp i % under navnet. Du kan alternativt bruke "betterxp" som viser hvor mange kills av DEN typenb du dreper til lvl :)

5297121[/snapback]

og hvor vil jeg finne disse?

Lenke til kommentar

jeg er lvl 14 dwarf hunter, og har alle skills jeg har mulighet til å kjøpe hittil.

men på de skillsene på lvl 14 var kanskje bortkasta penger.

jeg kjøpte jo da Eye's of the Beast, som gjør at man kan styre Pet'en som en vanlig karakter, men hva er egentlig vitsen med det? :hmm:

kjøpte også Scare Beast, som kan være god å ha siden det da kan skremme bort et relativt stort udyr som jeg ikke har en snøballs sjangs til å ta ;)

OT: kjøpte WoW på tirsdag og synes det er et veldig bra spill :)

Lenke til kommentar

idag fikk jeg meg et nytt pet. det er i lvl 43, men hver gang man skaffer seg et nytt pet så har du ingen training points. er det en annen måte å få mer training points enn å lvl'e?

nå som pet'e mitt begynner å få høy lvl så begynner nye skills å koste mye training points og det er jo det jeg har stor mangel på:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...