samebob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 gå til høyre for cenarion expedition byen i Blades edge der er det noen dinosaurer og winderpents Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...&sid=1&pageNo=1 Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fikk den: http://www.wowhead.com/?item=28524 i Kz i dag. Problemet er at jeg ikke har noe å kombinere den med. Noen som har noen tips til en god main hand jeg kan bruke (helst dagger, men sword, axe og fist weapong er ok) som ikke er for vanskelig å få tak i?? btw: jeg har gjort det questet i shadow moon hvor man skal redde den dragen (5 mann quest) hvor man får en nice dagger, men jeg trengte den ikke da og jeg bare tok den som solgte for mest og solgte den. DUM som er jeg=P Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) får en litt nice dagger av Ring of blood questet i Nagrand men er ikke så super da.. Eller så kan du skaffe pvp øks.. Oh om du er exalted med scryer/aldor kan du jo kjøpe noe fint og.. Aldor Scryer Endret 4. mars 2007 av samebob Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) http://blue.cardplace.com/newcache/forums....m/213051308.htm Møkkafolk... Det er ikke en "hotfix" det er en NERF. Lightning Breath gjør mindre enn halvparten så mye skade nå. Ikke handler det om +dmg gear heller, det handler om AP. Arrrrghhhh... Edit: Hvis man prøver å poste i den aktuelle tråden får man selvfølgelig en FEILMELDING! Endret 5. mars 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som vet generell played tid til 60 med hunter? gjennomsnittlig/normalen altså.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har rundt 4 dager og 10 timer på level 50 nå... Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som vet generell played tid til 60 med hunter? gjennomsnittlig/normalen altså.. 8090061[/snapback] Det vil jo alltid være forskjell på en som gjør det for 10'ende gang og en som gjør det 1'ste gang, men 4 dager /played til lvl 50 hørtes ganske normalt ut.. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 http://www.wowhead.com/?item=27987#M0z eller http://www.wowhead.com/?item=31072 hvem burde jeg bruke? bruker melmorta nå men folk sier lohn er bedre. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skaff deg et scope med 2 crit på Melmorta mener jeg Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvilken type pet er best til å tanke flere mobs om gangen? Hvis det er noen? Hørt at Owl skal være bra på dette, men er det noen som kan bekrefte det? Evt isåfall komme med tips om noe som er bedre....^^ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bear med Aoe attackpower debuff er veldig bra, eller Gorilla med stompen funker også bra har jeg hørt;) Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Owl er bra, screech har heller ingen cooldown, så den fungerer bedre en Gorillaen sin Thunderstomp, da den har hele 1 minutt cooldown om jeg ikke husker feil. Rank 5: Pet Level 64 (29 TP). Blasts a single enemy for 33 to 61 damage and lowers the melee attack power of all enemies in melee range by 210. Tanker liker også screech i instancer (for obvious reasons på godt norsk) Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvor umulig er det å finne Rak'shiri? Lett i evigheter. Finnes fortsatt? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Lykke til med å finne henne Jeg campa i flere timer mens jeg drepte de frostsabers, etter 80stk frostsaber leather og x antall rugged leather ga jeg opp. Så sjekket jeg kanskje 1 gang til dagen, på den tredje dagen fant jeg henne. Til venstre for den steinen. GL PS:Ikke bry deg for mye om henne, hun er ikke værdt så mangen timer det kanskje tar. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 er ikke hun en spawn fra en horde quest? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Det er Shy-Rotam du tenker på, hun er helt lik men er lvl 60. Edit: Og ja, hun er quest-spawn. Hun summoner også en lvl 60 løve. Har glømt ut hva han heter. Endret 14. mars 2007 av Hazzie88 Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 sian rotam, hvit løve 8152957[/snapback] Ja stemmer, Sian-Rotam. Er helt lik Echeyakee lvl 16 som spawner i Barrens. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 tenkte jeg skulle starte en hunter (horde), så da lurer jeg på om noen har noen bilder eller vidoer som viser hvordan horde racene ser ut som hunter Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå