wonnim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Forandring fryder? 7907783[/snapback] Njaaa. Tauren er for store, og Warstomp er ikke så nødvendig. 7907850[/snapback] Taurens ser forøvrig latterlige ut når de håndterer rangedvåpen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tauren er jo kule når de er så store. De ser bra ut som huntere også, og de har jo gode racials. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 mitt problem med taurens er at de er så store at det virker som de løper kjempe sakte, vet det bare er en tilvennings sak Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Virkelig et problem, ja. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen her som spiller Night Elf Male hunter? Da vil jeg tro, i likhet med meg at du er nokså frustert over måten charen din holder bua ... Måten NE Male skyter med bua er helt idiotisk, du ville først og fremst aldri greid å samle kraft nok. Om du så hadde gjort det ville strengen/lia truffet håndleddet og skjært det i to. Sist og ikke minst, det er også en stor grafikk feil på animasjonen. Håper alle huntere, (både Night Elf og ikke) kan skrive under her, slik at vi får fikset en animasjon som faktisk ser nogelundende "ok" ut. WoW Forum - New NE Male Bow wielding Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Start en orc hunter. Det har jeg gjort! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 jeg bare lurer på en ranged våpen ting, er rask eller sakte bra? hvorfor? pvp? pve? takker på forhånd Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Personlig foretrekker jeg trege våpen både i PvE og PvP. Trege våpen har som regel høyere maks-damage og gjør derfor mer burst damage i PvP. I PvE gir det høyere skade på instants (auto shot etter attacks og multi shot), samt at du ikke bruker så jævla mange piler. Har vært i grupper med hunters som har hatt så raske våpen at faktisk måtte hs'e og handle nye piler i midten av en instance. Raske våpen kan være en fordel for go for the throat osv. dog. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen her som spiller Night Elf Male hunter? Da vil jeg tro, i likhet med meg at du er nokså frustert over måten charen din holder bua ... Måten NE Male skyter med bua er helt idiotisk, du ville først og fremst aldri greid å samle kraft nok. Om du så hadde gjort det ville strengen/lia truffet håndleddet og skjært det i to. Sist og ikke minst, det er også en stor grafikk feil på animasjonen. Håper alle huntere, (både Night Elf og ikke) kan skrive under her, slik at vi får fikset en animasjon som faktisk ser nogelundende "ok" ut. WoW Forum - New NE Male Bow wielding 7927448[/snapback] /signed as Lednar. Synes den ser ille ut >.< Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Når bruker man aimed shot og når bruker man steady shot? Lagte de til steady shot for dem som ikke går marksmanship? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De eneste gangene man bruker Aimed Shot er når man klarer å snike seg innpå en intetanende cloth-bruker som drikker vann, og når motstanderen er immobilisert. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Aimedshot brukes omtrent ikke mere. Latterlig lav damage i forhold til før. Min aimedshot hitter for kanskje 1.2k på mager osv på lvl 70, så den eneste gangen det er verdt å bruke Aimed er når target er trappa. Dessuten får du ikke det ekstra autoshottet etterpå lenger, så, goodbye aimed. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 I PvE gir det høyere skade på instants (auto shot etter attacks og multi shot), samt at du ikke bruker så jævla mange piler. Har vært i grupper med hunters som har hatt så raske våpen at faktisk måtte hs'e og handle nye piler i midten av en instance. 7927899[/snapback] Hvem har ikke møtt huntards som må gjøre det? Det kommer bare ann på hvor smart man er, om man har med seg mange piler, eller få piler, om du har rask bue er uavhengig, for da skal du vite at du trenger flere piler. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du skal ha en rimelig rask bue for å gå gjennom et 18 slots kogger på én tur, altså. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du skal ha en rimelig rask bue for å gå gjennom et 18 slots kogger på én tur, altså. 7931041[/snapback] Ja hvis du har fylt den til randen, skal party være svært wipedyktige hvis du skal klare å skyte bort alle pilene ja. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Når vi snakker om hvilken rase som vi liker best så må jeg si troll *peke på signatur*. 1.Jeg synes de ser geniale ut, selv om jeg ikke liker gun animasjonen. 2. Berserker + Rapid Shots + Improved aspect of the Hawk = Hubba hubba. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvilken weapon skills er det hunters kan ha? er litt usikker på om jeg har lært meg alt.. Hadde vært fint om noen kunne ramsa opp alle sammen:) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Alt bortsett fra Maces. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg tenkte å få alle weapon skills til toppen, men ejg vet ikke hvor jeg lærer meg fist weapon skillen, hvor er det? Og når jeg skal levle "thrown" holder det å kjøpe en sånn kaste øks, eller må jeg kjøpe ammo? hvis jeg, hvor kjøper jeg ammoen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fist-weapons kan man trene i Darnassus og Ironforge. Hva? Det er kaste-øksen som er ammunisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå