Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg er så heldig at jeg har en gammel WinXP-installasjon og en relativt fragmentert harddisk. Den knatrer litt ekstra før nye folk blir loadet, noe som gir meg plenty med tid til å hoppe av hest og komme inn i stealth. :)

 

Har blitt overrasket av en hunter én gang som jeg kan huske, og det var inni banken i Everlook.

5222430[/snapback]

 

 

omg cheat!

 

:!:

Lenke til kommentar
Vel, jeg er så heldig at jeg har en gammel WinXP-installasjon og en relativt fragmentert harddisk. Den knatrer litt ekstra før nye folk blir loadet, noe som gir meg plenty med tid til å hoppe av hest og komme inn i stealth. :)

 

Har blitt overrasket av en hunter én gang som jeg kan huske, og det var inni banken i Everlook.

5222430[/snapback]

 

:!: :D

Skal sende en mail til blizzard og be de legge inn automatisk defragmentering på patchdagen. Slikt juks kan vi ikke ha noe av :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har lært meg Dash og vil lære det til pet'et mitt, men får beskjed om at det ikke kan lære flere skills.. Kan jeg unlearne en skill og lære den dash?

 

Fant utav det, snakker me pet trainer og unlearner pet skills.. får alle refundert og kan sette dem på ny. Koster 10s første gang :)

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Det er virkelig ikke noe poeng i å duellere mot hunters. Bruker du blind/tt/vanish, er det penger ned i dass, siden de alltid står på freezing trap og skyter opp flares (30 sec. duration, 15 sec. cooldown).

 

Uansett, duell som rogue er IMO ganske bortkastet, siden det sterkeste kortet er å selv velge når kampen begynner.

 

I virkelig PvP: cheap shot og stunlock til døde når pet holder på med en annen mob.  Når de kommer tilbake og AFK-er på freezing trap, vent til de tror det er trygt, og gjenta prosessen.

5220127[/snapback]

 

 

Du mener det ikke er noen poeng med fair fight, fordi ditt sterkeste kort er å ganke? :dontgetit:

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Så du mener at roguer skal løpe opp til folk uten stealth og klaske løs med sinister strike? Poenget med rogue er ikke fair fight, det er å overraske og gjøre vemmelig mye skade på kortest mulig tid.

5251012[/snapback]

 

Når jeg leser det på nytt ser jeg at jeg misforstod. Jeg trodde du mente generelt, at å stealthe og backstabbe ikke var noe vits fordi det var en mulighet for å tape, og at du mener ganking er eneste mulighet (har blitt angrepet av rogues når jeg har 10% helse igjen litt for mange ganger).

 

Jeg skjønner at det ikke er vits å duellere mot huntere, pga flares og freezing traps.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Ok, BM hunters gjør meg bare oppgitt.

 

Tur i BG:

 

Jeg løper pent og intetanende mot flagget, bare for å se at en hunter sender petten sin på meg, gir den frenzy eller lignende og fokuserer på en annen fiende. (Jeg er en level 57 priest)

 

Petten til hunteren dreper meg på noe sånt som 5 sekunder, uten hunterens hjelp (!). Det eneste virkemiddelet jeg har mot hunterpets er fear, men det var den immun mot.

 

Jeg greier ikke å unngå å tro at det er passe ubalansert når hjelperen til en hunter dreper meg like kjapt som en rogue, uten hunter-sjefen sin. Noe n andre synspunkt?

 

(Hunteren fikk snabel i tarmen, for øvrig, fikk overrumplet ham)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...