MadsFN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har en av de Ghostland kattene.. Nydelige <3 Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har King Bangalash i STV fortsatt den rare radical skillen? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror det. Det er bare å temme en, så kan du se det på skill lista. Kommer sikkert til å forsvinne plutselig en dag, men. Blizzard liker jo å fjerne alt som er gøy med pets *host*AVfrostwolf*host* Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 FORSLAG TIL SPECC I MARKMANSHIP? Jeg har for tiden en char i BM, men kunne tenkt meg å ha min andre hunter char i MM specc. Noen som har et godt forslag til oppsett som funker bra? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har vært noen hundre slike forespørsler før, men siden du spør så pent .. Først og fremst hjelper det veldig å vite hvilken lvl du er Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har ikke startet min nye char ennå, jeg liker å få info på forhånd om hva som er lurt å gjøre Har sett at det er flere som har en kombinasjon av MM og survival, er det any good? Jeg er på jakt etter den ultimate builden for PVE Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 FORSLAG TIL SPECC I MARKMANSHIP? Jeg har for tiden en char i BM, men kunne tenkt meg å ha min andre hunter char i MM specc. Noen som har et godt forslag til oppsett som funker bra? Tusen takk for alle svar 7896484[/snapback] Du kan prøve denne speccen, trur den er helt grei å lvle med ( laga den ganske fort så kan hende det er noe som bør forandres) BM Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nå var det jo faktisk MM spec han lurte på, selv om BM er og foretrekke når du levler opp. Her er den speccen jeg har nå, endte opp på 3 dager played fra 60-70 med denne. http://www.wowhead.com/?talent=mxbZqEboVzGestch Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hehehe morsomt at man omtaler meg som "han" men jeg er faktisk en jente! Tro det eller ei men jenter spiller også wow Er det slik å forstå at dere spiller BM opptil lvl 60 for så å respecce til MM/survival fra lvl 60?? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) hehe ja folkens jenter spiller faktisk wow, trodde ikke det i førsten selv, men etterhvert som folk tør og snakke på ts så skjønner man at det faktisk er en god del jenter som spiller men jeg har lagt merke til at mange jenter har male chars og male navn, og mange gutter har female chars med female navn jeg spillte bm til 60, så var jeg 60 i halvannet år og da var jeg som regel MM så specca jeg bm når tbc kom Endret 8. februar 2007 av donsai Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kjørte BM mens jeg levla. Respecca til MM når jeg dinga 60 og begynnte å dra i instancer. Nå som jeg levler igjen er jeg BM specca. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har tenkt til å prøve denne speccen. Bruker Wind Serpent i instances, derfor har jeg lagt på litt poeng i imp. Revive Pet og Unleashed Fury. Wind Serpent gjør bra skade, men tåler ikke så mye. Greit å kunne revive pet kjapt så andre slipper å vente. Imp. Aspect of the Monkey gir 6% ekstra dodge for å hjelpe litt på off tanking og PvP. Langt fra fullverdig erstatning for Deterrence, men kjekt å ha allikevel. Skal vel også funke med JuJu Escape (tror jeg hvertfall?). Alt i alt, en MM build, mest for instances, men også litt farming og PvP fordeler. Hawk Eye poengene og poenget i Arcane Shot kan man jo evt. putte et annet sted ettersom hva man føler for. Noen som har positiv/negativ erfaring med Kill Command forresten? Fortell Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hehe ja folkens jenter spiller faktisk wow, trodde ikke det i førsten selv, men etterhvert som folk tør og snakke på ts så skjønner man at det faktisk er en god del jenter som spiller men jeg har lagt merke til at mange jenter har male chars og male navn, og mange gutter har female chars med female navn jeg spillte bm til 60, så var jeg 60 i halvannet år og da var jeg som regel MM så specca jeg bm når tbc kom 7897357[/snapback] Ojes Møtte kjæresten gjennom wow. Spiller hunter for tiden, og lurer på hvor jeg går når jeg har "makset ut" BM? Marksmanship? Hadde vert greit med aimed shot, men har hørt at det så vidt slår arcane shot for tiden? Lite vits om det er sant Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg ville nok gått MM etter BM uansett. Du må opp på 5 nivå i Surv før du finner et virkelig nyttig talent (Noen er kanskje uenig?), untatt Hawk Eye selvsagt. I MM finner du mye snacks som øker din egen DPS kraftig i de 4 laveste nivåene! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Arcane shot ble nerfa veldig.. en skam.. critta 2.1k med arcane på 60.. og 2.5k med en 1.80 bue Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer sikkert til å forsvinne plutselig en dag, men. Blizzard liker jo å fjerne alt som er gøy med pets *host*AVfrostwolf*host* 7896385[/snapback] Er ny til wow så dette bil jeg vite mer om. Kameratene mine snakker om at pet til hunter har blitt nerfet noe veldig. Hvordan car det før? Jeg begynte å spille i desember elns. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer sikkert til å forsvinne plutselig en dag, men. Blizzard liker jo å fjerne alt som er gøy med pets *host*AVfrostwolf*host* 7896385[/snapback] Er ny til wow så dette bil jeg vite mer om. Kameratene mine snakker om at pet til hunter har blitt nerfet noe veldig. Hvordan car det før? Jeg begynte å spille i desember elns. 7902289[/snapback] For ett år siden critta pettet mitt for 600-650 på paladins med skjold Det var Lupos, en ulv fra Darkshire som gjorde shadowdamage. Han og flere andre pets ble normalisert/balansert for ca ett år siden. Patch 1,9. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det fremdeles Orc som er rasen for Horde? Jeg må lage meg en liten hunter- alt. Har begynt å savne EZ- mode Det blir min 3de female orc, hvis ikke noen har et bra argument for en annen rase! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Forandring fryder? 7907783[/snapback] Njaaa. Tauren er for store, og Warstomp er ikke så nødvendig. Troll har har ok racials, men ser ikke ut. BE finnes det for mange av allerede, og racials har særdeles begrenset nytte. Hardiness, Blood Fury og Command er jo utrolig bra. Får tenke litt på det Endret 9. februar 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå