Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke startet min nye char ennå, jeg liker å få info på forhånd om hva som er lurt å gjøre :) Har sett at det er flere som har en kombinasjon av MM og survival, er det any good? Jeg er på jakt etter den ultimate builden for PVE :)

Lenke til kommentar
FORSLAG TIL SPECC I MARKMANSHIP?

Jeg har for tiden en char i BM, men kunne tenkt meg å ha min andre hunter char i MM specc. Noen som har et godt forslag til oppsett som funker bra?

Tusen takk for alle svar :)

7896484[/snapback]

Du kan prøve denne speccen, trur den er helt grei å lvle med ( laga den ganske fort så kan hende det er noe som bør forandres) BM

Lenke til kommentar

hehe ja folkens jenter spiller faktisk wow, trodde ikke det i førsten selv, men etterhvert som folk tør og snakke på ts så skjønner man at det faktisk er en god del jenter som spiller :D

men jeg har lagt merke til at mange jenter har male chars og male navn, og mange gutter har female chars med female navn

jeg spillte bm til 60, så var jeg 60 i halvannet år og da var jeg som regel MM så specca jeg bm når tbc kom :D

Endret av donsai
Lenke til kommentar

Har tenkt til å prøve denne speccen.

Bruker Wind Serpent i instances, derfor har jeg lagt på litt poeng i imp. Revive Pet og Unleashed Fury. Wind Serpent gjør bra skade, men tåler ikke så mye. Greit å kunne revive pet kjapt så andre slipper å vente.

Imp. Aspect of the Monkey gir 6% ekstra dodge for å hjelpe litt på off tanking og PvP. Langt fra fullverdig erstatning for Deterrence, men kjekt å ha allikevel. Skal vel også funke med JuJu Escape (tror jeg hvertfall?).

Alt i alt, en MM build, mest for instances, men også litt farming og PvP fordeler.

Hawk Eye poengene og poenget i Arcane Shot kan man jo evt. putte et annet sted ettersom hva man føler for.

Noen som har positiv/negativ erfaring med Kill Command forresten? Fortell :)

Lenke til kommentar
hehe ja folkens jenter spiller faktisk wow, trodde ikke det i førsten selv, men etterhvert som folk tør og snakke på ts så skjønner man at det faktisk er en god del jenter som spiller :D

men jeg har lagt merke til at mange jenter har male chars og male navn, og mange gutter har female chars med female navn

jeg spillte bm til 60, så var jeg 60 i halvannet år og da var jeg som regel MM så specca jeg bm når tbc kom :D

7897357[/snapback]

Ojes :) Møtte kjæresten gjennom wow.

Spiller hunter for tiden, og lurer på hvor jeg går når jeg har "makset ut" BM? Marksmanship? Hadde vert greit med aimed shot, men har hørt at det så vidt slår arcane shot for tiden? Lite vits om det er sant

Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å forsvinne plutselig en dag, men. Blizzard liker jo å fjerne alt som er gøy med pets :) *host*AVfrostwolf*host*

7896385[/snapback]

Er ny til wow så dette bil jeg vite mer om. Kameratene mine snakker om at pet til hunter har blitt nerfet noe veldig. Hvordan car det før? :) Jeg begynte å spille i desember elns.

Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å forsvinne plutselig en dag, men. Blizzard liker jo å fjerne alt som er gøy med pets :) *host*AVfrostwolf*host*

7896385[/snapback]

Er ny til wow så dette bil jeg vite mer om. Kameratene mine snakker om at pet til hunter har blitt nerfet noe veldig. Hvordan car det før? :) Jeg begynte å spille i desember elns.

7902289[/snapback]

For ett år siden critta pettet mitt for 600-650 på paladins med skjold :p

Det var Lupos, en ulv fra Darkshire som gjorde shadowdamage. Han og flere andre pets ble normalisert/balansert for ca ett år siden. Patch 1,9.

Lenke til kommentar
Forandring fryder? :p

7907783[/snapback]

Njaaa. Tauren er for store, og Warstomp er ikke så nødvendig. Troll har har ok racials, men ser ikke ut. BE finnes det for mange av allerede, og racials har særdeles begrenset nytte. Hardiness, Blood Fury og Command er jo utrolig bra.

Får tenke litt på det :)

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...