AnsarAlSatan Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Du burde skaffe deg en Warsong Howling Axe 7805220[/snapback] Den droppa for krigeren min i helgen! Ser så innmari kul ut på en gnom. Øksen er jo faen større en gnomen lol! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har pusset av støvet av min gamle hunter, og i den forbindelse trengs det nok en finpuss på talentbuilden. Kikket såvidt på Joana's leveling build. Og i den forbindelse lurer jeg på følgende: Improved Aspect of the Hawk Hvor viktig er denne speedincreasen? 10% sjanse for økt attackspeed høres ikke all verden ut for min del. Burde jeg droppe den helt, kjøre fullt på Endurance Training som i så fall gir meg 2 ekstra poeng som jeg kan putte på andre talent. F.eks. å makse ut Frenzy og Catlike Reflexes. Pathfinding Speedincrease på 8 %. Eneste fordelen jeg ser her er når en kiter mobs som en ikke klarer på egen hånd. F.eks. Raging Colossus i HP (på lvl 62). Ellers så er det fælt lite jeg egentlig bruke av Aspect of Cheetah/Pack. Er disse 2 talentpoengene i det hele tatt verdt bryet? Burde jeg i stedet bruke disse poengene andre plasser, f.eks. Animal Handler eller Hawk Eye? Go for the Throat Nå har jeg ikke satt meg inn i pet's fokus. Hva i all verden er det? Dette talentet kan kanskje sees opp mot Bestial Disipline? Om en har 100% fokus renegation, hvor viktig er da +50 fokus på petten ved min crit hit? Klar over at jeg kanskje burde ha lært om fokus, men har hatt hovedprioritet på magen min. Er det forøvrig andre endringer som burde gjøres? Denne builden er en pure pve build, ment for leveling og grinding. Mulig jeg kommer til å endre builden når jeg dinger 70 en eller annen gangen. Hvordan er f.eks. Joana's sin build sett opp mot hva Brian Kopp anbefaler? På forhånd takk for eventuelle innspill. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) hvordan setter jeg opp talents til å bli en god hunter? er lvl. 12. EDIT: noe ala den i posten over? EDIT2: ser jo at det er tusen som har spurt om det samme, men fint med et svar forde Endret 1. februar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Karlsn.. jeg vill gått full på Lethal shots (1 crit hver) og byggd etter hva du selv vill og synes er best.. personlig er alle mine hunterer (min main er hunter) MM ++ Jeg har en hunter i lvl 13 nå.. jeg skal skaffe meg: Deadmines -2xcruel barb -Cape of the brotherhood -Blackened Defias chest Wailring Cavrens -Leggings of the fang -Venomstrike Er det noe mer jeg trenger? Endret 1. februar 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) karlsn, til leveling er det Beast Mastery som gjelder. Detter er en fin måte å begynne på. Pingo68: Pathfinding er virkelig noe tull, de eneste som vil kunne dra nytte av det av spillere som Joana og Kopp, folk som tellere sekunder mens de spiller. Improved Aspect of the Hawk eller heller ikke så mye å skryte av, de poengen er bedre brukt i slik du selv sa. Go for the Throat, et FANTASTISK talent som en hver Beast Mastery hunter bør ha. Pet abilities uten cooldown, slik som Claw, skinner virkelig med to små poeng her, da de kan spammes i det uendelige. Denne builden er i hvert fall en god start, så kan du selv velge om du vil putte poeng i The Beast Within eller Go for the Throat først. RED: Selv kunne jeg gjerne tenke meg noen forslag til en Survival build, da jeg er en smule lei av BM-leveling, og det er det eneste treet jeg ikke har fått prøvd skikkelig ut. Jeg er level 65 for øyeblikket. Endret 1. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvilket pet foretrekker dere for levling? Har en bjør nå, og er godt fornød med den. Den har en del liv, tåler mye og skader helt greit (er specca MM, så pet dmg har ikke så mye å si). Men finnes det noe bedre pet? bare tok den bjørnen på 60 fordi jeg synes den var fet, brukte den aldri fordi jeg raida hele tiden. Så synes dere jeg burde bytte ut bjørnen er den elite bjørnen fra WS (Ursula) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ingenting slår Wind Serpents, spesielt om du har Go for the Throath. De har lightning bolt som kan spammes, null cooldown og instacast. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det har vel alle dyr med claw og det... vet ikke hva forskjellen er i damage men Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bortsett fra at Lightning Breath scaler sinnsykt med gear? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mulig, jeg har begrenset erfaring med hunter selv, så for meg hørtes de ganske like ut. Har ikke spilt lenger enn til clvl29 med hunter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 RED: Selv kunne jeg gjerne tenke meg noen forslag til en Survival build, da jeg er en smule lei av BM-leveling, og det er det eneste treet jeg ikke har fått prøvd skikkelig ut. Jeg er level 65 for øyeblikket. 7851021[/snapback] Ok, etter noen timer kan jeg trygt si at Survival suger hardt. Pet'n holder ikke aggro og jeg har mindre paper doll DPS enn jeg hadde med BM. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Pettet mitt sin Lightning Breath hitter for rundt 280 dmg med 1600ap Unmitigated dmg Fikk meg forresten nylig Terokk's Quill Håper på å skaffe meg Sonic Spear, men blir nok et par turer i Shadow Lab. Fikk også en del av Desolator settet, som erstattet mine Scales of the Beast legs. Har funnet ut at jeg ikke gidder gå etter Beast Lord settet, ettersom det har latterlig lite STA, og ikke egner seg for pvp i det hele tatt, på tross av de relativt pvp orienterte set-bonusene. Endret 2. februar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker fortiden King Bangalash som pet. Den har Cobra reflexes som gjør at den har attack speed er økt med 30%. 1.54 uten BM. Jeg regner med den er det kjappeste attack speed pet? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Cobra reflexes? Hvordan trainer man det til pet'et? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er en feature Blizz har glemt å fjerne. Muligens av nostalgiske grunner, Bangalash skal være populær blant mange oldschool hunters. Kan ikke læres bort til andre pets og forsvinner hvis du retrainer peten. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 vil bare legge til at jeg syns pet attackspeed normalisation er en veldig god ting, det lar folk velge mer når det kommer til pet, før ville alle bare prøv og skaffe seg en zg bat eller BT, mens nå er det mange andre like fullverdige alternativer, det gir også spillere mulighet til og velge ut ifra de spesielle egenskapene for hver rase Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Karlsn.. jeg vill gått full på Lethal shots (1 crit hver) og byggd etter hva du selv vill og synes er best.. personlig er alle mine hunterer (min main er hunter) MM ++ Jeg har en hunter i lvl 13 nå.. jeg skal skaffe meg: Deadmines -2xcruel barb -Cape of the brotherhood -Blackened Defias chest Wailring Cavrens -Leggings of the fang -Venomstrike Er det noe mer jeg trenger? 7850341[/snapback] Annet enn at du kunnet levlet til lvl35 og funnet bedre grønt på samme tiden det tar å farme alt det der ser det greit ut Ikke pek ut spesielle drops du "må ha" så tidlig. Å kjøre en instans gir svært lite xp når mobs detter under 3 levels under deg, Tunic of Westfall + evt random drops på de turene du tar for quests er det eneste man bør bry seg med fra DM, noe mer er bortkastet tid som er bedre å benytte på questing. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er lvl 18 nå. Noe spesielt pet jeg burde ha? føler ikke at det jeg fikk på lvl 10 holder lenger. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har 5 quests i WC. en boost med gode drops er sikkert 2 lvler.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er lvl 18 nå. Noe spesielt pet jeg burde ha? føler ikke at det jeg fikk på lvl 10 holder lenger. 7894862[/snapback] Jeg brukte sammen pet ifra level 11-12 til 37, og det funket helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå