M@R7!N Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Joda, en ide det, men kan skaffe meg Terokk's Quill når jeg gidder Og det er vel ingen tvil hvilken som er best av de 370 max damage, 54 agi og 30 sta. (93.3dps) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvilken av disse er best: Verdant Keeper's Aim eller Megashot Rifle TY for svar:) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Varierer etter spec. Men siden jeg antar at du er BM og at du ikke har Go For the Throat, så ville jeg valgt Verdant Keeper's Kjapp gun + Gftt er genielt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hurra, etter å ha drept en warlock blir jeg backstabba og chainfeara i 20 sekunder. Skal drepe han etterpå, får han ned til 15%, han tygger potions, 50% og dc, chainfear -> win. Så SYKT latterlig når fear aldri breaker. Glad blizzard har sagt at de skal innføre flere måter å breake fear på, for dette er sykt. Hadde fem dots tickende også. Han tok 7000 hp på to fears. ROfl. Ja, jeg har en warlock, men er en til tider altfor overpowered, og en til tider altfor irriterende class. (feks undead rogues). Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Wee mitt største øyeblikk i WoW:D Slo en lvl 60 Rogue når jeg er 51. Han skyldte på lagg da, men jeg vett ikke. Mulig han var drittdårlig også. Og ja, jeg vet at mitt interface er rotete osv, noen som kan gi meg tips/vise eksempler på et bedre et? lvl60_rogue.bmp Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vel, vil anbefale deg å binde mer knapper. Har bindet alt mulig nå jeg, bruker bla. q, e, shift-q, shift-e, shift1234, f, g, f1, f2, f3 og f4 osv. Feks, sånn ser layouten min ut uten noen addons. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvordan mekker jeg macro til å ha Mongoose Bite og Kill Command på samme knapp? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skulle gjerne hatt noe lignende selv, men med Conc Shot/Wingclip og Raptor/Arcane elno. Noen tips? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 /castsequence Mongoose Bite(Rank 4), Kill Command(Rank 1) funka fett Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Eg har laga meg ein dwarven hunter no, og kva professions syns de eg skal velge?Eg har nett no Mining/eng, men eg har og sterkt vurdert Skinning/LW. Det gjer ingenting å bytte, eg har lvl 0 i alt. Kva syns de? 7799207[/snapback] Jeg tok LW/skinning må min jegerdverg hehe, men det er stress. Er så mye dritt en må farme eller kjøpe. Etterhvert kan en lage kjekke leather og mail ting for andre klasser, men ikke noe som du selv har så innmari bruk for. Jeg ville ikke tatt det om igjen. Gadd ikke levle skillene mer en 250 uansett. Med engineer kan du lage gunnere da! og en del artige ting, så det er gøyere og kanskje mer nyttig enn LW. 7800854[/snapback] MINING! Copper bars selger for 5 g per stack på min server nå! 7801212[/snapback] Er det stor forskjell på dette? Eg speler på Hellfire, og der ligg buyout på 20stk (er det ein stack?) på 10-20 SILVER! Er det nokre andre her som spelar alliance på Hellfire? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Spørsmål 1 Jeg har specca MM for øyeblikket. Nå har jeg specca 0/45/6 (på level 60) Har alle de tinga jeg vil ha på MM, gidder ikke skaffe meg mindre cooldown på arcane shot osv, eller mere damage på serpent sting, så spøsmålet er hva skal jeg sette survival poenga på? Human/beast slaying eller skal jeg sette de på 10% mer HP? Hva vil dere anbefale? skal sette tilsammen 16 poeng i Surv. Spørsmål 2: Har nå kommet til level 65 og fikk Viper Sting for ikke så lenge siden, finnes det noen jeg kan gjøre slik at hver gang jeg mounter opp så bytter WoW automatisk til dette aspectet? Hadde vært veldig bra, så slipper jeg å tenke på det.. Endret 27. januar 2007 av Gloms Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Spm. 1 Har satt mine poeng i Hawkeye (must imo) og Savage Strikes. Ingenting er mer digg en å critte på Raptor Strike når en mage blinker inn i meelerange. (Særlig med de killervåpenene som man finner i Outlands. Har jo 1200 Meleeattackpower, slå hardt ) Har også tre poeng i Imp. Wingclip og 1/3 i Entrapment. Spm. 2 Tviler på at det går. Ikke sikker på om det går an å kombinere abilities og items i en macro. Noen andre her har vel mer peiling på Macroer Endret 27. januar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Spørsmål 1 Jeg har specca MM for øyeblikket. Nå har jeg specca 0/45/6 (på level 60) Har alle de tinga jeg vil ha på MM, gidder ikke skaffe meg mindre cooldown på arcane shot osv, eller mere damage på serpent sting, så spøsmålet er hva skal jeg sette survival poenga på? Human/beast slaying eller skal jeg sette de på 10% mer HP? Hva vil dere anbefale? skal sette tilsammen 16 poeng i Surv. Spørsmål 2: Har nå kommet til level 65 og fikk Viper Sting for ikke så lenge siden, finnes det noen jeg kan gjøre slik at hver gang jeg mounter opp så bytter WoW automatisk til dette aspectet? Hadde vært veldig bra, så slipper jeg å tenke på det.. 7810048[/snapback] Jeg har akkurat samma på toppen som deg, men hva tar du videre? hva setter du poenga på for å komme videre? noen som kan vise meg et bra survival tre? tenkte på denne: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...200000000000000 Hva synes dere?? er det den beste for mest mulig damage? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 De 10 poengene brukte jeg på survival training og +20% damage hos pet. Alt for å gjøre soloing lettere. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har jeg en ny-rolla hunter, lvl 14 som trenger svar på spørsmål 1. Hva slags professions bør jeg ha som hunter hvis jeg vil lage meg selv litt gear/weaps.? Har jo brukt LW/skinning til nå, men på lvl 40 får jeg jo Mail. 2. Hva slags pet er fint å bruke som tank? Jeg har en katt nå, som funker tilsynelatende fint iallfall. Bør jeg ha bjørn i stedenfor? 3. Noen som har en fin build å levle etter? Jeg går Marksmanship, uansett om det er best med BM / Survival til levling hvertfall har satt sammen dette til nå, men kan jo hende det fins noe bedre =) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har jeg en ny-rolla hunter, lvl 14 som trenger svar på spørsmål 1. Hva slags professions bør jeg ha som hunter hvis jeg vil lage meg selv litt gear/weaps.? Har jo brukt LW/skinning til nå, men på lvl 40 får jeg jo Mail. 2. Hva slags pet er fint å bruke som tank? Jeg har en katt nå, som funker tilsynelatende fint iallfall. Bør jeg ha bjørn i stedenfor? 3. Noen som har en fin build å levle etter? Jeg går Marksmanship, uansett om det er best med BM / Survival til levling hvertfall har satt sammen dette til nå, men kan jo hende det fins noe bedre =) 7814263[/snapback] Eg er ikkje proff, men i mine auge ser det bra ut. Eg hadde ein dvergjeger lvl 20, og eg trur eg brukte poenga mine sånn ca slik som du gjorde. Eg har laga meg ein dwarven hunter no, og kva professions syns de eg skal velge?Eg har nett no Mining/eng, men eg har og sterkt vurdert Skinning/LW. Det gjer ingenting å bytte, eg har lvl 0 i alt. Kva syns de? 7799207[/snapback] Jeg tok LW/skinning må min jegerdverg hehe, men det er stress. Er så mye dritt en må farme eller kjøpe. Etterhvert kan en lage kjekke leather og mail ting for andre klasser, men ikke noe som du selv har så innmari bruk for. Jeg ville ikke tatt det om igjen. Gadd ikke levle skillene mer en 250 uansett. Med engineer kan du lage gunnere da! og en del artige ting, så det er gøyere og kanskje mer nyttig enn LW. 7800854[/snapback] MINING! Copper bars selger for 5 g per stack på min server nå! 7801212[/snapback] Er det stor forskjell på dette? Eg speler på Hellfire, og der ligg buyout på 20stk (er det ein stack?) på 10-20 SILVER! Er det nokre andre her som spelar alliance på Hellfire? 7810021[/snapback] Nokon som kan svare meg? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Med en hunter på lvl 14 ville jeg tatt Boar eller bjørn for tanking.... De er veldig billige i drift For mest mulig DPS bør du ha en katt, jeg likte godt ugler jeg screech er herlig sånn du kan ta multishot av og til Lenke til kommentar
Veta Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg tror jeg skal tamme en lvl 16 løve jeg skal summone i et quest faktisk =) (Echeyakee) Men er det bortkasta å gå LW/Skinning som proffs.? Lenke til kommentar
joxan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hey har en lvl 65 Hunter atm. snart halv til 66 og trenger en god build, trenger en som er god og lvl'e med...tar ned moben fort og petet holder ok agro =) noen som kunne hjulpet meg med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå