Loeve Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har levla til 65 med marksmanship nå, null problem. Peten har såpass bra stats fra gearet mitt nå samt 5/5 endurance training at jeg tjener vel så mye på den ekstra skaden jeg får selv. Har en 70 hunter i guilden som brukte fire dager med BM-spec til 70, så det er nok unektelig mer effektivt. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg er dwarf hunter (lvl 13), hvilkert pet er best? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Raptor/katt/ugle/flaggermus en stund, regner jeg med. Edit: Dette er for DPS. Vil du en som tåler litt, ta skilpadde. Vil du ha noe som duger til det meste (tåler en del, gjør ok skade), ta bjørn. Prøv deg litt fram. Endret 22. januar 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ta en titt på http://petopia.brashendeavors.net/ som sikkert har blitt nevnt ørten ganger allerede .. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/index.html Nye patchnotes til 2.06. Hunternerf. -.- Endret 24. januar 2007 av aero^^ Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det mest irriterende er at jeg ikke kan se de -.- Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er ikke rare nerfen... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Er ikke rare nerfen... 7791720[/snapback] Skiklig dritt patch.... Prøvde arcane shotten min på en lvl 19 mob... gjorde 80% av HPn Endret 24. januar 2007 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
AnsarAlSatan Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 er denne builden bra? Scatter Shot er vel bedre enn Wyvern Sting mtp PvP ettersom jeg har forstått.. men jeg vet ikke... 4 sekunder confuse mot 12 sekunder stunning med 600 nature damage? Vel, jeg synes ihvertfall valget er enkelt. 4754164[/snapback] Wyvernsting ligger nederst i treet, mens scattershot kan en få relativt tidlig. Det er ikke sånn at du bare velger en av de to... Skal du ha wyvernsting gir du jo alt på survival og dermed har du lite points igjen til marksman eller beastmaster. Dessuten har beastmaster også en stun men den er bare 3 sec fra pet. Kjekt å ha en pet som kan drepe en mage solo Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Intimidate fra BM er definitivt den beste av de tre til PvP. Den kan skades gjennom, og varer like lenge som SS. Har aldri brydd meg om å prøve survival selv, men har problemer med å se for meg at det kan gi noen særlig større bonus enn MM. Kanskje om expose weakness hadde stacket Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 er denne builden bra? Scatter Shot er vel bedre enn Wyvern Sting mtp PvP ettersom jeg har forstått.. men jeg vet ikke... 4 sekunder confuse mot 12 sekunder stunning med 600 nature damage? Vel, jeg synes ihvertfall valget er enkelt. 4754164[/snapback] Wyvernsting ligger nederst i treet, mens scattershot kan en få relativt tidlig. Det er ikke sånn at du bare velger en av de to... Skal du ha wyvernsting gir du jo alt på survival og dermed har du lite points igjen til marksman eller beastmaster. Dessuten har beastmaster også en stun men den er bare 3 sec fra pet. Kjekt å ha en pet som kan drepe en mage solo 7795214[/snapback] You win the quote master competition..! Før var det slik at om man skulle ha LR specc (lightning reflexes) tok man 0/21/30 (scatter) eller 0/20/31 (wyvern).. Les når innlegget er postet før du quoter eller no.. Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er ikke rare nerfen... 7791720[/snapback] nei.. merker ikke alverdens jeg heller... er lvl 62 med alt på marksmanship, syns winterspring caten min begynner å bli litt pinglete men har lite lyst på sånn insekt pet.. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg skjønner ikke helt det som står på Animal Handler under Beast Mastery talent. Hvis jeg har enchant mount speed, trinket mount speed og den til føttene, vil talentet virke i tillegg eller ikke, eller er det nettopp dette som betyr stack slik at talentet ikke vil virke hvis jeg har alt dette? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Eg har laga meg ein dwarven hunter no, og kva professions syns de eg skal velge? Eg har nett no Mining/eng, men eg har og sterkt vurdert Skinning/LW. Det gjer ingenting å bytte, eg har lvl 0 i alt. Kva syns de? Lenke til kommentar
AnsarAlSatan Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 er denne builden bra? Scatter Shot er vel bedre enn Wyvern Sting mtp PvP ettersom jeg har forstått.. men jeg vet ikke... 4 sekunder confuse mot 12 sekunder stunning med 600 nature damage? Vel, jeg synes ihvertfall valget er enkelt. 4754164[/snapback] Wyvernsting ligger nederst i treet, mens scattershot kan en få relativt tidlig. Det er ikke sånn at du bare velger en av de to... Skal du ha wyvernsting gir du jo alt på survival og dermed har du lite points igjen til marksman eller beastmaster. Dessuten har beastmaster også en stun men den er bare 3 sec fra pet. Kjekt å ha en pet som kan drepe en mage solo 7795214[/snapback] You win the quote master competition..! Før var det slik at om man skulle ha LR specc (lightning reflexes) tok man 0/21/30 (scatter) eller 0/20/31 (wyvern).. Les når innlegget er postet før du quoter eller no.. 7795300[/snapback] Sorry Per-Stian men systemet auto-quoter alt som er sagt før. Det er jo utolig irriterende men jeg er helt n00b her hehe. Kanskje jeg bør trykke på den andre knappen, hva gjør den knappen der da? oisann! hehe Lenke til kommentar
AnsarAlSatan Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Eg har laga meg ein dwarven hunter no, og kva professions syns de eg skal velge?Eg har nett no Mining/eng, men eg har og sterkt vurdert Skinning/LW. Det gjer ingenting å bytte, eg har lvl 0 i alt. Kva syns de? 7799207[/snapback] Jeg tok LW/skinning må min jegerdverg hehe, men det er stress. Er så mye dritt en må farme eller kjøpe. Etterhvert kan en lage kjekke leather og mail ting for andre klasser, men ikke noe som du selv har så innmari bruk for. Jeg ville ikke tatt det om igjen. Gadd ikke levle skillene mer en 250 uansett. Med engineer kan du lage gunnere da! og en del artige ting, så det er gøyere og kanskje mer nyttig enn LW. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Eg har laga meg ein dwarven hunter no, og kva professions syns de eg skal velge?Eg har nett no Mining/eng, men eg har og sterkt vurdert Skinning/LW. Det gjer ingenting å bytte, eg har lvl 0 i alt. Kva syns de? 7799207[/snapback] Jeg tok LW/skinning må min jegerdverg hehe, men det er stress. Er så mye dritt en må farme eller kjøpe. Etterhvert kan en lage kjekke leather og mail ting for andre klasser, men ikke noe som du selv har så innmari bruk for. Jeg ville ikke tatt det om igjen. Gadd ikke levle skillene mer en 250 uansett. Med engineer kan du lage gunnere da! og en del artige ting, så det er gøyere og kanskje mer nyttig enn LW. 7800854[/snapback] MINING! Copper bars selger for 5 g per stack på min server nå! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, har lagt merke til det selv Driver og levler opp mining nå, og det selger som hakka møkk alt som er, hehe. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Har sagt det før, og sier det igjen. Dwarf hunter FTW Moste en shadowpriest idag, så det sang Aktiverte Stoneform akkurat idet han brukte Devouring Plage of imbaness. Scatter, raptor, wingclip, frosttrap og pet. Multishot for 1833 Elsker bare MM spec. Har 1415AP med Honed Voidaxe (Liker ikke statsa, for lite AP) i pvp, men fy faen så den får slått fra seg. 1200 white crit på en mage :!: 1600 Raptor Strike Når det gjelder Arcaneshot nerfen så må jeg si jeg misliker den. Mista rundt 60-70 dmg. pr. hit da jeg var BM spec. Endret 26. januar 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du burde skaffe deg en Warsong Howling Axe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå