Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som vet hvilke pets som er best til PVP? Har brooken tooth atm, og han er grei å bruke mot casters liksom, men ellers har han ikke noen spesielle skills...

Hørst at boar og ugle skal være bra saker... Også hørt at screecher eller noe skal være bra... hvorfor er disse bra? Vet at boar har charge da, og det er jo bra...

Og hvis dere har en type pet å anbefale, vet dere da også om en eller annen elite eller noe av den type pet som ser litt kulere ut enn de vanlige? Helst rundt lvl 50 +!

På forhånd takk...

Lenke til kommentar

Igjen så kommer et par duel-spørsmål fra meg:

Hadde en interessang duel mot Troll Priest idag. Han var lvl 40, jeg er 43.

Første gang brukte jeg viper-sting(elns, den som drar mana) og forsatte med arcane, conc, osvosv. Plutselig var jeg dau. :( Likte ikke dette iogmed at han var 3 lvl lavere enn meg så jeg forlangte deretter en ny duel. Nå tok jeg på Blood Fury og "den som gjør at du skyter 40% raskere" før duelen, denne gang skulle jeg drite i manasting. Det samme skjedde =(

Han sa at en hunter klarer ikke ta en god Priest før hunteren er lvl 60.

Kjør debatt og gi meg tips! :D

OBSOBS! Jeg er ikke drittelendig i duel, hvis dere har fått det inntrykket! :D

Lenke til kommentar

Shadow priests er rett og slett bare utrolig kinkige som hunters. DoTs som spiser bort store deler av helsa, rimelig god range og heftig damage mitigation gjør sitt. Problemet for min del er som regel at "dødtiden" jeg får ved hjelp av silencing shot og scatter shot som regel ikke er så effektiv mot priests. Med et skjold oppe og vampiric embrace som spiser løs, krever det mye mer av meg å ta de ned enn f.eks en mage.

Har definitivt ikke blitt bedre på level 60, nå som alle shadow priests løper rundt med så mye stamina fra PvP-gear at de kan outheale skaden min med VE og outlaste meg med SW:P.

Ironisk nok var jeg så lusen i PvP som priest mot hunters at det alltid har vært en tap/tap-situasjon :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...