Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har tenkt å skaffe meg PVP leggings og boots. Hva burde jeg ta? PVP superior eller PVP epic? ser at superior leggsa har 2 % to crit, det er jo nice. Men epicen har mye mer stats. Mer agi. osv.

Hva burde jeg ta? PVP superior boots og leggings, eller PVP epic boots eller leggings? Kanskje en blanding?

Lenke til kommentar

Bestemte meg for dette:

Superior leggs (pga. attack power og crit)

GM boots (pga bedre stats i forhold til superior PVP set)

Vet at GM leggings har bedre stats med tanke på agi. og stamina osv, men superior er lettere og få + at de har 2 % to crit.

Noen som synes jeg burde endre på noe?

Lenke til kommentar

Megashot Rifle er faktisk bedre i ren skade. 19 attack power er over 1 dps ekstra, så i white damage vil den skade mer. Så spørs det om du har imp. AoTH eller ikke. Om du har det, vil den sannsynligvis passere den ekstra skaden VKA gjør ekstra gjennom multi shot og aimed shot.

Lenke til kommentar

Folkens, jeg har, i morgen, farmet nok honor til å skaffe meg et GM våpen. Jeg trenger litt veiledning ang. hvilket våpen jeg skal velge. Jeg er en Orc hunter med blått/epic utstyr. Jeg er for tiden MM spec og det trives jeg godt med. Vær så snill å gå tilbakemelding snarest.

- Simon

Lenke til kommentar
Folkens, jeg har, i morgen, farmet nok honor til å skaffe meg et GM våpen. Jeg trenger litt veiledning ang. hvilket våpen jeg skal velge. Jeg er en Orc hunter med blått/epic utstyr. Jeg er for tiden MM spec og det trives jeg godt med. Vær så snill å gå tilbakemelding snarest.

- Simon

7571770[/snapback]

Erm, *klabb og babb*

Bua.. Den er syk med MM specc. (Go for the Throat spesiellt)

Har hørt at den holder Naxx-standard. (Slått av Soulstring, omtrent jevnt med Grobb-gun)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

OK, sitter å lvler en priest nå. en kompis av meg lvler en hunter. Så sier han, ååh digg å ikek være avhengig av mana ( når man er hunter) så sier han.. stfu naab tier 1 gir 4k mana ( ok, skjønte ikke helt hva han mente med det menmen) Så jeg lurer, dere som spiller Hunters i PvP.. er hunter ganske avhengige av mana?

så sier han igjen, lol jeg så en hutner ta 2 rogues.. L2P og se hunter filmer.

Så sier ja, med MANA så kan alle klasser ta 2-3 av gangen! men uten mana sliter de. Så sier han " ok, logg på magen din og duel meg uten mana ( 60 amge vs 60 warr) hva faen liksom? han skjønner nesten ikke selv hva han snakker om? men er hutner jævlig avhengige av mana i PvP?

Endret av Mazage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...