samebob Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hold max range på han hele tiden, vist du skyter på han ca vert 5 sec så evader han ikke(går du tom for mana så bruk rank 1 ) Angående den cursen.. Enten feign death å get naked;) eller skaff en healer som kan outheale doten;) Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg har tenkt å skaffe meg PVP leggings og boots. Hva burde jeg ta? PVP superior eller PVP epic? ser at superior leggsa har 2 % to crit, det er jo nice. Men epicen har mye mer stats. Mer agi. osv. Hva burde jeg ta? PVP superior boots og leggings, eller PVP epic boots eller leggings? Kanskje en blanding? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spørs egentlig på hva du har nå og hvor my tid du vil bruke på å skaffe gear, muligens om du skal skaffe noe annet epic gear senere.. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bestemte meg for dette: Superior leggs (pga. attack power og crit) GM boots (pga bedre stats i forhold til superior PVP set) Vet at GM leggings har bedre stats med tanke på agi. og stamina osv, men superior er lettere og få + at de har 2 % to crit. Noen som synes jeg burde endre på noe? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Om du skal ha 2 deler, ta for guds skyld 2 deler fra samme settet, for setbonus.. 20 stamina fra epic, og 40 attackpower fra blue. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Har 3 ranged weapons atm, så jeg lurer på hvilket som er best: http://thottbot.com/?i=41284 http://thottbot.com/?i=19544 http://thottbot.com/?i=38411 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Verdant keeper's aim er best. Ah i dag har jeg grindet 120g hos de stone elementalsene i badlands på lvl 37-39 og en halv. Så nå blir det mount på meg =) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Megashot Rifle er faktisk bedre i ren skade. 19 attack power er over 1 dps ekstra, så i white damage vil den skade mer. Så spørs det om du har imp. AoTH eller ikke. Om du har det, vil den sannsynligvis passere den ekstra skaden VKA gjør ekstra gjennom multi shot og aimed shot. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tier 2.5 shoulders, ingen head, resten dragonstalker og Barb of the Sand Reaver på Night Elf Male er PENEST! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hmm, har tenkt litt på noe nå etter patchen, andre som faktisk vurderer 22 intellect over 15 agility etter patchen? (går da utifra at man bruker 2x 1hand) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 vel, agility ble jo nerfa i 2.0 pluss at intellect har alltid vært nyttig. Så jeg går utifra at du tjener mer på 22 int. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Night Elf Male er PENEST! 7562647[/snapback] Hvis du med pen mener ultra fag, så jess. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Folkens, jeg har, i morgen, farmet nok honor til å skaffe meg et GM våpen. Jeg trenger litt veiledning ang. hvilket våpen jeg skal velge. Jeg er en Orc hunter med blått/epic utstyr. Jeg er for tiden MM spec og det trives jeg godt med. Vær så snill å gå tilbakemelding snarest. - Simon Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Folkens, jeg har, i morgen, farmet nok honor til å skaffe meg et GM våpen. Jeg trenger litt veiledning ang. hvilket våpen jeg skal velge. Jeg er en Orc hunter med blått/epic utstyr. Jeg er for tiden MM spec og det trives jeg godt med. Vær så snill å gå tilbakemelding snarest. - Simon 7571770[/snapback] Erm, *klabb og babb* Bua.. Den er syk med MM specc. (Go for the Throat spesiellt) Har hørt at den holder Naxx-standard. (Slått av Soulstring, omtrent jevnt med Grobb-gun) Endret 25. desember 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hunteren min er level 29 nå, og det er dritgøy Morsomt å sette pet på stay og løpe bort og shadowmelde, og så plutselig angripe når noen leter febrilsk rundt pettet : > Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) OK, sitter å lvler en priest nå. en kompis av meg lvler en hunter. Så sier han, ååh digg å ikek være avhengig av mana ( når man er hunter) så sier han.. stfu naab tier 1 gir 4k mana ( ok, skjønte ikke helt hva han mente med det menmen) Så jeg lurer, dere som spiller Hunters i PvP.. er hunter ganske avhengige av mana? så sier han igjen, lol jeg så en hutner ta 2 rogues.. L2P og se hunter filmer. Så sier ja, med MANA så kan alle klasser ta 2-3 av gangen! men uten mana sliter de. Så sier han " ok, logg på magen din og duel meg uten mana ( 60 amge vs 60 warr) hva faen liksom? han skjønner nesten ikke selv hva han snakker om? men er hutner jævlig avhengige av mana i PvP? Endret 25. desember 2006 av Mazage Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja, definitivt. Mana har blitt et veldig stort problem nå, og en liten viper sting eller mana burn så er jeg sterkt redusert. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 En hunter uten mana kan ikke gjøre noenting utenom autoshoot/autoattack. ikke engang wingclippe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå