Sitronade Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hva er best talent oppsett for PvE? Mest fokusert på beast mastery og markmanship.. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Personlig synst eg Mark er best i alt Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Personlig synst eg Mark er best i alt 5092397[/snapback] Enig med deg. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) hvordan pet vil dere annbefale en hunter? kan dere også si hvor det dyret dere annbefaler er og hvordan lvl det er i Endret 2. november 2005 av Luchy Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hva er best talent oppsett for PvE? Mest fokusert på beast mastery og markmanship.. 5091864[/snapback] Siden peten er nesten ubrukelig i MC og BWL, er ikke Beast Mastery anbefalt for PvE. En kombo av markmanship og suvival er bedre. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det går jo an å se crit % hvis du kikker på melee attack inne i spellbook... Finnes det det en addon som viser crit på ranged? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det går jo an å se crit % hvis du kikker på melee attack inne i spellbook... Finnes det det en addon som viser crit på ranged? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Vet ikke om folk flest her inne vet det, men jeg har hørt mange andre som lurer på dette så "Here goes": Snakket med en GM igår angående talentet "Humanoid Slaying". Han bekreftet at de _har_ innvirkning i PvP! Du vil få økt dmg også mot PCs! -Bare hyggelig Endret 27. november 2005 av kristteo Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 noen som vet om dette er en bra taktik jeg kan bruke mot hunters i duel? er rogue min taktik er løp unna i stealth ha på delect trapps. så tar de flare. venter til de setter trap nr 2 og tar en flare til så går jeg frem. tar blind på huntern så vanish så ødelegger jeg trappen og stunner huntern til døde Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 noen som vet om dette er en bra taktik jeg kan bruke mot hunters i duel? er roguemin taktik er løp unna i stealth ha på delect trapps. så tar de flare. venter til de setter trap nr 2 og tar en flare til så går jeg frem. tar blind på huntern så vanish så ødelegger jeg trappen og stunner huntern til døde 5215505[/snapback] Mitt råd er å gi opp. Du er rogue. Du kan ikke drepe hunters.. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 noen som vet om dette er en bra taktik jeg kan bruke mot hunters i duel? er roguemin taktik er løp unna i stealth ha på delect trapps. så tar de flare. venter til de setter trap nr 2 og tar en flare til så går jeg frem. tar blind på huntern så vanish så ødelegger jeg trappen og stunner huntern til døde 5215505[/snapback] Mitt råd er å gi opp. Du er rogue. Du kan ikke drepe hunters.. 5215803[/snapback] der tar du feil har tatt en del hunters i duel. men noen har for mye epics så de klarer jeg ikke Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 De hunterne som du tar i duel som rogue, de er ikke videre gode. Som hunter elsker jeg rogues ;p Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 nå er jeg i lvl 35 og har 150 i first aid skill hvordan kan jeg få høyere first aid skill? kan ikke gjøre noe hos first aid trainer. må jeg til en høyere First aid rank trainer? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 nå er jeg i lvl 35 og har 150 i first aid skill hvordan kan jeg få høyere first aid skill? kan ikke gjøre noe hos first aid trainer. må jeg til en høyere First aid rank trainer? 5216745[/snapback] Og på hvilken måte har dette noe med en hunter-tråd å gjøre? Som svar på spørsmålet kan jeg foreslå å sjekke thottbot eller allakhazam, der finner du alltid svar Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 er hunter så tok det bare opp her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 noen som vet om dette er en bra taktik jeg kan bruke mot hunters i duel? er roguemin taktik er løp unna i stealth ha på delect trapps. så tar de flare. venter til de setter trap nr 2 og tar en flare til så går jeg frem. tar blind på huntern så vanish så ødelegger jeg trappen og stunner huntern til døde 5215505[/snapback] Det er virkelig ikke noe poeng i å duellere mot hunters. Bruker du blind/tt/vanish, er det penger ned i dass, siden de alltid står på freezing trap og skyter opp flares (30 sec. duration, 15 sec. cooldown). Uansett, duell som rogue er IMO ganske bortkastet, siden det sterkeste kortet er å selv velge når kampen begynner. I virkelig PvP: cheap shot og stunlock til døde når pet holder på med en annen mob. Når de kommer tilbake og AFK-er på freezing trap, vent til de tror det er trygt, og gjenta prosessen. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Insignia of the alliance -> scatter shot -> hunters mark.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hm. Kan man bruke Scatter shot på ting bak seg? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nei, men man kan da heldigvis snu seg om man vil Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tja, det er jo ikke alltid stunlock tillater sånt, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå