Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro du meg, jeg har merket det i battlegrounds. Huntere som setter opp freezing trap (eller frozen, hva nå den isblokken heter) og bruker pet med dot-skade.. latterlig. :)

7532032[/snapback]

Derfor bruker vi nesten alltid Frost Trap i battlegrounds. Å kunne sakke ned uendelig mange fiender 60% rundt flaggene i AB er gull verdt.

Lenke til kommentar

Hunter er bare en helt utrolig klasse. Jeg liker pve best og hunterklassen er helt klart den beste i pve. Har sett så utrolig mange kule videoer av huntere som soloer alt mulig rart fra utendørs mobs til hele instancer. Og jeg blir så inspirert av det.

 

Og i instancer har vi en skikkelig deilig og avslappet rolle, dps. Og vi trenger jo ikke engang å spamme noen knapp, bare autoshot og noen shots innimellom. Vi har lav repairbill på grunn av feign death og pet som tar all skaden når vi er alene ute i villmarka.

 

Akkurat nå så spiller jeg en Troll hunter, den er bare 37 lvler gammel. Men jeg har en 46 Dwarf hunter også. Men siden jeg ikke liker alliance like godt som horde så er det Trollet som for være ute i solen å leke.

 

Trollet mitt har en Shadowmaw panther som pet og jeg har speccet han beastmaster. Men siden jeg har tenkt å prøve å soloe masse rart senere med han så tenkte jeg kanskje det var lurt å ha en del poeng i survival, slik at feign death ikke blir resista så ofte og at han har det lettere for å overleve hvis ting skulle gå skjeis.

 

Noen som har en build til trollet mitt som har det jeg nettopp nevnte, men samtidig har noen kjekke dps triks også?

Lenke til kommentar

Jeg skal ta duel mot en kompis når han er kommet til lvl 30. Han er en mage elns, jeg er Orc Hunter. Noen tips, framgangsmåte til hvordan jeg skal ta han?

 

Tenker noe slikt:

Freeze trap, hunters mark, aimed shot, concussive, stinger(med dot elns), multishot --> så kiting.

Høres det greit ut?

 

Begge skal være lvl 30.

 

Og en ting til, hvordan slå Shaman i duel? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg skal ta duel mot en kompis når han er kommet til lvl 30. Han er en mage elns, jeg er Orc Hunter. Noen tips, framgangsmåte til hvordan jeg skal ta han?

 

Tenker noe slikt:

Freeze trap, hunters mark, aimed shot, concussive, stinger(med dot elns), multishot --> så kiting.

Høres det greit ut?

 

Begge skal være lvl 30.

 

Og en ting til, hvordan slå Shaman i duel? :hmm:

7534853[/snapback]

 

Hva med Arcane og Multishot? Er du flink med crits kan du vel klare å drepe han uten at han skader deg :)

Lenke til kommentar

Etter 2.0.1 eiger er i PvP med min hunter :) før så klarte eg kanskje bare avogtil og ta 2 på samme tid og kanskje slite med 1 men nå kan eg springe inn i grupper på 3 som egentlig virker helt latterlig, så klarer eg og ta dem alle. Om du feks står og defender Stables så kommer de ikke helt på samme tid men etter hverandre stå eg der i shadowmeld (har lvl.60 night elf hunter :!: ) kan eg ta 2-3 uten og miste som mye som eit eneste hp pga. eg dreper dem før de merker at eg er der nesten. Aimed shot- Silencing shot- Multishot- Arcaneshot og er de enda ikke dø ta ein scatter shot og aimed så er de 100% dø :) eneste classene som han være eit slit er rogue (slowing poison :no: ) og warrior som kommer i nær combat.

 

Soni over and out :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skal ta duel mot en kompis når han er kommet til lvl 30. Han er en mage elns, jeg er Orc Hunter. Noen tips, framgangsmåte til hvordan jeg skal ta han?

 

Tenker noe slikt:

Freeze trap, hunters mark, aimed shot, concussive, stinger(med dot elns), multishot --> så kiting.

Høres det greit ut?

 

Begge skal være lvl 30.

 

Og en ting til, hvordan slå Shaman i duel? :hmm:

7534853[/snapback]

 

Sørg for å ha peten på han hele tiden, å få en mage i freezing trap er vanskelig (og ikke så enormt nyttig). Går utifra at du har intimidation, noe som virkelig vil gjøre livet surt for han.

 

Bare å prøve å holde seg på range og spamme arcane shot og mulitshot i grunn, husk å bruk blood fury og rapid fire (om du har fått det). Om han fryser deg fast i melee, bruk raptor strike.

Lenke til kommentar

Driver på Winterspring demonen nå... Har fått han ned til rundy 70 % på det beste. Jeg har med meg 2 venner som tar mobs og jeg kiter han med serpen sting og concusive shot på hele tiden. Men plutselig kaster han demonic doom. Den skader meg drit mye og jeg er dømt til å dø av denne..

 

Vet at den ikke kan kastes uttafor en vis range men jeg kan ikke gå for langt heller, for da evader han. Hva skal jeg gjøre med denne cursen? FD og så spise? eller finnes det andre måter jeg kan ungå og dø av den? hater repair bills.. Noen som har noen tips?

 

vær greie og ikke svar: finnes mange guider, google.no ftw. Jeg har lest mange guider og de sier ikkeno om akkurat detta...

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...