Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

DaXon, om du har 2-3k hp på roguen din fortjener du ikke vinne i pvp engang. Thats life.

Trege våpen for marks/survival, kjappe våpen for BM pga. go for the throat osv. er vel det det går i nå.

Just for the record. Rogues har helt latterlig damage de også nå, så please ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DaXon, om du har 2-3k hp på roguen din fortjener du ikke vinne i pvp engang. Thats life.

Trege våpen for marks/survival, kjappe våpen for BM pga. go for the throat osv. er vel det det går i nå.

Just for the record. Rogues har helt latterlig damage de også nå, så please ;)

7498957[/snapback]

vel er det min feil at jeg ikke har uber pvp gear ? jeg har greit gear 4deler shadowcraft blue zg boots 1zg ring og en annen ring som er ganske bra :p

rend eye Blackhand trinket

den class trinketen fra DM

epic mc shoulders Devil legs devilsaur :p

neck fra Aq den blå

og felstriker og Dal rend of ... er ikke mye stam på det gearet akkurat...

:( men jeg klarer jo litt men når det kommer er rød dyr på meg løper jeg eller vanisher det er får hard og sloss mot...

laterlig damage vis du har gear ja

vis du har bra atk power har du bra evisirate ja

har du sweet dagger har du nice backstab men når alt du har er epic felstrikeren som suckers i max damage så :p får du kanskje 1k critt på cloths:P

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Forresten lurer jeg fortsatt litt på hvilket build som er anbefalt i PvP..

7501036[/snapback]

BM-build: http://www.wowhead.com/?talent=mVbhzgxRVuVoVZ0G

Den passer godt for alle med litt dårlig gear.

MM-build: http://www.wowhead.com/?talent=VZE0VoVzhestcG

Det jeg er litt usikker på her er Combat Experience, selv tror jeg 20% ekstra crit-sjanse på Raptor Striker vil være nyttigere for PvP, men sikker er jeg ikke.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hunter tråd?

Slutt å troll DaX, eneste du gjør her på forumet. Begynner å bli lei :(

Men til det jeg skulle spørre om, har en 35 hunter, vurderer å twinke han litt, hvordan specc anbefaler dere?

7498881[/snapback]

hehe men dere må inrømme at hunters / warlocks / priest og shaman fikk en helvetes stor buff mens Warrior / rogues ikke fikk så veldig mye ^^

7498945[/snapback]

Warrior, rogue ikke fikk så veldig mye? Rogues fikk jo like mye som alle andre klasser som blir buffa. Denne gangen har vi til og med mulighet til å wtfpwne shadowlolers.

Bare pga du ikke klarer spille klassen din, er det ikke vits å slenge dritt om andre klasser ( som du ikke kan en dritt om ).

Som alle klasser i spillet - starter du fighten, er det stor sannsynelighet for at du avslutter den vinnende også.

Dessuten er dette huntard forum, så bør vel holde det til det. Sånn, annet enn rofl nref!

Lenke til kommentar

har du sweet dagger har du nice backstab men når alt du har er epic felstrikeren som suckers i max damage så :p får du kanskje 1k critt på cloths:P

7498975[/snapback]

For det første... du er på feil forum..

for det andre... du suger som rogue .. btw.. felstriker er den beste offhand daggeren du får før endgame..

Lenke til kommentar

7498975[/snapback]

For det første... du er på feil forum..

for det andre... du suger som rogue .. btw.. felstriker er den beste offhand daggeren du får før endgame..

7505362[/snapback]

1: til han duden som er lei av at jeg skriver feil har dysleksi.

2: vet det er feil forum sorry.

3: rogues fikk litt ja men warriors da? spiller warrior mest og ragen er jo blit forandret.

4: suger som rogue? gjør det greit som rogue og ja Felstriker er bra som of-hand men bruker jeg den som of-hand?

Lenke til kommentar
Jeg blir så irritert på deg, DaXoN.. Overallt hvor jeg går på dette forumet finner jeg innleggene dine, fulle av skrivefeil og dårlig tegnsetting(hvis det er noen), og alt du gjør er å syte!

7501036[/snapback]

full sub med cloak of shadow og prep osv. funker bra mot casters....

Lenke til kommentar
Jeg blir så irritert på deg, DaXoN.. Overallt hvor jeg går på dette forumet finner jeg innleggene dine, fulle av skrivefeil og dårlig tegnsetting(hvis det er noen), og alt du gjør er å syte!

7501036[/snapback]

Skrive feil? Jeg sliter også litt med rettskriving i blant.

Bry deg heller om hva han vil fram med enn pirke på feilene hans.

Enig med deg DaXoN, warriors trenger virkelig en buff. Spessielt mot huntere :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Har fått questet for bua og kjeppen nå^^ og i den sammenheng har jeg noen spørsmål.

1. Hvilke potions er fine å bruke?

2. Hvordan finner jeg de forkjellige demonene? (vet at jeg kan tracke dem, men er det noen lettere metode?)

3. Har hørt at 2 er melee og 2 er ranged, hvem er hva?

4. Hvem av de er lettest og hvem er vanskeligst? (liste)

5. Hva slags buffer burde jeg få av folk?

Lenke til kommentar

prøvde på BS demonen i dag. Fikk den til ca. 95 % før den drepte meg. Jeg prøvde å kite den og ta den i melee, men ikkeno funka. Så en video hvor en scorpid stinga han og tok han i melee men det funka ikke. OG han løp meg igjen når jeg kita han, selv om jeg hadde på aspect of cheetah..

Hva skal jeg gjøre for å ta han? Noen som har noe bra taktikker?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
prøvde på BS demonen i dag. Fikk den til ca. 95 % før den drepte meg. Jeg prøvde å kite den og ta den i melee, men ikkeno funka. Så en video hvor en scorpid stinga han og tok han i melee men det funka ikke. OG han løp meg igjen når jeg kita han, selv om jeg hadde på aspect of cheetah..

Hva skal jeg gjøre for å ta han? Noen som har noe bra taktikker?

7521801[/snapback]

Her er en video som greit forklarer hva du må gjøre. Så lenge han har Scorpid Sting på seg slår han som en jente.

Lenke til kommentar

BS demonen er bugga, og scorpid sting har ikke noensom helst virkning lengre. Må vel antageligvis kites.

Uvisst om eller når Blizzard fikser dette, sånn for the record.

Edit: Tror Tranq shot fremdeles fungerer, men cooldownen på den er jo uansett ugunstig.

Endret av aero^^
Lenke til kommentar

Katt har kanskje best damage, men vil anbefale wind serpent :p

De ser tøffe ut, har grei damage og ranged special attack = pwn

Skaff quest-serpenten fra 1k needles (stor rød sak, heter arikiri eller noe sånt), tror den har en spesiell animasjon når den blir summonet.

Boar er også ganske bra til PvP, siden de har charge (som stunner).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...