Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting, ossen er det med terge og slowe ranged våpen for hunters nå?

dama har en hunter og hu begynner å nærme seg poeng summen hu trenger for våpnet sitt..

så jeg lurer på.. skal jeg ta bua eller gun? gun er vel 2.8 speed eller no sånt og bua er 1.9..

hva er best og hvorfor? vet at tregest mulig ranged våpen var best nå pga crits på spesicals som f.eks aimed shot osv.. men nå som aimed shot nå er regna som nermest umulig.. er raske ranged våpen da bedre igjen?

Lenke til kommentar
Synes de burde sortere etter dmg, og ikke killing blows, men liker dmg vi gir nå^^

Talent build : BM

Sant det du sier, begynner mistenke at hunters kanskje gjør litt imba damage nå. Har et par eksempler jeg kan peke til.

7497301[/snapback]

Sortere etter damage? Det gir jo absolutt ingen mening. Er jo ikke alle chars som er DPS-baserte.

Lenke til kommentar

De burde ha fjerna hele dritet med healing og damage done. Killing Blows også.

Folk legger så utrolig mye vekt på det, og det sier seg selv at multishottende hunters og DoT'ende locks og priest vinner på damage done.

Folk som forsvarer flagg gjør nesten ikke skade, men den lille de gjør er gjerne så uendelig mye viktigere enn skaden luringene som zerger inngangene gjør ...

Lenke til kommentar
De burde ha fjerna hele dritet med healing og damage done. Killing Blows også.

Folk legger så utrolig mye vekt på det, og det sier seg selv at multishottende hunters og DoT'ende locks og priest vinner på damage done.

Folk som forsvarer flagg gjør nesten ikke skade, men den lille de gjør er gjerne så uendelig mye viktigere enn skaden luringene som zerger inngangene gjør ...

7497443[/snapback]

Nåja, det hadde nok ikke skadet å la Healing Done stå igjen.

Lenke til kommentar

dama har en hunter og hu begynner å nærme seg poeng summen hu trenger for våpnet sitt.. (HW våpen)

så jeg lurer på.. skal hu ta bua eller gun? gun er vel 2.8 speed eller no sånt og bua er 1.9..

hva er best og hvorfor? vet at tregest mulig ranged våpen var best nå pga crits på spesicals som f.eks aimed shot osv.. men nå som aimed shot nå er regna som nermest ubrukelig.. er raske ranged våpen da bedre igjen?

Lenke til kommentar

Sånn som det er nå, er det ett fett hvilket våpen hun velger av dem. Bua, som er 1.8 speed - vil få sine attacks og AP gain normalisert til 2.8 speed allikevel. Så man vil få fler autoshot, og muligheten til å hitte mer ( ikke det at hunters noen gang bommer ). Ho får rett og slett bare ta det våpnet som ser tøffest ut.

Lenke til kommentar
Nerf? Hva er det som skal nerfes? En 3 sec silence med sucky damage? Det er et end-talent i et tre, i motsetning til counterspell / imp. counterspell og silence.

7498706[/snapback]

ja dere trenger jo silence dere har jo ikke mye nok fra før av? nå som pet dere's kan solo folk som er lvl 60 med epics

Lenke til kommentar
Nerf? Hva er det som skal nerfes? En 3 sec silence med sucky damage? Det er et end-talent i et tre, i motsetning til counterspell / imp. counterspell og silence.

7498706[/snapback]

ja dere trenger jo silence dere har jo ikke mye nok fra før av? nå som pet dere's kan solo folk som er lvl 60 med epics

7498713[/snapback]

Pets blir et mindre problem når folk løper rundt med 10k+ HP. Slutt å syt. Nerfing er det teiteste som finnes uansett hvilken klasse som blir nerfa. Da er det bedre å tilpasse de andre klassene til heller å tåle litt mer.

Det blir litt som å gi en genser i julegave til noen og så bestemme seg for at "Oh shit, den genseren ser litt for bra ut på deg, jeg tar den tilbake, du kan jo stjele alle kvinnfolka! zomg nerf!!"

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

7498706[/snapback]

7498713[/snapback]

Pets blir et mindre problem når folk løper rundt med 10k+ HP. Slutt å syt. Nerfing er det teiteste som finnes uansett hvilken klasse som blir nerfa. Da er det bedre å tilpasse de andre klassene til heller å tåle litt mer.

Det blir litt som å gi en genser i julegave til noen og så bestemme seg for at "Oh shit, den genseren ser litt for bra ut på deg, jeg tar den tilbake, du kan jo stjele alle kvinnfolka! zomg nerf!!"

7498725[/snapback]

hehe omg er vel ikke akkurat sånn men du må inrømme at får at min rogue går fra 2-3k hp til 10k tar littttt tid?

Lenke til kommentar
Hunter tråd?

Slutt å troll DaX, eneste du gjør her på forumet. Begynner å bli lei :(

Men til det jeg skulle spørre om, har en 35 hunter, vurderer å twinke han litt, hvordan specc anbefaler dere?

7498881[/snapback]

hehe men dere må inrømme at hunters / warlocks / priest og shaman fikk en helvetes stor buff mens Warrior / rogues ikke fikk så veldig mye ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...