Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken talen build er best for en hunter som skal satse pvp? Jeg har selv en hunter i lvl 46 og er litt irretert over at en har liten eller ingen muligheter å komme seg på avstand for å skyte piler på andre spillere.

Har satsa litt på melee pga dette, men det går seff ut over ranged:(

4524542[/snapback]

Da burde du ta Markmanship... scattershot ;)

Lenke til kommentar
Hvilken talen build er best for en hunter som skal satse pvp? Jeg har selv en hunter i lvl 46 og er litt irretert over at en har liten eller ingen muligheter å komme seg på avstand for å skyte piler på andre spillere.

4524542[/snapback]

7475052[/snapback]

Scattershots sucks :p hehe vær gang en hunter bruker det på meg har jeg allerede slowet han og da kommer han ikke langt på de sekunden + vis du bruker de på arms warrior lader du bare opp hp / rage hans vis han har second wind ^^ mitt råd til deg prøv og gå med folk og hold deg bare melle folkene:P

Lenke til kommentar

4524542[/snapback]

7475052[/snapback]

Scattershots sucks :p hehe vær gang en hunter bruker det på meg har jeg allerede slowet han og da kommer han ikke langt på de sekunden + vis du bruker de på arms warrior lader du bare opp hp / rage hans vis han har second wind ^^ mitt råd til deg prøv og gå med folk og hold deg bare melle folkene:P

7475077[/snapback]

Det funker jævli fett hvis du har Ignisia of the alliance det :w00t::tease:

Lenke til kommentar
gled dere til nerf :p

7474973[/snapback]

Blir vi nerfa enda mer nå?

7476137[/snapback]

kan ikke se hvordan dere har fått en nerf i siste patchen, har spillt en del premades i helga, og sammen med warlocks gjør dere utrolig mye dmg, 1300 arcaneshot og silencingshot crit på 1000, gjør jævelig vodt, pluss at jeg(som prest) ikke får heala fordi jeg er silenca i noen sek :\

Lenke til kommentar
Fantastisk i PvP, sant nok, men kan noen si meg hvordan det ligger an i PvE?

7476560[/snapback]

jeg antar dårlig. i og med at crit har gått opp så voldsomt og den gjevne fine dmg'en de hadde før er vekke, så sliter sikkert endel hunters med både aggrocontrol og det virker som om det blir kjipere for hunters. aimed shot + arcane shot, repeat. lizzm ;)

Lenke til kommentar

4524542[/snapback]

7475052[/snapback]

Damn over et år siden jeg skrev den posten, jeg har nå BM specc, eier som pvp specc klarer lett 2-3 stykk alene.

Har denne speccen:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...000000000000000

Btw gjør lett over 100k dps i BG, skal se om jeg kan få tatt screenie ;)

Endret av Meendel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...