Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har ikke helt forstått meg på hvordan Blizz har tenkt. Det er jo tåpelig å gjøre slik at alle pets blir like. Det blir jo bare en haug likeens dyr med forskjellig skin nå. Noen dyr kan jo trene ting andre dyr ikke kan for så vidt, men det er fortsatt tåpelig.

Lenke til kommentar

Ja, faen... Synes det virka artig å tame sjeldne dyr og bruke deres særegenskaper, det var en viktig grunn til at jeg begynte å spille hunter, men de blir stadig dårligere, og samtidig får nesten alle andre classes "pets" :(

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Ja, faen... Synes det virka artig å tame sjeldne dyr og bruke deres særegenskaper, det var en viktig grunn til at jeg begynte å spille hunter, men de blir stadig dårligere, og samtidig får nesten alle andre classes "pets" :(

7441928[/snapback]

samme her, satt under et tree og venta i flere dager på å tame Humar jeg:( før patch så var no alle cats like utenom speed.. no er det også likt for alle.. tenker at casters er litt fornøyd no ja.

edit: vist det ikke er i patchen så kommer det vel når TBC kommer tenker jeg.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Det er vanskeligere å skaffe seg raid guild som hunter fordi det som regel er mange hunters på serverne.

Man merker det ganske fort når man skal begynne å gjøre instances. Dessuten er folk ofte skeptiske til huntere pga. alt "huntard"-maset.

Har ikke akkurat gjort noen empiriske forsøk på dette, men er rimelig overbevist om at det er mye lettere for en mage å skaffe en PUG enn det er for en hunter.

Lenke til kommentar

Er ekstrem stor forskjellig på huntere, har kunnskap til en som bestandig var #1 på damage listen i MC, mens de andre hunterne i guildet rotet rundt på top #10-20. Guild lederen ble til slutt oppgitt over de andre hunterne at han kalte de ubrukelige O_o

Pet normalization er jo egentlig ganske greit, slipper man se 100xZG Bats/King B/Boar hver gang man går inn i Orgrimmar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...