Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 1.0 i attack speed? Alle har vel 2.0 nå etter patchen. 7438549[/snapback] Søren, det er sant. Hva er poenget med å bruke en katt, da? Med en bjørn får man mer armor, mer health og tydeligvis like mye DPS. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nei, jeg har ikke helt forstått meg på hvordan Blizz har tenkt. Det er jo tåpelig å gjøre slik at alle pets blir like. Det blir jo bare en haug likeens dyr med forskjellig skin nå. Noen dyr kan jo trene ting andre dyr ikke kan for så vidt, men det er fortsatt tåpelig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tror jeg skal ta meg en tur i ZG og temme en slange der.. De har visst en insta cast poison også, så det virker litt kult.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hm, ser på det amerikanske forumet at de ikke har normalisert AS på pets enda. De har bare forandret på dem. Enten så blir det ikke noe forandring før TBC, eller så har de ombestemt seg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oida, før talents har jeg bare litt i overkant av 530 attack power. Det blir nok Beastmastery på meg, gitt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 MM specca har jeg 1083 RAP med Hawk og TA.. :/ Forøvrig har jeg skaffet meg en slik ZG serpent, og de var rimelig fete. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 var en stoor skuffelse at blizzard fixa 2.0s på allle pets.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er ikke imponert nei. Standardisering av alle pets er kjedelig. :/ Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ja, faen... Synes det virka artig å tame sjeldne dyr og bruke deres særegenskaper, det var en viktig grunn til at jeg begynte å spille hunter, men de blir stadig dårligere, og samtidig får nesten alle andre classes "pets" Endret 6. desember 2006 av Ciwie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hmm, ser ikke normalized ut for meg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ja, faen... Synes det virka artig å tame sjeldne dyr og bruke deres særegenskaper, det var en viktig grunn til at jeg begynte å spille hunter, men de blir stadig dårligere, og samtidig får nesten alle andre classes "pets" 7441928[/snapback] samme her, satt under et tree og venta i flere dager på å tame Humar jeg:( før patch så var no alle cats like utenom speed.. no er det også likt for alle.. tenker at casters er litt fornøyd no ja. edit: vist det ikke er i patchen så kommer det vel når TBC kommer tenker jeg. Endret 6. desember 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jepp, kommer vel sikkert i TBC, hvis ikke Blizz for en gangs skyld bruker hodet (jeg blir helt paff mange ganger av hvor elendige avgjørelser som gjøres av Blizz, virkelig, en god porsjon av Blizz er nødt til å være regelrett hønsehjerner). Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva er egentlig hunters rolle i endgame? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 dps. trengte du å spørre? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ja, jeg var nysgjerrig. Edit: Hvordan er det å finne seg en god raiding guild med hunter? Vanskeligere enn feks mage? Endret 7. desember 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er vanskeligere å skaffe seg raid guild som hunter fordi det som regel er mange hunters på serverne. Man merker det ganske fort når man skal begynne å gjøre instances. Dessuten er folk ofte skeptiske til huntere pga. alt "huntard"-maset. Har ikke akkurat gjort noen empiriske forsøk på dette, men er rimelig overbevist om at det er mye lettere for en mage å skaffe en PUG enn det er for en hunter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er egentlig hunters rolle i endgame? 7443878[/snapback] Tranquilizing Shot. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, ser ikke normalized ut for meg. 7442324[/snapback] SYK speed på den katten din da Lenke til kommentar
nih Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er ekstrem stor forskjellig på huntere, har kunnskap til en som bestandig var #1 på damage listen i MC, mens de andre hunterne i guildet rotet rundt på top #10-20. Guild lederen ble til slutt oppgitt over de andre hunterne at han kalte de ubrukelige O_o Pet normalization er jo egentlig ganske greit, slipper man se 100xZG Bats/King B/Boar hver gang man går inn i Orgrimmar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, ser ikke normalized ut for meg. 7442324[/snapback] SYK speed på den katten din da 7444865[/snapback] Kunne vært mye bedre, men Blizzard har cappet speed på 0.77 virker det som. Uten den begrensningen ville katten hatt 0.581 attack speed i combat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå