Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://ctprofiles.net/3488497

Det er mitt Fr gear atm. ( alle de spottene som er tomme er fordi jeg ikke har giddet å putte inn no der, da disse itemene ikke har noen FR)

Men er det noen som har noe forslag til noen endringer jeg kan gjøre for å får litt mer FR? noen ringer trinkets eller noe sånt jeg kan kjøpe? Eller kanskje noe enchants? Gjerne hansker, bracers eller FR hjelm.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
http://ctprofiles.net/3488497

Det er mitt Fr gear atm. ( alle de spottene som er tomme er fordi jeg ikke har giddet å putte inn no der, da disse itemene ikke har noen FR)

Men er det noen som har noe forslag til noen endringer jeg kan gjøre for å får litt mer FR? noen ringer trinkets eller noe sånt jeg kan kjøpe? Eller kanskje noe enchants? Gjerne hansker, bracers eller FR hjelm.

Noen forslag?

7308828[/snapback]

Du trenger vel strengt tatt ikke mere FR. 100 selvbuffet er mer enn nok for både MC og BWL.

Står du på 41 yards trenger du kun FR på Ragnaros (egentlig ikke), Vael og Firemaw.

Uten om det så finner du endel FR på GS og DS og selvfølgelig det som psilo linket.

/bow til psilo. Det blir bubblegirl på meg også. Av nøyaktig samme grunn :p

Lenke til kommentar

Xanitra, du kommer sikkert til å savne aimed shot og slike morosaker på vei oppover til lvl 60. selv ville jeg passet på å akkurat få med meg aimed shot også fordi det er skikkelig artig :) men ellers er jeg enig i beastmastery talentfokus, når pet'en din er så god så veier det veldig opp for at du ikke har noe godt utstyr :)

Lenke til kommentar
Xanitra, du  kommer sikkert til å savne aimed shot og slike morosaker på vei oppover til lvl 60. selv ville jeg passet på å akkurat få med meg aimed shot også fordi det er skikkelig artig :) men ellers er jeg enig i beastmastery talentfokus, når pet'en din er så god så veier det veldig opp for at du ikke har noe godt utstyr :)

7323943[/snapback]

Aimed Shot er crap om du ikke er en god del BM speccet, siden du under de fleste omstendigheter drar aggro fra petet..

Lenke til kommentar

har et spørsmål:

Hvis jeg lærer pettet mitt rank 1 med bite, deretter rank 2. "betaler" jeg full pris på rank 2 da. La oss si rank 1 koster 1 tp, rank 2 koster 5.

Bruker jeg 6 poeng på å trene rank 1 først, deretter rank 2? eller betaler jeg bare mellomlegget. altså 5 totalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...