Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du får ikkje begge på likt. Når du vil ha bowen må du levere inn staffen, og omvendt. svært så bråsikker du var da. Ifølge blizzard så får du begge. Punktum. Levere inn staffen og få buen og omvendt? lol. Hvorfor skulle de gjøre det mer tungvint enn det er mener du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hvem vil vel bruke noe annet enn bua uansett? med mindre man finner noe superdrop i en instans, men da har man vel mest sannsynlig funnet noe bedre enn staven. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) hvem vil vel bruke noe annet enn bua uansett? med mindre man finner noe superdrop i en instans, men da har man vel mest sannsynlig funnet noe bedre enn staven. staven er sinnsykt bra da... 2% crit, masse stamina og int, og veldig bra dps. Tror ikke du finner noe bedre på veldig lenge. Ser mange som bruker staven nå, og en annen bue Endret 5. oktober 2005 av apollox Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Spørsmål: Jeg har en lvl 31 pet, selv er jeg høyere lvl. Hvis jeg tar lvl 30 mobs (som er grå for meg), vil peten min få xp da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ja. fixa etter patchen. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ja. fixa etter patchen. Mob må gi XP til Hunteren for at pet skal få XP, men at pet'en får xp ut ifra *sin egen* level, og ikke utfra hunterens level. Før fikk pet tilsvarende det hunteren fikk, men for å gjøre det enklere å levle opp lavere level pet kom denne forandringen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ja. fixa etter patchen. Mob må gi XP til Hunteren for at pet skal få XP, men at pet'en får xp ut ifra *sin egen* level, og ikke utfra hunterens level. Før fikk pet tilsvarende det hunteren fikk, men for å gjøre det enklere å levle opp lavere level pet kom denne forandringen. fixa de det ikke sånn at det kun går på lvlen til moben? Så hvis man er lvl 60 og temmer en lvl 3 pet er det enda verre å levle sier du, for en lvl 3 får ikke mye xp for en lvl 55-mob. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ja. fixa etter patchen. Mob må gi XP til Hunteren for at pet skal få XP, men at pet'en får xp ut ifra *sin egen* level, og ikke utfra hunterens level. Før fikk pet tilsvarende det hunteren fikk, men for å gjøre det enklere å levle opp lavere level pet kom denne forandringen. fixa de det ikke sånn at det kun går på lvlen til moben? Så hvis man er lvl 60 og temmer en lvl 3 pet er det enda verre å levle sier du, for en lvl 3 får ikke mye xp for en lvl 55-mob. Huh? En level 3 hadde nok fått en uhorvelig mengde XP av en level 55 mob, om det teller som en solo-kill. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ja. fixa etter patchen. Mob må gi XP til Hunteren for at pet skal få XP, men at pet'en får xp ut ifra *sin egen* level, og ikke utfra hunterens level. Før fikk pet tilsvarende det hunteren fikk, men for å gjøre det enklere å levle opp lavere level pet kom denne forandringen. fixa de det ikke sånn at det kun går på lvlen til moben? Så hvis man er lvl 60 og temmer en lvl 3 pet er det enda verre å levle sier du, for en lvl 3 får ikke mye xp for en lvl 55-mob. Huh? En level 3 hadde nok fått en uhorvelig mengde XP av en level 55 mob, om det teller som en solo-kill. hmm? tenkte mer at den fikk hva xp som en lvl 3 hadde fått med hjelp aven lvl 60. forvirrende system... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fra Blizzard siten: "Hunter pets now gain experience based on the level difference between them and their target rather than the difference between the Hunters and their target. This will make it much easier to level up a low level pet. Keep in mind that the Hunter must still kill creatures from which he/she will gain experience." Slik jeg forstår det må vi vel drepe "grønne" mobs. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 D'ohDu får ikkje begge på likt. Når du vil ha bowen må du levere inn staffen, og omvendt. nå skal du få spise i deg bråsikkerheten din også ja. Jeg har sett mange idag med både Rhok'Delar OG Lok'Delar. Sinnsykt nice for hunters Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Noen som vet om den perfekte PvE grinding talentsene? Jeg må kunne ta to mobs på en gang Endret 22. oktober 2005 av Ade Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 beastmaster? Men har man bua og staven nå eller løpe og byttte Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Såg en Hunter idag med både buen og staven... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 D'ohDu får ikkje begge på likt. Når du vil ha bowen må du levere inn staffen, og omvendt. nå skal du få spise i deg bråsikkerheten din også ja. Jeg har sett mange idag med både Rhok'Delar OG Lok'Delar. Sinnsykt nice for hunters 4996914[/snapback] Må nok bite det i meg ja, tolka det som var skrive feil. Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Ok, jeg har ikke gidded å sjekke det i noen patchnotes eller bugreports.. Men.. Er det bare meg eller hvorfor i svarte blir Aimed shot interrupted hele tid? Ok, det er jo en spell eller noen sånt, men jeg blir ikke truffet eller noe når det skjer. Endret 22. oktober 2005 av Alucard_21 Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bruker du en addon som heter defendyourself? Jeg hadde problemer med den med at jeg ble interrupta hver gang jeg gikk inn i combat. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 skjekket litt mellom talents på survival og lurer på hva movement impairing effects er? står på surefooted Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 skjekket litt mellom talents på survival og lurer på hva movement impairing effects er? står på surefooted 5091201[/snapback] Slowing effects Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå