Simma89 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 guildet har kommet ganske godt i gan med MC og mange av hunterne har fått leaf og sinew fra onyxia. Er ikke lenge før jeg får det og^^ men hva må man gjøre etter at man har fått de to tinga? vet det er et quest, men hva går det ut på og hva heter questet? og trenger man bare leaf og sinew for å starte questet og få staffen og bowen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du trenger bare Leaf fra Majordomo. Da kan du starte questet. Du må dra til Felwood og snakke med noen trær som gir deg quest i å drepe demonene. Når du har drept de får du en uferdig bue (eller stav) som fullføres med Sinew fra Onyxia Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) ok, hva heter questet? og kan jeg velge mellom å ta stav eller bue tra træra? (har sett folk med både bue og stav..) Endret 8. november 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Denne guiden forteller deg alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 har endelig fått fanga meg den elite bjørnen fra WS. Den er lvl 56. har prøvd å drepe et par mobs for å se hvor mye XP den får. Men det går evig sakte. var i Filithus og farma i går og den fikk nesten ikke XP? hvorfor ikke? hva skal jeg gjøre for at pettet går fortest mulig opp i lvl (ikke happiness level, vanlig level)?? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ( Hva bruker dere huntere til FR og hvor mye trenger dere? Hunterene i guildet klager over at dem ikke finner noe gear med Fr. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) ( Hva bruker dere huntere til FR og hvor mye trenger dere? Hunterene i guildet klager over at dem ikke finner noe gear med Fr. 7268739[/snapback] I MC Bruker jeg ingenting, nekter å gimpe damage og overlever som regel fordi healerne kjeder seg uansett, så de har alltid tid til å slenge ut et par heals til huntere Dessuten kan huntere glatt unngå Fire Damage gjennom omtrent hele MC pga Range, med unntak av Ragnaros. De fightene som krever det i BWL bruker jeg som regel rundt 100-120. Du får jo en god del FR fra Tier 1 alene så det er bare å fylle opp med 2-3 items så er du der. F.eks FR Ringen du får i reward for å fullføre questlinen som gir deg vann til MC, Necken (nøkkelen) til onyxia, Onyxia scale cloak med FR Enchant, og kanskje en 2. FR Ring også, bør være nok, du vil jo ikke gimpe damage for mye heller Ellers hvis dere fortsatt wiper i MC kan du kjøre Black Dragonscale settet, masse FR og Attack Power. http://thottbot.com/?s=Black+Dragonscale Endret 12. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bruker 3x Black Dragonscale selv. Funker fint. Dør sjeldent, da healerne er påpasselige og jeg selv kjører bandages ved behov. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Takker, meget hjelpsomt. Da er det bevist at huntere ikke får cores til FR gear men at vi heller lager core riffler for gøy. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Bah. Leaf-questen ferdig og ingen sinew fra Onyxia. Bah bah bah. edit: Til FR bruker jeg for øyeblikket 3 x black dragonscale, drakefire amulet, DM-trinketen og ward of elements. 23 FR fra en questline du må gjøre uansett, crafta armor som man kan farme mats til på en dag og ei bok som generelt er en av de beste trinketene før BWL til alle klasser er ikke dumme valg, se på det som en investering. Endret 13. november 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har to spørsmål. 1: Har sette mange huntere gå rundt med to Dawn's Edge. Er disse bra? Har sett litt på de og de gir jo bare crit chance. Noe som er bra men er ikke Ice Barbed Spear bedre hvis man tenker på all den agilityen og stamina den gir? Hva velger dere? 2: Har fått Sinew fra onyxia. Hva skal jeg gjøre med dette.. vet at det har noe å gjøre med epic bow/staff questet, og at jeg trenger leaf, men kan jeg gjøre noe med bare sinewet? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 du trenger sinew for å complete bow og staff.. men du trenger leaf for å starte questet. alt står i en sticky på hunter forumet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har to spørsmål. 1: Har sette mange huntere gå rundt med to Dawn's Edge. Er disse bra? Har sett litt på de og de gir jo bare crit chance. Noe som er bra men er ikke Ice Barbed Spear bedre hvis man tenker på all den agilityen og stamina den gir? Hva velger dere? 7303447[/snapback] 2x DE koster lite å lage, og du kan heller velge crossbowen fra AV-questen istedenfor IBS. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 jeg hadde bedre bow enn den fra AV når jeg gjorde questet.. Men vil dere anbefale å lage to DE isteden for IBS nå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 jeg hadde bedre bow enn den fra AV når jeg gjorde questet.. Men vil dere anbefale å lage to DE isteden for IBS nå? 7303901[/snapback] Hvis du allerede har et bedre avstandsvåpen ville jeg gått for IBS, i hvert fall hvis du skal drive med litt PvP. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg ville valgt IBS også. Du skal jo helst bare innom mostanderen en liten tur får å Raptor Strike han og Wing clippe og da burde du helst gjøre så mye damage som overhode mulig. Men hvis du skal drive med pve så burde du velge DE. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 I PvE ville jeg valgt Bone Slitching Hatchets(eller noe sånt) med 15 Agi enchant. Gir nesten 60 agi og litt stam. Bruker akkurat det samme i PvP. Angående AV rewards så valgte jeg crossbowen. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 jeg hadde bedre bow enn den fra AV når jeg gjorde questet.. Men vil dere anbefale å lage to DE isteden for IBS nå? 7303901[/snapback] Hvilken bue hadde du om jeg tør spørre? Er ikke mange buer som er bedre een Bloodseeker før MC.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 I PvE ville jeg valgt Bone Slitching Hatchets(eller noe sånt) med 15 Agi enchant. Gir nesten 60 agi og litt stam. Bruker akkurat det samme i PvP. Angående AV rewards så valgte jeg crossbowen. 7304013[/snapback] Joda, 2x BSH +15 er fine saker, men så må du også være 60 for å bli med en pug. Selvfølgelig, har du et guild som gidder å booste deg ned til Maleki et par ganger, så er det jo grei skuring. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 trenger en talent spec for max dps i instancer. Kom gjerne med forslag:) på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå