Alucard_21 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Trodde det var 6-8 timer respawn på disse elitene Kan ha blitt forandra sia sist jeg var ute etter rare pets Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ursius er en questmob, så den burde respawne ganske fort. Bruker å patruljere fjella rett nord for Everlook, du får lete litt Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da var det tid for leaf-questen, og jeg undrer litt på hvor vanskelige demonene er i rekkefølge. Har litt lite penger å rutte med for tida, så vil gjerne ta de som gearet utvikler seg. (Går veldig fort nå, så ikke tro det er et langtidsprosjekt ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg hørte mest syting om Silithus-demonen i guildchat, og var der en del ganger for duell+CoR. Den i WS kan jo også bli et problem, om serveren din er som Sylvanas. Helt sikkert en eller annen glodfarmor-hunter som rusler inn mens du holder på som verst. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Burning Steppes gjorde jeg 'the hard way', jeg kita'n fra 100% til 0%. Un'goro tok jeg første forsøket noen gang, kita'n rundt en sjø. Winterspring kita jeg også, langs veien. Silithus fikk jeg warlock til å curse meg, så gikk alt lett. Brukte en shadow pot på første forsøket, men ikke det jeg tok han på. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jepp, Silithus karen skal visstnok være den vanskeligste. Typen i Winterspring tok jeg på første forsøk, så hvis du får noen av gutta i guilden din til å plukke opp mobs, kiter du han ganske enkelt. Dette er en veldig fin guide, hvis du føler at du trenger hjelp. Spoiler såklart questen, så hvis du ønsker å finne ut av det selv, så ikke klikk. http://www.tkasomething.com/avatarfaq.php Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Burde ha en sjekkliste lik denne.. 2x Greater Shadow Protection Potions. (Silthus) 5x Restorative Potions (Winterspring) 5x Elixir of Demonslaying (Burning Steppes + Un'goro Crater) Hjelper med 2x våpen med Demonslaying også. Ellers er jo buffs som Power Word : Fortitude Arcane Intellect Mark of the Wild Divine Spirit Blessing of Kings Blessing of Might Helt ålreit å ha Endret 6. november 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Winterspring er ikke gearavhengig, eneste du trenger (om du spawner demonen nært nok veien) er å kunne å jumpshotte. Bare å kite til veien og sørover, kan hjelpe med et par slike dispel-pots. Un'goro og Burning Steppes er begge melee-bosser og ganske lette om du har en feit 2-hander og 295+ weaponskill. Silithus er STRESS Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Regner med at IBS ikke går under feit 2hander, men skal i hvert fall gi WS et forsøk i dag. Jumpshots er null problem, og etter å ha hjulpet andre med den virker den rimelig grei å gjøre igrunn. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) 5x Restorative Potions (Winterspring) 7234308[/snapback] Litt drøyt med 5 pots på Winterspring demonen, har knerta den 3 ganger (hjulpet et par sløve guildies ) uten å bruke en eneste pot på noen av forsøka. Du trenger bare å bruke serpent sting og rank 1 arcane shot, bør ikke gå oom om du timer serpenten riktig. HP bør ikke være noe å tenke på siden du alltid vil løpe utenfor demonens curse range, da du har større range enn demonen. Blir du truffet av cursen er det som regel game over uansett. 350 damage hvert 3. sekund i ett minutt. Skader dog ikke å ha en pot liggende for sikkerhets skyld Endret 7. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Regner med at IBS ikke går under feit 2hander, men skal i hvert fall gi WS et forsøk i dag. Jumpshots er null problem, og etter å ha hjulpet andre med den virker den rimelig grei å gjøre igrunn. 7235229[/snapback] http://www.thottbot.com/?i=7361 http://www.thottbot.com/?i=16450 http://www.thottbot.com/?i=5528 Der har du 3 gode hjelpemiddel Spesielt for BS, Un'Goro og Silithus. I Winterspring tenger man egentlig ingenting. Jeg gikk oom da han var på 15%, men klarte å lure inn autoshot så det gikk Er du engineer kan du skaffe rocket- helmet for Un'Goro- demonen. Gjør det mye lettere. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 De pengene jeg har for tida går bort til res-gear og ymse, så blir nok neppe snakk om å kjøpe BoE-våpen med demon slaying osv. bare for å klaske noen demoner. Men skal ta WS-demonen etterpå, så får vi se hva jeg gjør med resten foreløpig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er heller ikke gira på å bruke masse gold på å kjøpe nye våpen. Får klare meg med 2x Dawn's Edge. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 IBS går sikkert som 2H til demonene, selv om det er noe tynt. Det viktigste er weaponskill, som ikke er så greit for oss huntere Selv brukte jeg Demonslayer med demonslaying-enchant, funka greit nok. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 IBS går sikkert som 2H til demonene, selv om det er noe tynt. Det viktigste er weaponskill, som ikke er så greit for oss huntere Selv brukte jeg Demonslayer med demonslaying-enchant, funka greit nok. 7237731[/snapback] Ikke umulig med IBS nei, gjorde det med IBS selv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Skal man melee noen demoner altså? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 To av de er enklest å melee, ja! Burning Steppes og Un'Goro. Selv om begge kan taes med litt kiting Lenke til kommentar
Ilo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvilken curse er det warlocks kan bruke på deg som hjelper mot Silithus demonen? Lenke til kommentar
glotón Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mener å huske at det er "Curse of Recklesness".. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jepp. CoR gjør deg immun mot fear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå