Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla,

 

Vel har fått huntern til bror mi (han ble dritt lei hunter og rerolla warlock :lol:)

 

jo, tingen er at jeg har en main fra før så den huntern jeg får går rett til min kjæreste, så jeg lure på om det er non forslag til hvilken talent build jeg skal gi på jenta mi sin hunter? (huntern er godt geara , så si det beste non raid/non pvp gear)

 

hun har ikke spilt hunter før men jeg skal lære a det jeg kan, men hva er best å begynne med som nybegynner? beast master?

 

- hvis det er non jenter her på forumet som kan svare hva de liker så hadde det vært supert, for de fleste jenter har samme smak når det gjelder sånt ;)

så hvis jeg kunne fått feed back så hadde det vært supert :D

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

hadde tenkt med et pet med god armor og mye stamina. Har lyst på Bjørn, er lei av at pettet mister så mye liv og jeg må heale det eller vente på at det får liv igjen før jeg tar neste mob når jeg farmer.

 

Så spørsmålet er; hvor finner jeg den beste bjørnen? er lvl 60 så vil helst ha den så nærme 60 som mulig og det skal være en hvit eller svart bjørn. Gjerne med noen spesielle abilities...

 

takker for svar:)

Lenke til kommentar

okay, leste litt på thott om bjørnen og de ga koordianter osv. Men jeg venta der i 20 min men ingen bjørn kom. Det er jo bare en vanlig elite så spawntime burde være rundt 10 min.

 

Så var det noen som nevnte at man skulle drepe de og de owlbeatene, gjorde det men ikkeno skjedde.

 

Noen her som har temt denne bjørnen som kan gi meg noen tips ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...