DirtyBit Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 må være dårlige tider... ikke en stakkars hunter kan ikke /need på alt lengre... stakkars ,stakkars huntere Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hva er best? atm har jeg 2 points i reduce mana cost of spells og 3 i improved serpent sting.. hva vil dere anbefale; sette alle 5 pointsa på et sted eller beholde det slik jeg har det? i tilfelle hva skal jeg sette pointsa på? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tre poeng i Imp. Serpent Sting er bortkastet, putt heller alle i Efficency, eller Imp. Concussive Shot hvis du har dugelig med mana. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Halla, Vel har fått huntern til bror mi (han ble dritt lei hunter og rerolla warlock ) jo, tingen er at jeg har en main fra før så den huntern jeg får går rett til min kjæreste, så jeg lure på om det er non forslag til hvilken talent build jeg skal gi på jenta mi sin hunter? (huntern er godt geara , så si det beste non raid/non pvp gear) hun har ikke spilt hunter før men jeg skal lære a det jeg kan, men hva er best å begynne med som nybegynner? beast master? - hvis det er non jenter her på forumet som kan svare hva de liker så hadde det vært supert, for de fleste jenter har samme smak når det gjelder sånt så hvis jeg kunne fått feed back så hadde det vært supert Endret 3. november 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Beast er enkelt da, om hun ikke skal raide så ville jeg nok satsa litt penger på beast, siden man da kan ungå "hjelp pus, jeg blir slått på!! ææææ møkka spill" ved at pettet tar aggro. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Scatter Shot eller Vywern sting for pvp? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Scatter Shot eller Vywern sting for pvp? 7213304[/snapback] Scatter ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ok, nå har jeg stablet The Rake som har vært med meg siden lvl12, og fant meg et sjarmerende villsvin. Men, den er rebellious hele tiden, selv om jeg grinder og stapper den full av kyllinger. Tar det bare veldig lang tid på 60, eller? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pets blir ikke fort lojal på mat alene, de vil helst sloss litt for føden også Ta deg en runde grinding eller eventuelt litt PvP så skal du se den blir lojal. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Nå har jeg grindet en halvtime og vunnet to runder AV, så jeg syns det er litt pussig at den fortsatt er grinete. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Las visst ikke posten din skikkelig nei Hmm, har den ikke økt loyalty i det hele tatt? Hvilket nivå er den på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 1, rebellious. Akkurat nå bruker jeg den bare til stuns i AV, så det er ikke noe krise, men det er jo kult med litt mer stamina og shadowresist. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hmm, om den er happy og får drept noe så burde den jo få loyalty :S Hadde du peten på passive når du grinda eller fikk den daske litt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den dasket til 50%, så dasket jeg resten. Fremdeles rebellious. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Min erfaring med lyoalty er at det bare er å grinde ivei Holde på helt til det skjer noe. Det varierte alltid hvor lang tid det tok. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 hadde tenkt med et pet med god armor og mye stamina. Har lyst på Bjørn, er lei av at pettet mister så mye liv og jeg må heale det eller vente på at det får liv igjen før jeg tar neste mob når jeg farmer. Så spørsmålet er; hvor finner jeg den beste bjørnen? er lvl 60 så vil helst ha den så nærme 60 som mulig og det skal være en hvit eller svart bjørn. Gjerne med noen spesielle abilities... takker for svar:) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tror ikke de har noen spesielle abilities, men det er noen fin-fine level 58-60 bjørner nord i Winterspring. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ursius, en elitebjørn like nord for Everlook, er hvit og har 2.4 attackspeed. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, du bør vel heller gå for den, for i BC blir det treg angrepshastighet som gjelder. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 okay, leste litt på thott om bjørnen og de ga koordianter osv. Men jeg venta der i 20 min men ingen bjørn kom. Det er jo bare en vanlig elite så spawntime burde være rundt 10 min. Så var det noen som nevnte at man skulle drepe de og de owlbeatene, gjorde det men ikkeno skjedde. Noen her som har temt denne bjørnen som kan gi meg noen tips ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå