Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deg om det :)

 

Jeg har spilt hunter i over 70 dager, og jeg mener BM er no- skill.

Når pet kan drepe rogues, mages, warlocks "alene" er det ikke mye skill i bildet.

Slik var det før patch 1.9, eller noe sånt. Den patchen alle pets ble normalisert, sammen med AS og MS beregning.

7159833[/snapback]

 

At peten er for kraftig er en helt annen sak og det blir sikkert fiksa på, men BM slik som det er nå(ikke BC altså) krever ikke mindre skills. Er dessuten mye artigere, er så lei av de vanlige talentsene.

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
har hørt at man kan få +15 agi på hansker og lignende. hadde vært veldig fint å ha dette.

 

Hva heter denne enchanten? kan man få det på andre ting enn hansker?

 

Og hvilke enchants er bra for hunters?

7166184[/snapback]

 

15 agi koster en del, bare så du er klar over det. Husker ikke helt men garantert over 100g, så denne enchanten bruker bare folk på tier2/2.5/3, kanskje ikke engang på tier utstyr i disse BC tider :hmm:

 

Uansett, agility er imba som hunter, få mest mulig av det. Stamina er også nice, det gjelder for alle klasser ;)

Lenke til kommentar
I går tok jeg min lvl 59 blomster-farming-hunter-alt til AV. Og vi vant:) Jeg valgte IBS i stedet for bloodseeker. Dette mest pga at jeg er dverg og foretrekker å bruke guns. Har lest utallige poster om at man bør velge bloodseeker framfor IBS som hunter men men. Dem sier at 2 økser med +15 agi på er bedre. Men da skal man legge ut for to stk +15 enchant også da, og det nekter jeg å bruke på en hunter alt. Hiver +3 int på IBS'en, en billig og grei enchant.

 

Men det er jo på tide å bytte ut min thorium rifle da hehe. folk ler seg skakk når dem ser at jeg på lvl 59 løper rundt med den hehe. Men som jeg sier til dem. This is a low budget char:)

 

Uansett så var det gøy å pvp'e med hunteren:) Myye mindre stress enn med min warrior main.

7130942[/snapback]

 

Det å skaffe seg 2xBone Slicing Hatchet med +15 agi enchant på hvær vil være en bra investering, to av disse er de beste pre epic våpnene en hunter kan få. Jeg brukte de selv langt inn i BWL før jeg fant ut at jeg ville bruke DKP på å få meg epic våpen. Matsa til +15 agi er lett å grinde selv om en bare bruker litt tid på det.

 

Agi er main stat for hunters og en bør ha mest mulig av det ;) og i TBC så blir bare agility bedre, da en får med crit pr agi og dodge ;)

Lenke til kommentar

noen som har noe forslag til en god hunter chest?

 

Har søkt litt rundt på thott, men finner ikkeno.

 

Jeg er level 60. Den chesten jeg har nå er bare crap og den er grønn, skulle helst hatt en blå en. Helst med stamina, agility +attack power eller % critical strike.

 

Noen som har noe bra forslag? (ikke dragonscale chesten..)

Lenke til kommentar

Har vært UBRS hundrevis av ganger for å prøve å få chesten, men generalen vil ikke droppe den, dritt...

 

den eneste jeg kunne tenke meg der er den siste, men så litt på Ah og mats koster drit mye. Ville havnet på rundt 400g tilsammen.

 

Noen som har noen andre forslag til chest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...