Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går tok jeg min lvl 59 blomster-farming-hunter-alt til AV. Og vi vant:) Jeg valgte IBS i stedet for bloodseeker. Dette mest pga at jeg er dverg og foretrekker å bruke guns. Har lest utallige poster om at man bør velge bloodseeker framfor IBS som hunter men men. Dem sier at 2 økser med +15 agi på er bedre. Men da skal man legge ut for to stk +15 enchant også da, og det nekter jeg å bruke på en hunter alt. Hiver +3 int på IBS'en, en billig og grei enchant.

Men det er jo på tide å bytte ut min thorium rifle da hehe. folk ler seg skakk når dem ser at jeg på lvl 59 løper rundt med den hehe. Men som jeg sier til dem. This is a low budget char:)

Uansett så var det gøy å pvp'e med hunteren:) Myye mindre stress enn med min warrior main.

Lenke til kommentar

Barbarous blade dropper i DM. Mange anser denne som bedre enn IBS, men dette er IKKE sant i pvp. 20sta > litt damage i pvp.

Derfor jeg valgte IBS, for deretter å skaffe Carapace Spine x-bow i Strat Baron. IBS+CSx-bow = 29 Stamina. 4 lavere maxdamage enn Bloodseeker.

Ergo, IBS+CSxbow > Barbarous+Bloodseeker i pvp :thumbup:

Btw, IBS sine 21 agi er kjekke om du speccer LR ;)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Hvilken hunter staff er det som dropper i DM, hva heter bossen og på hvilken side er den på?

7139498[/snapback]

hunter 2h sverd mener du vel?

7139505[/snapback]

Nei, ikke Barbarous Blade (eller hva det het). Mener å ha sett en stav der fra en boss som var i nærheten av nature delen. Men jeg gjorde nature delen en gang, så den droppet. Desverre ingen hunter i gruppen da.

Lenke til kommentar
skulle veldig gjerne gjøre det men kan ikke på denne:S sidene er låst får min data her,

7139521[/snapback]

Det virker som om alle sidene vi linker til på dette forumet er sperret på PC-en din, noe som kan tyde på at du er på jobb, så jobb, da vel.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
skulle veldig gjerne gjøre det men kan ikke på denne:S sidene er låst får min data her,

7139521[/snapback]

Det virker som om alle sidene vi linker til på dette forumet er sperret på PC-en din, noe som kan tyde på at du er på jobb, så jobb, da vel.

7139596[/snapback]

vel har litt tid og surfe også siden det tar tid noen ganger mellom samtale + pauser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...