Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hm. Mye artig for BM/MM, men 41-talentet i Survival var litt sånn.. eh..? Var det så imba, da? 7034875[/snapback] Er vel ganske bra for burst damage. Hvis hunteren får tatt motstanderen med buksene nede er det gode sjanser for høy damage på kort tid. Aimed-Auto-Multi-Arcane (separate CDs i BC, riktig?) -> Feign/Trap (hvis det ikke blir "fikset") -> Aimed-Auto-Multi-Arcane-Concussive Shot -> Readiness -> Multi-Auto-Arcane. Jada, det krever litt flaks, men i beste fall ... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Forferdelig nerf av imp. AoTH også 7035064[/snapback] Ja det var ganske synd men vi fikk jo masse annent snadder som AoV Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det noen som vet noe om de neste rankene av Silencing Shot, hvis det er flere? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Er det noen som vet noe om de neste rankene av Silencing Shot, hvis det er flere? 7035149[/snapback] Går utifra at den bare har en rank :/ Som Scatter shot. Endret 9. oktober 2006 av Adey Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Synd, men det blir likevel en fin-fin spell mot alle de ekle casterne, men jeg føler egentlig mer for The Beast Within, si adjø, lille fear-spammende warlock. Endret 9. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe ja det blir et større helvette for casters nå tenker jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, som om aimed + auto + multi + sint pet ikke er nok til å spise opp et par tusen hp, liksom. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja, som om aimed + auto + multi + sint pet ikke er nok til å spise opp et par tusen hp, liksom. 7035228[/snapback] Det er ikke nok på de store stygge krigerne. Men alvorlig talt, Misdirection må jo være helst fantastisk for å gi Main Tank mer threat enn han noensinne vil trenge. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp det blir bare å pøse på med det beste du klarer av dps Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp det blir bare å pøse på med det beste du klarer av dps 7035269[/snapback] Jeg vil ha denne builden. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Grisemasse aggro + stacking HoTs. Enten så blir encounterne i BC gjort usannsynlig vanskelige, eller så er det noe vi ikke vet om :] Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så også på Readiness. Det kommer til å være veldig bra med tanke på Detterence og Rapid Fire Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Threat caused by your next 3 attacks is redirected to the target raid member. Auda. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Aimed shot resetter shottimer i expansion da visstnok :/ Men traps kan brukes i combat emd en cooldown på 30sec. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Seriøst går det ann å bruke traps i combat? Da blir det mindre folk som klager på Fd+trap Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Steady Shot - Rank 1 Requires Level 66 110 Mana8-35 yd range 1.5 sec cast Requires Ranged Weapon A steady shot that causes 100 damage. Causes an additional 175 damage against Dazed targets. 30% of your Ranged Attack Power is added to Steady Shot's damage. Dette virker jo helt imba. Si en hunter på level 70 har 2000 RAP, så gjør den skillen 100dmg +600 eller 100+175 +600 mot dazed target. 700 dmg uten cooldown med 1.5 sec cast for 110 mana :!: Heftig burstdmg kombinert med concussive shot. hmm Also, since Arcane Shot does a bit more damage than Steady Shot (unless the target is dazed), you'll generally favor Arcane Shot over Steady Shot when it's available. enten kommer huntere til å bare ha halvparten av AP de har i dag, eller så blir arcane shot blodbuffet Endret 9. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) enten kommer huntere til å bare ha halvparten av AP de har i dag, eller så blir arcane shot blodbuffet 7036690[/snapback] Yes, there are several notable changes. 1. Traps are now on a 30 sec cooldown, but can be used in combat (you no longer need to feign/trap). 2. When feign death is resisted, you are still reduced to 0 threat for any targets that did not resist feign death (although if any creature resists the feign, you won't be taken completely out of combat, you'll still be on the creature group's target list). 3. Attack Power and Crit related changes: a. Hunters now get 1 AP per Agility rather than 2. This change helps us provide more interesting stat distributions on hunter items. Previously, Hunters valued Agi significantly above any other stat, such that it was extremely difficult for us to create variety among Hunter items. For example, before this change, we could have spent 1 stat point on an item to give you either 2 AP or 1 Agi (which gave 2 AP along with a small bonus to crit and a small bonus to dodge... clearly the better choice). However, several changes have been made along with this change in order to offset the AP loss. b. Hunters now get significantly more crit per point of Agility than before (about 33agi/crit at level 60). c. Hunters now get more dodge per point of Agility than before (about 20agi/dodge at lvl 60). d. Ranged weapons have had their damage values significantly increased (and consequently the weapon's dps)... this also helps make weapon upgrades feel more meaningful for Hunters than it did previously (along with the other changes, this change is retroactive). e. Most Hunter equipment has been updated to have a better distribution between +Attack Power bonuses and Agility. 4. Aimed Shot related changes: a. Aimed Shot now resets the Hunter's shot timer. This talent was always intended to be an "opening" shot, and not something that would be woven between shots. However, since Aimed Shot became such a core element for Hunter DPS, we didn't want to make this change until we were prepared to make several other changes to increase hunter DPS to offset it. Fortunately, this means that some of the odd side effects of the old Aimed Shot are no longer relevant, such as requiring hunters to use extremely slow weapons to maximize their DPS (weapons slow enough to be able to use Aimed Shot in between auto shots) b. Arcane Shot now does substantially more damage than it did before, and scales with AP. c. Steady Shot has been introduced as a core ability in the expansion, and provides much the same kind of gameplay as Aimed Shot did in the past (a shot you weave in between your normal shots), but to a much more managable degree (since it's a 1.5 sec shot, it doesn't require as slow of a weapon to take advantage of, and doesn't require to stand still for as long). 5. Other note: Wyvern Sting may now be used in combat. post 82: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...156379&pageNo=5 Endret 10. oktober 2006 av zbegra Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vurderte lenge å rerolle paladin, men ser ut til at det ikke blir no av når jeg ser utrolig mye bra endringer fremover her. BM er jo faktisk brukbart i raid nå kanskje. Uansett, DIGG lesestoff like før søvn igår. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg er en lvl 30 dwarf hunter.. er ute etter en ny pet (har en crock nå) jeg tror nok at en boar kunne passe meg godt. Noen som har et forslag til noen gode boars (evt rare/elite) og hvor man kan finne dem? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 De nerfer ikke AP'n deres, de bare gir dere AP istedenfor AGI (som f. eks istedenfor å ha 30 agility på et item blir det 15 agility og 30 ap, blir ikkenoe forskjell (ikke på crit eller dodge heller siden de setter ned requirementet på dem også). Stop the WHINE! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå