Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om så skjønt du ikke er en BWL-mob med arcane vulnerability, så er en Arcane Shot hit på 1600 umulig. Du mener sikkert Aimed Shot, men er vel vanskelig å få en vanlig Aimed Shot hit så høyt også.

6991516[/snapback]

Critter vanligvis 1500 - 1800 på Aimed shot, har man mye agi + crit chance i tillegg er det ennå mer.

Lenke til kommentar

hvor mye mana ligger dere på? Jeg ligger på 3200 mana med min lvl 58 hunter, og lurer på hva som er normen, da jeg prøver å balansere mana vs agi. Jeg er foreløpig BM specced selvsagt. speccer sikkert til marksmanship når jeg dinger 60 og får meg bra gear, men dette kommer litt ann på om jeg kommer til å raide med ham eller ei. Pvp er noe jeg ikke har et sterkt ønske om med hunter alten min. Joda..jeg kommer kanskje til å grinde BG rep for å f.eks få tak på nyttige hunter items, men jeg går ikke for pvp-honor armor med hunteren.

Det er mulig jeg kommer til å bruke hunteren min som farmer i BC, og da beholder jeg sikkert BM da dette er en grei soloing build.

Lenke til kommentar

ok hehe. Det skal sies at jeg nok har mer mana enn HP hehe.

Tror jeg ligger på rundt 2700 HP om jeg ikke husker feil. Dvs jeg dør rimelig fort om en boss kommer seg bort til meg hehe. I scholo ble jeg 1 shot'ed av han bossen i røde kler nede i kjelleren mens jeg var på lvl 56. Dem lo godt dem andre i partyet da.

Men bør jeg stoppe mana build nå liksom og heller satse på mer agi/sta?

Jeg vet blandt annet at jeg har minst 2 grønne items som har kun 13 int og 13 spirit.

Men sant skal sies..jeg slipper ikke ofte opp for mana i kritiske situasjoner. Men jeg slipper jo heller fort opp for liv i enda mer kritiske situasjoner hehehe

Lenke til kommentar

Jeg driver og leser litt rundt på forum om diverse taktikker og jeg har sett Tranquillize Shot blitt nevnt en del ganger.. men jeg kan ikke huske at jeg har det.. Får ikke sjekket nå siden serveren er nede.. men får man tak i denne, er det bare jeg som har glemt å få den fra en Hunter trener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...