JanSaxhaug Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Om så skjønt du ikke er en BWL-mob med arcane vulnerability, så er en Arcane Shot hit på 1600 umulig. Du mener sikkert Aimed Shot, men er vel vanskelig å få en vanlig Aimed Shot hit så høyt også. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Om så skjønt du ikke er en BWL-mob med arcane vulnerability, så er en Arcane Shot hit på 1600 umulig. Du mener sikkert Aimed Shot, men er vel vanskelig å få en vanlig Aimed Shot hit så høyt også. 6991516[/snapback] Critter vanligvis 1500 - 1800 på Aimed shot, har man mye agi + crit chance i tillegg er det ennå mer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå var det riktignok snakk om en hit, noe som tilsvarer en crit på 3200. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg har fullt blått/3 epix på hunteren min, men han kan hitte for 500 med aimed, og critte for 2200... han kan oxo hitte for 1000.... dette er med min LR build og MENGDER MED AGGY.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hvor mye mana ligger dere på? Jeg ligger på 3200 mana med min lvl 58 hunter, og lurer på hva som er normen, da jeg prøver å balansere mana vs agi. Jeg er foreløpig BM specced selvsagt. speccer sikkert til marksmanship når jeg dinger 60 og får meg bra gear, men dette kommer litt ann på om jeg kommer til å raide med ham eller ei. Pvp er noe jeg ikke har et sterkt ønske om med hunter alten min. Joda..jeg kommer kanskje til å grinde BG rep for å f.eks få tak på nyttige hunter items, men jeg går ikke for pvp-honor armor med hunteren. Det er mulig jeg kommer til å bruke hunteren min som farmer i BC, og da beholder jeg sikkert BM da dette er en grei soloing build. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg er level 60 og har bare 2700 Mana eller noe deromkring, men det skal sies at jeg har en god del HP. Endret 4. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ok hehe. Det skal sies at jeg nok har mer mana enn HP hehe. Tror jeg ligger på rundt 2700 HP om jeg ikke husker feil. Dvs jeg dør rimelig fort om en boss kommer seg bort til meg hehe. I scholo ble jeg 1 shot'ed av han bossen i røde kler nede i kjelleren mens jeg var på lvl 56. Dem lo godt dem andre i partyet da. Men bør jeg stoppe mana build nå liksom og heller satse på mer agi/sta? Jeg vet blandt annet at jeg har minst 2 grønne items som har kun 13 int og 13 spirit. Men sant skal sies..jeg slipper ikke ofte opp for mana i kritiske situasjoner. Men jeg slipper jo heller fort opp for liv i enda mer kritiske situasjoner hehehe Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her er et eksempel på hva en Hunter kan gjøre! Dette er en film, iallefall en bit av den, som en kamerat av meg har laget.! Ganske imponerende, egentlig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så lenge du driver på med grinding/levling er mana mye viktigere enn HP. Jeg merker godt at jeg har alt for lite mana, selv til PvP. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 takk takk...da forsøker jeg å beholde mana'en min, men samtidig prøve å få opp AGI også tar jeg kun STA item om dem er bra for int/agi samtidig. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg driver og leser litt rundt på forum om diverse taktikker og jeg har sett Tranquillize Shot blitt nevnt en del ganger.. men jeg kan ikke huske at jeg har det.. Får ikke sjekket nå siden serveren er nede.. men får man tak i denne, er det bare jeg som har glemt å få den fra en Hunter trener? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Tranquilizing shot lærer man av en bok som den første bossen i Molten Core, Lucifron, dropper. Bare én kan få boken hver gang man dreper ham. Endret 4. oktober 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tranq. shot er en skill du lærer fra en bok. Boken dropper fra Lucifron i MC, mener det er én bok per kill. PrompeLoeve. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Takker for rakst svar! Får håpe jeg har litt flaks da, gulildet begynner med MC til helga Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Wyvern Sting < Trueshot Aura? både PvP- og PvE-wise.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Da er Hunter info ute på BC siden....sweeet! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takker for den siste infoen der ja Lenke til kommentar
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Masse snadder i talentsene men jeg var ikke så veldig glad over "kill command" :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hm. Mye artig for BM/MM, men 41-talentet i Survival var litt sånn.. eh..? Var det så imba, da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Forferdelig nerf av imp. AoTH også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå