Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å betale for en ny måned nå til helga, og fortsette levlingen av hunteren min :) I det siste har jeg sett litt på pvp-filmer av warriors, og jeg må si jeg angrer litt valget av class. Dere fortell meg, hvorfor er det kjekt å være hunters i BGs?

Btw, Bloodseeker > IBS, right? :)

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Tenkte å betale for en ny måned nå til helga, og fortsette levlingen av hunteren min :) I det siste har jeg sett litt på pvp-filmer av warriors, og jeg må si jeg angrer litt valget av class. Dere fortell meg, hvorfor er det kjekt å være hunters i BGs?

6943470[/snapback]

Om du ikke har ett par tusen g i bakhånd så :)

Lenke til kommentar

6943470[/snapback]

Huntere er meget nyttige i som forsvarere i både AB og WSG (jeg synes at Shadowmeld er den beste racialen i hele spillet), og i AV kan en elendig utstyrt hunter gjøre det utrolig bra med tanke på forholdet killing blows/deaths.

Selv valgte jeg IBS, og skal når jeg får tid skaffe Carapace Spine Crossbow, hvis ikke noen har et bedre forslag?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

6943470[/snapback]

Stemmer!

Bloodseeker > All ! :p

Hunter er veldig kjekt i BG, men er nok på høyden før level 60 !

På 60 er det for mange klasser som skalerer mye bedre med gear enn det hunter gjør.

Mages (som ikke har AP+POM+Pyro, vel og merke) er det eneste du tar enkelt hvis motstanderne kan spille. Kanskje rogues hvis du er heldig og kommer ut av Gouge litt for tidlig.

Har testa alle klasser i de siste PTR'ene, og det er skikkelig gøy å ta hunters av en eller annen grunn! Spesielt med warrior og rogue som jeg hadde på nyeste :)

Men. Hvis du spiller litt lurt med hunteren din kan du kanskje unngå å bli angrepet mye. I zergs alltid stå i utkanten, langt bak, gjemt bak noe. Hvis du mistenker at noen oppdager deg, FD trap og løp "hjemover". Da gidder de som regel ikke følge etter og du kan stille deg opp igjen.

Problemet er kanskje at det allerede står en stor, feit tauren druid som prøver å heale der :tease: (Bruker den samme taktikken med druiden min)

Lenke til kommentar

6943470[/snapback]

For all del, ikke velg warrior om du skal spille pvp. Utrolig ensformig etter min mening.

Lenke til kommentar

Jepp, stort sett charge - whirlwind/piercing howl/intimidating shout - dø. Har du gearet i orden (high warlord og denslags), får du derimot en del heals og kan trampe gjennom en del allyer. Drit i PvP-videoer.. imba-crits kommer med, de gangene folk blir disarmet og stunlocket og kitet ser du aldri.

Var aldri særlig begeistret for hunter de gangene jeg spilte BGs. Nå er den ikke mer enn 56, og har langt ifra det ubergearet andre har, men likevel. Jeg gjorde meg stort sett nyttig for laget, manadrain på castere uten poisoncleanse, freezing trap hvor det var behov for det, concussive på flagcarriers, etc.

Lenke til kommentar

When going to feed your pet whatever the type maybe instead of individually choosing the food with the skill 'feed pet' then shift click on the food inwhich you want to feed the pet. You then need to choose the food lets say 20 steaks you put the number 20 and click ok you will then need to drag the food and click on the pet with the food it will feed the pet a total of 20 steaks but it will of only cost you 1 steak. This is extremely useful if your pet is in the red and needs to get back to a green status.

(Fant denne, testet, funket)

Lenke til kommentar

Er det noen som kan fortelle en stakkars hunter hva han skal gjøre mot disse skrekkelige warlock-ene? For øyeblikket er det som regel kun snakk om to mulige utfall:

1: Jeg blir seduce-et, katten min får skremt livskiten ut av seg -> Masse dots og Fear -> "You die".

2: Det samme som over, men med litt flaks kan jeg ta liv av warlocken før jeg selv dør av dots (nei, jeg vil ikke spise).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...